Steve Jobs är död

Robot
Steve Jobs är död

Apple-grundaren förlorade vid 56 års ålder kampen mot cancern.

#angry-birds


Medlem
Steve Jobs är död

Usch,, 56 år är inte mycket, han fick inte ens chans att gå i pension

Medlem

Nu gillar inte jag Apple alls, men 56 år är för tidigt oavsett vem det gäller.
Vila i frid.

Medlem

Kommer Apple dö nu från ett PR perspektiv? 0o

Medlem

Jag är personligen ingen "Apple-människa" men det är omöjligt att förneka att Steve Jobs gjort något magnifikt för världen. Snacka om att ge tekniken en knuff in i framtiden. Vila i frid. Hoppas att vi får se fler människor med samma ambitioner.

Medlem

Mycket tråkigt, vila i frid.

Medlem

Måste ju älska att FZ är före Aftonbladet.

FM-guru
F.d. Sisyr

RIP.

Alla är före aftonbladet, Frostmork. De är SJUKT långsamma med just denna nyhet.

Medlem

Legend!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Känner att jag måste skriva, säger som Vippe, jag är ingen Apple människa, jag hatar det t.o.m, dock kan jag som sagt inte föneka vad Steve Jobs har gjort.

Undrar hur världen skulle sett ut utan honom..

Nämen titta, där är du zhrooms!

On-topic: Mycket tråkigt att höra. Var inte heller ett Apple-fan, men detta är otroligt tragiskt... Vila i frid Steve.

Medlem
Skrivet av taha:

Han blev nog besviken vid företagets presentation av gårdagens iPhone 4S och tänkte : F**k Thit S**t. i cant do this anymore

Vi kunde väl ha väntat några dagar åtminstone innan skämten kom.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av taha:

Han blev nog besviken vid företagets presentation av gårdagens iPhone 4S och tänkte : F**k Thit S**t. i cant do this anymore

Vi kunde väl ha väntat några dagar åtminstone innan skämten kom.

Du har helt rätt men ville bidra med lite natthumor till dem som tycker om sånt men annars var det faktiskt lite tidigt för såna skämt.

Medlem
Skrivet av taha:

Han blev nog besviken vid företagets presentation av gårdagens iPhone 4S och tänkte : F**k Thit S**t. i cant do this anymore

Detta är ditt första inlägg. Kändes det värt att skriva något så sjukt och tråkigt?

Medlem
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av taha:

Han blev nog besviken vid företagets presentation av gårdagens iPhone 4S och tänkte : F**k Thit S**t. i cant do this anymore

Detta är ditt första inlägg. Kändes det värt att skriva något så sjukt och tråkigt?

Det är precis därför jag registrera mig men varför hoppar du på mig och kallar mig dum i huvudet eftersom jag drog ett skämt ur en dålig nyhet ? om inte jag skrev det här skulle iaf någon annan göra det senare.

Medlem

Rekommenderad läsning: New York Times artikel. Jag skulle våga påstå att eftersom många distanserar sig så långt att de öppet skämtar om sådana här händelser kommer vi råka i ordentligt trubbel till slut.

Vila i frid, Steve.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

världen behöver fler som dig, RIP

Medlem

Känns overkligt. Jobs visade på nytänkande som kom att förändra bransch efter bransch. Han var en entreprenör i ordets rätta bemärkelse och detta är verkligen en enorm förlust främst för Apple. Vila i frid, Steve Jobs, du förtjänade bättre.

Medlem
Skrivet av taha:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av taha:

Han blev nog besviken vid företagets presentation av gårdagens iPhone 4S och tänkte : F**k Thit S**t. i cant do this anymore

Detta är ditt första inlägg. Kändes det värt att skriva något så sjukt och tråkigt?

Det är precis därför jag registrera mig men varför hoppar du på mig och kallar mig dum i huvudet eftersom jag drog ett skämt ur en dålig nyhet ? om inte jag skrev det här skulle iaf någon annan göra det senare.

Någon kommer snart ta livet av sig av denna nyhet. Bäst du gör det före. Du vill ju inte missa ett sånt guldläge?


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av QueloR:
Skrivet av taha:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av taha:

Han blev nog besviken vid företagets presentation av gårdagens iPhone 4S och tänkte : F**k Thit S**t. i cant do this anymore

Detta är ditt första inlägg. Kändes det värt att skriva något så sjukt och tråkigt?

Det är precis därför jag registrera mig men varför hoppar du på mig och kallar mig dum i huvudet eftersom jag drog ett skämt ur en dålig nyhet ? om inte jag skrev det här skulle iaf någon annan göra det senare.

Någon kommer snart ta livet av sig av denna nyhet. Bäst du gör det före. Du vill ju inte missa ett sånt guldläge?

Alltså om vi ska vara ärliga nu så tycker jag det är tråkigt att han är död. Han har levt 56 år och gjort så himla mycket för elektronikvärlden och han kommer att bli ihågkommen i flera flera år men det jag valde att göra istället var att skriva ett skämt om hans död. MEN det behöver inte betyda att jag inte tog hans död på allvar, Klart som f*n att jag gjorde det men jag håller väl sorgen för mig själv än att skriva det här. Hursomhelst så var det ett skämt och ursäkta ifall du tog illa upp vid det.

Medlem

Så oerhört tragiskt. Är själv ett stort Apple och speciellt Jobs fan. En av det stora genierna i världen har gått bort. Du kommer vara saknad, vila i frid och slänger också iväg en tanke till din familj som måste ha det väldigt svårt just nu.

Medlem
Skrivet av taha:
Skrivet av QueloR:
Skrivet av taha:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av taha:

Han blev nog besviken vid företagets presentation av gårdagens iPhone 4S och tänkte : F**k Thit S**t. i cant do this anymore

Detta är ditt första inlägg. Kändes det värt att skriva något så sjukt och tråkigt?

Det är precis därför jag registrera mig men varför hoppar du på mig och kallar mig dum i huvudet eftersom jag drog ett skämt ur en dålig nyhet ? om inte jag skrev det här skulle iaf någon annan göra det senare.

Någon kommer snart ta livet av sig av denna nyhet. Bäst du gör det före. Du vill ju inte missa ett sånt guldläge?

Alltså om vi ska vara ärliga nu så tycker jag det är tråkigt att han är död. Han har levt 56 år och gjort så himla mycket för elektronikvärlden och han kommer att bli ihågkommen i flera flera år men det jag valde att göra istället var att skriva ett skämt om hans död. MEN det behöver inte betyda att jag inte tog hans död på allvar, Klart som f*n att jag gjorde det men jag håller väl sorgen för mig själv än att skriva det här. Hursomhelst så var det ett skämt och ursäkta ifall du tog illa upp vid det.

Steve var en otroligt framgångsrik person som hade tillfälle att vara lyckligare än många andra människor, vare sig han var det eller inte... samtidigt så dör barn från svält i afrika och från överarbete i kina samt andra länder, men jag tvivlar på att ni engagerar er i det för att göra en ändring men vill ändå framgå som att ni är white knights när tillfället kommer till er.

Spelar spel i WW2 miljö eller nutid och tycker inte att det är oppassande för att ni antingen inte kopplar till det på samma vis men när det väl kommer upp något som inte passar er personligen så börjar ni gapa och vifta skyltar.

Med det sagt om hycklarna... tyckte inte personligen att ditt skämt var roligt men jag stöder din rätt att försöka iaf (>O.o)> och tänkte bara skriva att jag inte heller är en apple människa men r.i.p Jobs.

Medlem

Vet inte riktigt vad jag ska säga.. Jag har lite kluvna tankar just nu.. Tråkigt men samtidigt har jag har aldrig gillat Apple. Försökt har man men i slutändan vill man bara ta och bryta en IPad mitt itu. Jag respekterade Steve Jobs för Pixar dock. Utan Pixar så hade vi aldrig fått Toy Story, Finding Nemo, WALL-E och Up. Vila i frid.

Medlem
Skrivet av korosuu:
Skrivet av taha:
Skrivet av QueloR:
Skrivet av taha:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av taha:

Han blev nog besviken vid företagets presentation av gårdagens iPhone 4S och tänkte : F**k Thit S**t. i cant do this anymore

Detta är ditt första inlägg. Kändes det värt att skriva något så sjukt och tråkigt?

Det är precis därför jag registrera mig men varför hoppar du på mig och kallar mig dum i huvudet eftersom jag drog ett skämt ur en dålig nyhet ? om inte jag skrev det här skulle iaf någon annan göra det senare.

Någon kommer snart ta livet av sig av denna nyhet. Bäst du gör det före. Du vill ju inte missa ett sånt guldläge?

Alltså om vi ska vara ärliga nu så tycker jag det är tråkigt att han är död. Han har levt 56 år och gjort så himla mycket för elektronikvärlden och han kommer att bli ihågkommen i flera flera år men det jag valde att göra istället var att skriva ett skämt om hans död. MEN det behöver inte betyda att jag inte tog hans död på allvar, Klart som f*n att jag gjorde det men jag håller väl sorgen för mig själv än att skriva det här. Hursomhelst så var det ett skämt och ursäkta ifall du tog illa upp vid det.

Steve var en otroligt framgångsrik person som hade tillfälle att vara lyckligare än många andra människor, vare sig han var det eller inte... samtidigt så dör barn från svält i afrika och från överarbete i kina samt andra länder, men jag tvivlar på att ni engagerar er i det för att göra en ändring men vill ändå framgå som att ni är white knights när tillfället kommer till er.

Spelar spel i WW2 miljö eller nutid och tycker inte att det är oppassande för att ni antingen inte kopplar till det på samma vis men när det väl kommer upp något som inte passar er personligen så börjar ni gapa och vifta skyltar.

Med det sagt om hycklarna... tyckte inte personligen att ditt skämt var roligt men jag stöder din rätt att försöka iaf (>O.o)> och tänkte bara skriva att jag inte heller är en apple människa men r.i.p Jobs.

Sluta dra förhastade slutsatser angående människor du inte känner p.g.a ett skämt som inte var roligt enligt dig. Du vet inte vad jag engagerar mig i eller inte och jag vet mycket väl att t.e.x att det dör ungefär 30 000 barn runtom i världen dagligen av svält och dylikt av dåliga förhållanden i samhället dem lever i men det blir off topic ifall vi diskuterar det här. Min poäng är att du inte ska hoppa på människor efter att dem har skrivit någonting som du inte reagerade positivt på för du känner inte den individen personligen och ifall du säger att du gör det är det bara förhastade slutsatser vilket jag tycker är barnsligt. Sen får ni tycka att mitt skämt var barnsligt men det är fortfarande ER åsikt.

Som jag också skrivit på Swec & FB så kom det som en smäll i huvudet när jag läste det, väldigt oväntat och plötsligt även om jag vet att han varit sjuk sedan länge, rest in peace Steve Jobs. Kommer alltid att vara imponerad över vad han har åstadkommit under alla år, även om jag inte direkt är något fan av Apple.

Medlem

RIP för en sjukt bra visionär. Men sörja kommer det dock inte göras eftersom Steve låg bakom en av dem mest skoninslösa företaget i dagens industri.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem

Nu är det slut för Apple är jag rädd, de kommer åter att sjunka ner till det mariginalföretag de var innan Jobs. I princip allt som man idag förknippar med Apple kom just under hans tid i ledningen, och han förde Apple från hotande konkurs till miljonsäljare bland casuals.
Men tveklöst, utan honom försvinner magin och iPhone, iPad, iPod och liknande blir väl tids nog ersatta av andra produkter och Apple blir inte längre det självklara valet av "instegsmodell" för de som saknar teknikkunskap/intresse.

Medlem
Skrivet av taha:
Skrivet av korosuu:
Skrivet av taha:
Skrivet av QueloR:
Skrivet av taha:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av taha:

Han blev nog besviken vid företagets presentation av gårdagens iPhone 4S och tänkte : F**k Thit S**t. i cant do this anymore

Detta är ditt första inlägg. Kändes det värt att skriva något så sjukt och tråkigt?

Det är precis därför jag registrera mig men varför hoppar du på mig och kallar mig dum i huvudet eftersom jag drog ett skämt ur en dålig nyhet ? om inte jag skrev det här skulle iaf någon annan göra det senare.

Någon kommer snart ta livet av sig av denna nyhet. Bäst du gör det före. Du vill ju inte missa ett sånt guldläge?

Alltså om vi ska vara ärliga nu så tycker jag det är tråkigt att han är död. Han har levt 56 år och gjort så himla mycket för elektronikvärlden och han kommer att bli ihågkommen i flera flera år men det jag valde att göra istället var att skriva ett skämt om hans död. MEN det behöver inte betyda att jag inte tog hans död på allvar, Klart som f*n att jag gjorde det men jag håller väl sorgen för mig själv än att skriva det här. Hursomhelst så var det ett skämt och ursäkta ifall du tog illa upp vid det.

Steve var en otroligt framgångsrik person som hade tillfälle att vara lyckligare än många andra människor, vare sig han var det eller inte... samtidigt så dör barn från svält i afrika och från överarbete i kina samt andra länder, men jag tvivlar på att ni engagerar er i det för att göra en ändring men vill ändå framgå som att ni är white knights när tillfället kommer till er.

Spelar spel i WW2 miljö eller nutid och tycker inte att det är oppassande för att ni antingen inte kopplar till det på samma vis men när det väl kommer upp något som inte passar er personligen så börjar ni gapa och vifta skyltar.

Med det sagt om hycklarna... tyckte inte personligen att ditt skämt var roligt men jag stöder din rätt att försöka iaf (>O.o)> och tänkte bara skriva att jag inte heller är en apple människa men r.i.p Jobs.

Sluta dra förhastade slutsatser angående människor du inte känner p.g.a ett skämt som inte var roligt enligt dig. Du vet inte vad jag engagerar mig i eller inte och jag vet mycket väl att t.e.x att det dör ungefär 30 000 barn runtom i världen dagligen av svält och dylikt av dåliga förhållanden i samhället dem lever i men det blir off topic ifall vi diskuterar det här. Min poäng är att du inte ska hoppa på människor efter att dem har skrivit någonting som du inte reagerade positivt på för du känner inte den individen personligen och ifall du säger att du gör det är det bara förhastade slutsatser vilket jag tycker är barnsligt. Sen får ni tycka att mitt skämt var barnsligt men det är fortfarande ER åsikt.

Nu tycker jag moral-tanterna bör lägga ner sina vässade pennor och ta det med en nypa salt. Tyckte du inte om skämtet så är det väl tråkigt att du kände dig kränkt men mer är det inte. Jag skrattade i alla fall.

Medlem

Vila i fred mr Jobs


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Skriv svar