Duke Nukem Forever-DLC daterat

Robot
Duke Nukem Forever-DLC daterat

Släpps om några dagar – gratis för First Access Club-medlemmar.

#duke-nukem-forever


Medlem
Duke Nukem Forever-DLC daterat

Really now?
Trodde spelet redan var dött.
Som det borde vara
Inte pumpa ut några DLC's till det
Do not try to revive the dead... again... or.. how many times is it now?
aja, har tappat räkningen <.<


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Det är som med Cosplay, om vi slutar nämna det så försvinner det. Förhoppningsvis.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Hail to the king baby?

folk är nog inte så entusiastiska som för några månader sedan.

Medlem

Det vi var med om, bör vi aldrig prata om igen, vi blev alla våldtagna, bara försök att få det ogjort...

Medlem

Synd att det inte var något för single-player, det hade varit mer intressant.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Det är vad jag förstår även ett Single-Player tillägg på G om det nu inte är detta.
Kollar man in Achievements på Steam är det bla:

Heart to Heart
Finish Doctor Proton

Vilken de som hängt med Duke genom åren vet vem det är och att han inte är direkt bästa vän med Duke.

Medlem
Citat:

Den hårt kritiserade shootern får tillskott i form av DLC-paketet "Hail to the Icons Parody Pack" den elfte oktober.

Den elfte oktober, vågar dom lova det, vilket år snackar vi då om? :S

Inaktiv
Skrivet av LentoMan:
Citat:

Den hårt kritiserade shootern får tillskott i form av DLC-paketet "Hail to the Icons Parody Pack" den elfte oktober.

Den elfte oktober, vågar dom lova det, vilket år snackar vi då om? :S

Blanda inte ihop Gearbox med 3D Realms. Gearbox gjorde inte så det tog typ 14 år innan det släpptes det var 3D. Hatar när folk ska blanda ihop olika företag vad dom orsakat -.-'

Medlem

Äeh, ge oss mer SP content.

Medlem

Gearbox hjälpte bara till att få spelet klart. Det är mestadels 3d realms fel för att jag tycker att spelet var dåligt.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av Hannu:

Äeh, ge oss mer SP content.

Jag är inte helt hundra, men jag tror de utvecklar en expansion till spelet med typ 21 nya SP banor, mer MP banor och vapen


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar