Nästa års Call of Duty kommer till "ny konsol"

Robot
Nästa års Call of Duty kommer till "ny konsol"

Treyarch kommande Call of Duty ska släppas till ytterligare ett format – men vilket? Wii U, 3DS eller Vita?

#call-of-duty-black-ops, #treyarch, #call-of-duty-modern-warfare-3


Avstängd
Nästa års Call of Duty kommer till "ny konsol"

Kan det kanske bli en COD konsol kanske? Vem vet vad Activision är kapabla av?

Medlem

Nähe ! det kommer ett nytt COD nästa år ! vilke överraskning !! för er som är lite efter blivna så var jag sarkastisk -.-

Medlem

Inte helt otippat om det rör sig om Activision-konsol.

Medlem
Medlem

Säkert en Xbox 360 med lite COD artwork på samt lite klisterlappar.

Medlem

har ju gått rykten om att black ops skulle komma till vita, men kan ju vara möjligt att dom gör nått nytt ist

Medlem

Säkerligen Wii U eller något sådant skräp.

Medlem

Antagligen släpps den till Wii Muu, för mjölkning är deras specialitet!

Medlem

Wii U. Konsol-skrot.

Medlem

mac

suck ... kan dom inte bara döpa dom till cod 2012 eller något i stället för det är precis vad det är ...

Medlem

Activision har redan planer på att göra bort sig till nästa år Varför panga ut så många spel det bara värre hela tiden! Gör om gör nytt! Ett nytt koncept skulle inte varit helt fel!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

Säkert en Xbox 360 med lite COD artwork på samt lite klisterlappar.

Och du tror de behöver anställa en "senior software engineer som kan hjälpa teamet ta den populära serien till en ny konsol." om de bara skulle släppa en Xbox 360 med Cod skins?

För övrigt finns det redan en Xbox 360 med MW2 motiv och det kommer en Xbox 360 med MW3 motiv.

Medlem

Treyarch? Efter Black Ops misstänker jag att många (PC) spelare kommer att skippa "deras" nästa släpp.

Medlem

Haha "Nästa års". Voi voi, skapa kvalité framför kvantiet era an*s.

Medlem
Skrivet av Ankan:

Treyarch? Efter Black Ops misstänker jag att många (PC) spelare kommer att skippa "deras" nästa släpp.

Efter Black Ops?
Tror de flesta icke-casuals gav upp CoD serien efter MW1 då det var det sista riktigt bra spelet, sen gick det utför snabbt och rejält oavsett plattform.

Medlem

Super Nintendo?

Medlem
Skrivet av Hannu:

Haha "Nästa års". Voi voi, skapa kvalité framför kvantiet era an*s.

Som BF3 Kvalité???

Medlem

Nästa års CoD!

lol...dom ger sig verkligen inte. När ska serien få ligga i träda och återfå sin respekt igen?

Medlem

Jag tycker det är underbart att folk tycker dem mjölkar ur serien när Dice faktiskt har släppt fler Battlefield titlar och ingen kommenterar det..

Inaktiv
Skrivet av gundemannen:

Jag tycker det är underbart att folk tycker dem mjölkar ur serien när Dice faktiskt har släppt fler Battlefield titlar och ingen kommenterar det..

Prepare to get flamed XD


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem
Skrivet av gundemannen:

Jag tycker det är underbart att folk tycker dem mjölkar ur serien när Dice faktiskt har släppt fler Battlefield titlar och ingen kommenterar det..

Exakt...ALLA stora titlar oavsett företag (EA eller Activision) mjölkas. Titta bara på FIFA som EA ger ut varje år...

Medlem

Wii U, Vita eller 3DS? Lite som att fråga "Pest, kolera eller en finne i röven?" Jag vill inte ha de till något av formaten.

Medlem

Wii Me? Wii U? WHAT THE FUCK! CoD spelen suger fett! Skiter i vilket... gud nu blir jag nästan lite arg och sur här...

Medlem
Skrivet av b0bbe:

Wii Me? Wii U? WHAT THE FUCK! CoD spelen suger fett! Skiter i vilket... gud nu blir jag nästan lite arg och sur här...

yes....BF-spelen är så bra....:P

Medlem
Skrivet av b0bbe:

Wii Me? Wii U? WHAT THE FUCK! CoD spelen suger fett! Skiter i vilket... gud nu blir jag nästan lite arg och sur här...

Om du skiter i vilket, hur kan du bli arg och sur då? Om du verkligen skulle skita i vilket så skulle du inte kommenterat


signatur

I want to play a game.

Medlem
Medlem

Nästa Cod...fuck that om det är Treyarch skulle jag inte ens köpa det om det så vore det sista spelet på jorden, dom är fortfarande skyldig mig 500kr för Black Ops


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av zunkenrunken:
Skrivet av b0bbe:

Wii Me? Wii U? WHAT THE FUCK! CoD spelen suger fett! Skiter i vilket... gud nu blir jag nästan lite arg och sur här...

Om du skiter i vilket, hur kan du bli arg och sur då? Om du verkligen skulle skita i vilket så skulle du inte kommenterat

Haha, ja du... vem vet. Nej då jag blev inte alls så sur och arg som jag sa. Jag ville bara göra mig lustig. Det får man väl lov att göra lite då och då? Kram på dig.

Medlem
Skrivet av gundemannen:

Jag tycker det är underbart att folk tycker dem mjölkar ur serien när Dice faktiskt har släppt fler Battlefield titlar och ingen kommenterar det..

Hur får du det till fler? Räknar du in alla expansionpacks så kan det nog kännas så men det anser jag inte vara riktiga spelsläpp direkt. Då kan man ju lika gärna räkna med alla rötna jävla mappacks till CoD också för det är ju DLC. DLC borde vara expansionpacks men det blir inte alltid så. Jag får det till det sjunde Battlefield när trean släpps och det åttonde CoD när MW3 släpps. Skillnaden är väl att Dice har släppt sju under en längre tid och släpper inte ett spel per år. Nu i år och förra året har det varit så men å andra sidan har BF3 varit i utveckling sedan tvåan släpptes.

Sedan är en väldigt viktig del i allt det här att Battlefield serien känns annorlunda från spel till spel. Fram till 2142 var det väldigt lika, sedan har du en helt annan känsla/ljud/grafik i Bad Company serien och sedan är BF3 åter igen ett annat spel med annorlunda känsla också. Det de har gemensamt är väl den lite halvtaskiga nätkoden :S

123
Skriv svar