Du lirar Forza 4 i Stockholm i kväll

Robot
Du lirar Forza 4 i Stockholm i kväll

En person får lira spelet exklusivt i kväll. Är det månne du...?

#forza-motorsport-4


Du lirar Forza 4 i Stockholm i kväll

Grattis Riktigt najs pris

Medlem

Hah, gissade rätt på alla frågor


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Skrivet av Mellansalt:

Hah, gissade rätt på alla frågor

Samma här

Medlem

dom flesta gissar alltid rätt på alla frågor så allt handlar om tur ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Kan ställa mig som reserv om någon av vinnarna råkar ut för en "olycka"

Medlem

Asså jag säger bara LOL till dom som röstade på Porche på första frågan... Om man ser likheten mellan en Ferrari och en Porsche, ja då har man stora synfel.

Medlem

Grattis, din lirare!

Medlem

Såg denna tävling igår och hade precis svarat på alla frågor när jag fick frågan om mobilnr vilket ledde till att jag kollade upp tävlingen lite mer ingående, efter detta skippade jag att delta men grattis till den som vann=).

Medlem

Jag vann egentligen. Blev uppringd av någon på Microsoft men jag fick ett kvällsskift så jag fick tacka nej.
FML

Redaktör
Skrivet av PcGamer:

Såg denna tävling igår och hade precis svarat på alla frågor när jag fick frågan om mobilnr vilket ledde till att jag kollade upp tävlingen lite mer ingående, efter detta skippade jag att delta men grattis till den som vann=).

Anledningen till att vi vill ha mobilnummer nedan. Normalt ber vi inte om det, men eftersom det brukar vara stort bortfall i tävlingar där vinnaren ska ta sig någonstans körde vi med det för att vinsten inte skulle rinna ut i sanden.

Skrivet av Gagoff:

Jag vann egentligen. Blev uppringd av någon på Microsoft men jag fick ett kvällsskift så jag fick tacka nej.
FML

Trist, Gagoff. Men det kommer fler chanser!


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Gagoff:

Jag vann egentligen. Blev uppringd av någon på Microsoft men jag fick ett kvällsskift så jag fick tacka nej.
FML

Trist, Gagoff. Men det kommer fler chanser!

Hehe, ja. Jag har ju faktiskt vunnit saker på FZ 2-3 gånger förut, kanske dags att någon annan får ha kul...

Medlem
Skrivet av Tompa:

Anledningen till att vi vill ha mobilnummer nedan. Normalt ber vi inte om det, men eftersom det brukar vara stort bortfall i tävlingar där vinnaren ska ta sig någonstans körde vi med det för att vinsten inte skulle rinna ut i sanden.

Ja det brukar ju inte finnas i era andra tävlingar så det fick mig som sagt var att kolla lite extra, tycker bara det är bra att ni uppmärksammar om detta och jag håller helt med om att det är bättre att de som faktiskt kan närvara deltar medan vi som inte kan det inte deltar alls.

Medlem

Tack!
Kul att jag vinn, första gången jag vinner på FZ. Och det var ett bra pris.
Fick provspela spelet, det som gällde var Top Gear test track och en Audi R8. (Det var i Audis showroom och nya svenska Top Gear tidningen stod för eventet).

Forza 4 är riktigt skoj! Ser fram emot när jag får mitt hemskickat (får det på releasedagen). Däremot är ratten som man håller i luften ingen höjdare.

Medlem
Skrivet av Tenchi:

Tack!
Kul att jag vinn, första gången jag vinner på FZ. Och det var ett bra pris.
Fick provspela spelet, det som gällde var Top Gear test track och en Audi R8. (Det var i Audis showroom och nya svenska Top Gear tidningen stod för eventet).

Forza 4 är riktigt skoj! Ser fram emot när jag får mitt hemskickat (får det på releasedagen). Däremot är ratten som man håller i luften ingen höjdare.

Grattis!
Har du kört de tidigare varianterna?
Och isåfall, känns det bättre/sämre på några punkter?
Fick du se menyerna etc eller var det bara rakt in på banan och köra?

Medlem
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av Tenchi:

Tack!
Kul att jag vinn, första gången jag vinner på FZ. Och det var ett bra pris.
Fick provspela spelet, det som gällde var Top Gear test track och en Audi R8. (Det var i Audis showroom och nya svenska Top Gear tidningen stod för eventet).

Forza 4 är riktigt skoj! Ser fram emot när jag får mitt hemskickat (får det på releasedagen). Däremot är ratten som man håller i luften ingen höjdare.

Grattis!
Har du kört de tidigare varianterna?
Och isåfall, känns det bättre/sämre på några punkter?
Fick du se menyerna etc eller var det bara rakt in på banan och köra?

Tack.
Jag har bara kört Forza 2 så skillnaden är ju rätt stor. Mycket bättre körkänsla, bättre fysik, bilen kändes mer äkta. Mer info till föraren i HUD, vissa kanske ser det som nått dåligt, tex hur långt före den närmsta motståndaren man är samt hur långt efter den ledande. Fanns nån draft mätare också, tyckte det verkade lite flummigt men nån gillar den säkert.
Nåt dåligt kan jag inte hitta. Inte efter så kort tid allfall.
Han inte se några menyer tyvärr utan det var bara köra.

Ska bli kul att spela och ska bli kul att läsa recensioner på det senare. Jag är iaf imponerad hittills.

1
Skriv svar