Nästa års Call of Duty kommer till "ny konsol"

Medlem
Skrivet av b0bbe:
Skrivet av zunkenrunken:
Skrivet av b0bbe:

Wii Me? Wii U? WHAT THE FUCK! CoD spelen suger fett! Skiter i vilket... gud nu blir jag nästan lite arg och sur här...

Om du skiter i vilket, hur kan du bli arg och sur då? Om du verkligen skulle skita i vilket så skulle du inte kommenterat

Haha, ja du... vem vet. Nej då jag blev inte alls så sur och arg som jag sa. Jag ville bara göra mig lustig. Det får man väl lov att göra lite då och då? Kram på dig.

Kram på dig med!


signatur

I want to play a game.

[quote=oscarstegland]

Skrivet av gundemannen:

Jag tycker det är underbart att folk tycker dem mjölkar ur serien när Dice faktiskt har släppt fler Battlefield titlar och ingen kommenterar det..

Hur får du det till fler? Räknar du in alla expansionpacks så kan det nog kännas så men det anser jag inte vara riktiga spelsläpp direkt.
/quote]

Battlefield: 1942, Vietnam, 2, 2142, (modern combat?), Bad Company, Bad Company 2, Heroes.
Totalt: 7 (8 med Modern Combat)
Finns även 2 Battlefield 2 online projekt igång verkar det som.

CoD: 1, 2, 3, Modern Warfare, World at War, MW2, Black Ops
Totalt: 7
Inga andra konstiga projekt igång.

Båda har även ett nytt spel som släpps snart. Alltså ganska lika. Men skulle nästan påsta att Battlefield mjölkar mer med tanke på att dom slänger Battlefield namnet på saker som Heroes och även återanvänder Battlefield 2 för att göra ett 360 spel och tydligen 2 online projekt.

Sorry om jag missat någonting. Kollade precis upp infon på Wikipedia eftersom jag blev intresserad.

EDIT: Missade tydligen mycket. CoD har en drös konsolspel som är olika från PC varianten (pre Modern Warfare).

Medlem

Mw3 till iphone?

HAHAHA fyfan vilken mardröm men inte alls otroligt.

Medlem

[quote=TheWhaleHunter]

Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av gundemannen:

Jag tycker det är underbart att folk tycker dem mjölkar ur serien när Dice faktiskt har släppt fler Battlefield titlar och ingen kommenterar det..

Hur får du det till fler? Räknar du in alla expansionpacks så kan det nog kännas så men det anser jag inte vara riktiga spelsläpp direkt.
/quote]

Battlefield: 1942, Vietnam, 2, 2142, (modern combat?), Bad Company, Bad Company 2, Heroes.
Totalt: 7 (8 med Modern Combat)
Finns även 2 Battlefield 2 online projekt igång verkar det som.

CoD: 1, 2, 3, Modern Warfare, World at War, MW2, Black Ops
Totalt: 7
Inga andra konstiga projekt igång.

Båda har även ett nytt spel som släpps snart. Alltså ganska lika. Men skulle nästan påsta att Battlefield mjölkar mer med tanke på att dom slänger Battlefield namnet på saker som Heroes och även återanvänder Battlefield 2 för att göra ett 360 spel och tydligen 2 online projekt.

Sorry om jag missat någonting. Kollade precis upp infon på Wikipedia eftersom jag blev intresserad.

EDIT: Missade tydligen mycket. CoD har en drös konsolspel som är olika från PC varianten (pre Modern Warfare).

Som sagt CoD har också konsolvarianter två eller tre stycken tror jag. Modern Combat hade jag totalt glömt. Tänkte inte på Heroes eller det nya F2P spelet. Däremot kollar man på huvudspelen så ligger Battlefield ett efter men det var faktiskt helt rätt att det finns fler Battlefield. Att alla borde få kallas Battlefield tycker jag inte dock.

Medlem
Skrivet av TheWhaleHunter:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av gundemannen:

Jag tycker det är underbart att folk tycker dem mjölkar ur serien när Dice faktiskt har släppt fler Battlefield titlar och ingen kommenterar det..

Hur får du det till fler? Räknar du in alla expansionpacks så kan det nog kännas så men det anser jag inte vara riktiga spelsläpp direkt.

Battlefield: 1942, Vietnam, 2, 2142, (modern combat?), Bad Company, Bad Company 2, Heroes.
Totalt: 7 (8 med Modern Combat)
Finns även 2 Battlefield 2 online projekt igång verkar det som.

CoD: 1, 2, 3, Modern Warfare, World at War, MW2, Black Ops
Totalt: 7
Inga andra konstiga projekt igång.

Båda har även ett nytt spel som släpps snart. Alltså ganska lika. Men skulle nästan påsta att Battlefield mjölkar mer med tanke på att dom slänger Battlefield namnet på saker som Heroes och även återanvänder Battlefield 2 för att göra ett 360 spel och tydligen 2 online projekt.

Sorry om jag missat någonting. Kollade precis upp infon på Wikipedia eftersom jag blev intresserad.

EDIT: Missade tydligen mycket. CoD har en drös konsolspel som är olika från PC varianten (pre Modern Warfare).

Låt oss inte glömma bort Battlefield: Play4Free


signatur

I want to play a game.

Ja Play4Free är en av online Projekten jag såg. Även ett kallat Battlefiel 2 Online som görs i Korea, Battlefield 2 på 2142s motor.

Inaktiv

Ny Xbox och PS3.
Xbox HD. True HDMI.
Eller PS3 ELPP, Even Less Processing Power (to match the new XHD...)

Skrivet av Javas:

Nästa Cod...fuck that om det är Treyarch skulle jag inte ens köpa det om det så vore det sista spelet på jorden, dom är fortfarande skyldig mig 500kr för Black Ops

Vad var det för fel på Black Ops?

Medlem

De sa ju på E3 att de jobbar med ett cod till PSV så jag antar att det är till den.

Medlem

Det är det jag säger. Man kan aldrig ha för många CoD. Ös på bara.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Inaktiv

cod har alltid haft bäst singleplayer .. bortsett från cod 2 ,vilket sög fett, och va fult som fan jämfört med ettan.. multiplayern blir tråkig efter en kvart .. utom den man hade riot shields. . kanske va mw2

Inaktiv
Skrivet av riktigninja:

cod har alltid haft bäst singleplayer .. bortsett från cod 2 ,vilket sög fett, och va fult som fan jämfört med ettan.. multiplayern blir tråkig efter en kvart .. utom den man hade riot shields. . kanske va mw2

cod1 är undantaget .. det hade rolig mp-del.

Medlem
Skrivet av FirePanzer:
Skrivet av gundemannen:

Jag tycker det är underbart att folk tycker dem mjölkar ur serien när Dice faktiskt har släppt fler Battlefield titlar och ingen kommenterar det..

Exakt...ALLA stora titlar oavsett företag (EA eller Activision) mjölkas. Titta bara på FIFA som EA ger ut varje år...

Precis det jag var ute efter, Fifa är ju ett utmärkt exempel som väldigt få reagerar på, det är så branschen fungerar lire. Därför det är lite komiskt att det kommer så mycket hat till just CoD spelen

Medlem
Skrivet av Aquilalore:

Ny Xbox och PS3.
Xbox HD. True HDMI.
Eller PS3 ELPP, Even Less Processing Power (to match the new XHD...)

Skrivet av Javas:

Nästa Cod...fuck that om det är Treyarch skulle jag inte ens köpa det om det så vore det sista spelet på jorden, dom är fortfarande skyldig mig 500kr för Black Ops

Vad var det för fel på Black Ops?

Det är pc versionen jag menar. Det var minnesläcker överallt! Kampanjen tog knappt någon skada alls, mest i "mission briefings" som det laggade till lite då och då.

Men multiplayern var helt åt helvete, jag hade tur och laggade inte så mycket under själva spelandet, men huvudmenyn laggade fast i flera minuter hela tiden. Min kompis kunde knappt spela mutliplayer tack vare skiten. Jag såg det med egna ögon själv,det var som att spela ett krävande spel med en dålig dator.

Pc versionen var helt enkelt långt ifrån färdig men de släppte spelet ändå och gjorde allt för att dölja spelets kondition. Ingen fick reda på något förrän arga pc spelare lade upp bevis på youtube och nyheten började sprida sig över nätet


signatur

Game long and prosper

Medlem

Atari Jaguar 2?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Tetris kanske

Medlem

Nämen har vi COD fan boys some bara tror COD have blivit släppts 7-8 gånger men då ska jag vara taskig och säga att dom har släppts 12 COD och alla ser ni här: http://www.fz.se/spel/call-of-duty/pc

Inaktiv
Skrivet av Javas:
Skrivet av Aquilalore:

Ny Xbox och PS3.
Xbox HD. True HDMI.
Eller PS3 ELPP, Even Less Processing Power (to match the new XHD...)

Skrivet av Javas:

Nästa Cod...fuck that om det är Treyarch skulle jag inte ens köpa det om det så vore det sista spelet på jorden, dom är fortfarande skyldig mig 500kr för Black Ops

Vad var det för fel på Black Ops?

Det är pc versionen jag menar. Det var minnesläcker överallt! Kampanjen tog knappt någon skada alls, mest i "mission briefings" som det laggade till lite då och då.

Men multiplayern var helt åt helvete, jag hade tur och laggade inte så mycket under själva spelandet, men huvudmenyn laggade fast i flera minuter hela tiden. Min kompis kunde knappt spela mutliplayer tack vare skiten. Jag såg det med egna ögon själv,det var som att spela ett krävande spel med en dålig dator.

Pc versionen var helt enkelt långt ifrån färdig men de släppte spelet ändå och gjorde allt för att dölja spelets kondition. Ingen fick reda på något förrän arga pc spelare lade upp bevis på youtube och nyheten började sprida sig över nätet

Aj fan, det var inte roligt att höra. Två stycken med problemet också så då kan det ju inte vara någon specifik konfiguration.
Själv så hade jag inga tekniska problem med singelplayer och i multiplayer så märkte jag av att det hackade till i serverbrowsern ibland men det är typ bara första gången som man går in..
Det som jag tyckte var värdelöst är att gameservers.com har monopol på de dedikerade servrarna. Vilket gör det ospelbart på alla public-servrar åtminstonde några dagar i veckan. Samt att det är grymt många cheaters nu också...

Edit: Zombiespelet kan jag inte lira online alls kom jag på..

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Aquilalore:

Ny Xbox och PS3.
Xbox HD. True HDMI.
Eller PS3 ELPP, Even Less Processing Power (to match the new XHD...)

Skrivet av Javas:

Nästa Cod...fuck that om det är Treyarch skulle jag inte ens köpa det om det så vore det sista spelet på jorden, dom är fortfarande skyldig mig 500kr för Black Ops

Vad var det för fel på Black Ops?

Det är pc versionen jag menar. Det var minnesläcker överallt! Kampanjen tog knappt någon skada alls, mest i "mission briefings" som det laggade till lite då och då.

Men multiplayern var helt åt helvete, jag hade tur och laggade inte så mycket under själva spelandet, men huvudmenyn laggade fast i flera minuter hela tiden. Min kompis kunde knappt spela mutliplayer tack vare skiten. Jag såg det med egna ögon själv,det var som att spela ett krävande spel med en dålig dator.

Pc versionen var helt enkelt långt ifrån färdig men de släppte spelet ändå och gjorde allt för att dölja spelets kondition. Ingen fick reda på något förrän arga pc spelare lade upp bevis på youtube och nyheten började sprida sig över nätet

I början (2 månader) var BO på PS3 inte direkt stabilt heller. Spelet frös mitt i spelet och i menyerna. Anledningen till att spelet var så instbailt var att Treyarch lade mycket krut på att utveckla spelet till Xbox eftersom Activision och Microsoft har en "special deal". Efter 2 månader och 4 patcher fungerade dock BO utan stora problem förutom lagg då och då.

Ledsen att säga men BO till PC är ett skämt. MW3 kommer att fungera dock bättre med tanke på IW har lite mera erfarenhet än Treyarch. DOCK kommer MW3 att liras bäst på konsol i första hand xbox360. Så är det bara COD är ett spel mer anpassat för konsol

Som PC spelare hade jag kört BF3

Medlem
Skrivet av Tommy96:

Nämen har vi COD fan boys some bara tror COD have blivit släppts 7-8 gånger men då ska jag vara taskig och säga att dom har släppts 12 COD och alla ser ni här: http://www.fz.se/spel/call-of-duty/pc

Du sitter på fel fakta! Här allt som släppts till COD serien

1.) Call of Duty (2003)
2.) Call of Duty: United Offensive (2004)
3.) Call of Duty: Classic (2009)
4.) Call of Duty: Finest Hour (2004)
5.) Call of Duty 2 (2005)
6.) Call of Duty 2: Big Red One (2005)
7.) Call of Duty 3 (2006)
8.) Call of Duty: Roads to Victory (2007)
9.) Call of Duty 4: Modern Warfare (2007)
10.) Call of Duty 4: Modern Warfare (Nintendo DS) (2007)
11.) Call of Duty: Modern Warfare: Reflex Edition (2009)
12.) Call of Duty: World at War (2008 )
13.) Call of Duty: World at War: Final Fronts (2008 )
14.) Call of Duty: World at War (Nintendo DS) (2008 )
15.) Call of Duty: ZOMBIES (2009)
16.) Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009)
17.) Call of Duty: Modern Warfare 2: Force Recon (2009)
18.) Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized (2009)
19.) Call of Duty: Black Ops (2010)
20.) Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS) (2010)
21.) Call of Duty: Black Ops Mobile (2010)
22.) Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011)
23.) Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance (2011)

Huvudserien består dock av nedanstående titlar:
Main series Edit
Call of Duty (2003)
Call of Duty 2 (2005)
Call of Duty 3 (2006)
Call of Duty 4: Modern Warfare (2007)
Call of Duty: World at War (2008 )
Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009)
Call of Duty: Black Ops (2010)
Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011)
Call of Duty (Sledgehammer Games) (TBA)

Medlem
Skrivet av FirePanzer:
Skrivet av Tommy96:

Nämen har vi COD fan boys some bara tror COD have blivit släppts 7-8 gånger men då ska jag vara taskig och säga att dom har släppts 12 COD och alla ser ni här: http://www.fz.se/spel/call-of-duty/pc

Du sitter på fel fakta! Här allt som släppts till COD serien

1.) Call of Duty (2003)
2.) Call of Duty: United Offensive (2004)
3.) Call of Duty: Classic (2009)
4.) Call of Duty: Finest Hour (2004)
5.) Call of Duty 2 (2005)
6.) Call of Duty 2: Big Red One (2005)
7.) Call of Duty 3 (2006)
8.) Call of Duty: Roads to Victory (2007)
9.) Call of Duty 4: Modern Warfare (2007)
10.) Call of Duty 4: Modern Warfare (Nintendo DS) (2007)
11.) Call of Duty: Modern Warfare: Reflex Edition (2009)
12.) Call of Duty: World at War (2008 )
13.) Call of Duty: World at War: Final Fronts (2008 )
14.) Call of Duty: World at War (Nintendo DS) (2008 )
15.) Call of Duty: ZOMBIES (2009)
16.) Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009)
17.) Call of Duty: Modern Warfare 2: Force Recon (2009)
18.) Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized (2009)
19.) Call of Duty: Black Ops (2010)
20.) Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS) (2010)
21.) Call of Duty: Black Ops Mobile (2010)
22.) Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011)
23.) Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance (2011)

Huvudserien består dock av nedanstående titlar:
Main series Edit
Call of Duty (2003)
Call of Duty 2 (2005)
Call of Duty 3 (2006)
Call of Duty 4: Modern Warfare (2007)
Call of Duty: World at War (2008 )
Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009)
Call of Duty: Black Ops (2010)
Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011)
Call of Duty (Sledgehammer Games) (TBA)

Holy Cow!!

Medlem

COD är den mesta framgångsrika FPS någonsin!

Det är dit EA vill med Battlefield... MJÖLKA så mycket som möjligt!

Medlem
Skrivet av FirePanzer:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Aquilalore:

Ny Xbox och PS3.
Xbox HD. True HDMI.
Eller PS3 ELPP, Even Less Processing Power (to match the new XHD...)

Skrivet av Javas:

Nästa Cod...fuck that om det är Treyarch skulle jag inte ens köpa det om det så vore det sista spelet på jorden, dom är fortfarande skyldig mig 500kr för Black Ops

Vad var det för fel på Black Ops?

Det är pc versionen jag menar. Det var minnesläcker överallt! Kampanjen tog knappt någon skada alls, mest i "mission briefings" som det laggade till lite då och då.

Men multiplayern var helt åt helvete, jag hade tur och laggade inte så mycket under själva spelandet, men huvudmenyn laggade fast i flera minuter hela tiden. Min kompis kunde knappt spela mutliplayer tack vare skiten. Jag såg det med egna ögon själv,det var som att spela ett krävande spel med en dålig dator.

Pc versionen var helt enkelt långt ifrån färdig men de släppte spelet ändå och gjorde allt för att dölja spelets kondition. Ingen fick reda på något förrän arga pc spelare lade upp bevis på youtube och nyheten började sprida sig över nätet

I början (2 månader) var BO på PS3 inte direkt stabilt heller. Spelet frös mitt i spelet och i menyerna. Anledningen till att spelet var så instbailt var att Treyarch lade mycket krut på att utveckla spelet till Xbox eftersom Activision och Microsoft har en "special deal". Efter 2 månader och 4 patcher fungerade dock BO utan stora problem förutom lagg då och då.

Ledsen att säga men BO till PC är ett skämt. MW3 kommer att fungera dock bättre med tanke på IW har lite mera erfarenhet än Treyarch. DOCK kommer MW3 att liras bäst på konsol i första hand xbox360. Så är det bara COD är ett spel mer anpassat för konsol

Som PC spelare hade jag kört BF3

Jag hörde att Ps3 versionen också var trasig men visste inga detaljer förrän du skrev ditt inlägg. Fyfan för Activision och deras Cod serie, om dom bara ska lägga allt krut på xbox 360 versionen, varför ens ha spelet till mutliplattform om det bara ska vara trasigt?

Släpp spelen bara till 360 och pc eller 360 och ps3 i så fall. Nä fyfan mina Cod dagar är över tills vi ser kvalitétsförbättringar. Större delen av det här året så har det varit Battlefield som gäller för min del, igen

Hade riktigt kul under BF 2142 eran och har haft nästan lika kul med Bad Company 2 eran. Efter betan så säger något mig att BF3 eran kan komma att slå 2142 eran


signatur

Game long and prosper

Medlem

@ Javas Då kan man också säga...
FY FAN för DICE och EA att de lägger 85% av krutet att göra BF3 bra på PC och ej på konsoler... Tro in te nu att DICE och EA är änglar jämfört med Activision/IW/Treyarch

INGEN utvecklare gör ett spel från grunden på tre olika plattformer...Portering tillämpas och därav resultatet på olika plattformer... DE spel som blir bäst är de spel som är exklusiva på de olika plattformer!

Medlem
Skrivet av FirePanzer:

@ Javas Då kan man också säga...
FY FAN för DICE och EA att de lägger 85% av krutet att göra BF3 bra på PC och ej på konsoler... Tro in te nu att DICE och EA är änglar jämfört med Activision/IW/Treyarch

INGEN utvecklare gör ett spel från grunden på tre olika plattformer...Portering tillämpas och därav resultatet på olika plattformer... DE spel som blir bäst är de spel som är exklusiva på de olika plattformer!

Du har en poäng, men BF3 på konsol kommer nog knappast vara trasigt som PC Black Ops. Visst, EA är absolut inga änglar men de är fan så godare än Activision from hell imo.

Sen blir väl BF3 sämre på konsol pga prestandabrist? Dags att skynda sig i utvecklandet av den nya generationen, jalla jalla!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av FirePanzer:

@ Javas Då kan man också säga...
FY FAN för DICE och EA att de lägger 85% av krutet att göra BF3 bra på PC och ej på konsoler... Tro in te nu att DICE och EA är änglar jämfört med Activision/IW/Treyarch

INGEN utvecklare gör ett spel från grunden på tre olika plattformer...Portering tillämpas och därav resultatet på olika plattformer... DE spel som blir bäst är de spel som är exklusiva på de olika plattformer!

Du har en poäng, men BF3 på konsol kommer nog knappast vara trasigt som PC Black Ops. Visst, EA är absolut inga änglar men de är fan så godare än Activision from hell imo.

Sen blir väl BF3 sämre på konsol pga prestandabrist? Dags att skynda sig i utvecklandet av den nya generationen, jalla jalla!

Vi får se när spelet kommer ut Men av beta spelandet på PS3 så ser det inte ut att bli utan problem

Xbox360 och Ps3 har åtminstone 2 år till innan ny konsol kommer

Medlem
Skrivet av FirePanzer:

@ Javas Då kan man också säga...
FY FAN för DICE och EA att de lägger 85% av krutet att göra BF3 bra på PC och ej på konsoler... Tro in te nu att DICE och EA är änglar jämfört med Activision/IW/Treyarch

INGEN utvecklare gör ett spel från grunden på tre olika plattformer...Portering tillämpas och därav resultatet på olika plattformer... DE spel som blir bäst är de spel som är exklusiva på de olika plattformer!

Först av allt DICE arbetare hatar att rusa genom arbeten dom har sagt ifrån till EA flera gånger med det, dom är såna som vill att allt ska bli bra oavsett vad det är.
Dom gör sitt bästa men det kan du inte säga direkt om activision då dom skiter praktiskt talat i sina konsumenter dom bryr sig mest om pengar.
Det gör EA med men det gör inte DICE dom lirar sina spel lika mycket som alla andra till och med mer, och nej DICE lägger inte 85% av krutet på pc dom har lagt allt på alla plattformar dom arbetar alla ihop.

Medlem
Skrivet av Tommy96:
Skrivet av FirePanzer:

@ Javas Då kan man också säga...
FY FAN för DICE och EA att de lägger 85% av krutet att göra BF3 bra på PC och ej på konsoler... Tro in te nu att DICE och EA är änglar jämfört med Activision/IW/Treyarch

INGEN utvecklare gör ett spel från grunden på tre olika plattformer...Portering tillämpas och därav resultatet på olika plattformer... DE spel som blir bäst är de spel som är exklusiva på de olika plattformer!

Först av allt DICE arbetare hatar att rusa genom arbeten dom har sagt ifrån till EA flera gånger med det, dom är såna som vill att allt ska bli bra oavsett vad det är.
Dom gör sitt bästa men det kan du inte säga direkt om activision då dom skiter praktiskt talat i sina konsumenter dom bryr sig mest om pengar.
Det gör EA med men det gör inte DICE dom lirar sina spel lika mycket som alla andra till och med mer, och nej DICE lägger inte 85% av krutet på pc dom har lagt allt på alla plattformar dom arbetar alla ihop.

Det vettigaste inlägget jag läst på länge


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem
Skrivet av Tommy96:
Skrivet av FirePanzer:

@ Javas Då kan man också säga...
FY FAN för DICE och EA att de lägger 85% av krutet att göra BF3 bra på PC och ej på konsoler... Tro in te nu att DICE och EA är änglar jämfört med Activision/IW/Treyarch

INGEN utvecklare gör ett spel från grunden på tre olika plattformer...Portering tillämpas och därav resultatet på olika plattformer... DE spel som blir bäst är de spel som är exklusiva på de olika plattformer!

Först av allt DICE arbetare hatar att rusa genom arbeten dom har sagt ifrån till EA flera gånger med det, dom är såna som vill att allt ska bli bra oavsett vad det är.
Dom gör sitt bästa men det kan du inte säga direkt om activision då dom skiter praktiskt talat i sina konsumenter dom bryr sig mest om pengar.
Det gör EA med men det gör inte DICE dom lirar sina spel lika mycket som alla andra till och med mer, och nej DICE lägger inte 85% av krutet på pc dom har lagt allt på alla plattformar dom arbetar alla ihop.

Ledsen att göra dig besviken med BF3 har rusats i produktion och senaste tiden sen MW3 anonserades har det varit hektiskt hos DICE.

Jag vet hur testerna går till hos DICE och hur det har gått på BF3. TRO MIG spela had ekunnat vara mycket bättre men eftersom det skall ut på mnarknaden innan MW3 har mycket buggar släppts igenom och det komemr att bli en del patcher i början.

DU glömmer en sak! DICE ägs av EA och EA pröjsar! EA är i mina ögon = Activsion. Samma girighet driver bägge företagen och låt dig inte luras att EA är änglar.

EA har lagt mest kru på PC-utvecklingen av BF3. I mina ögon är BF3 primärt en FPS till PC och inte till konsol!

Medlem
Skrivet av FirePanzer:
Skrivet av Tommy96:
Skrivet av FirePanzer:

@ Javas Då kan man också säga...
FY FAN för DICE och EA att de lägger 85% av krutet att göra BF3 bra på PC och ej på konsoler... Tro in te nu att DICE och EA är änglar jämfört med Activision/IW/Treyarch

INGEN utvecklare gör ett spel från grunden på tre olika plattformer...Portering tillämpas och därav resultatet på olika plattformer... DE spel som blir bäst är de spel som är exklusiva på de olika plattformer!

Först av allt DICE arbetare hatar att rusa genom arbeten dom har sagt ifrån till EA flera gånger med det, dom är såna som vill att allt ska bli bra oavsett vad det är.
Dom gör sitt bästa men det kan du inte säga direkt om activision då dom skiter praktiskt talat i sina konsumenter dom bryr sig mest om pengar.
Det gör EA med men det gör inte DICE dom lirar sina spel lika mycket som alla andra till och med mer, och nej DICE lägger inte 85% av krutet på pc dom har lagt allt på alla plattformar dom arbetar alla ihop.

Ledsen att göra dig besviken med BF3 har rusats i produktion och senaste tiden sen MW3 anonserades har det varit hektiskt hos DICE.

Jag vet hur testerna går till hos DICE och hur det har gått på BF3. TRO MIG spela had ekunnat vara mycket bättre men eftersom det skall ut på mnarknaden innan MW3 har mycket buggar släppts igenom och det komemr att bli en del patcher i början.

DU glömmer en sak! DICE ägs av EA och EA pröjsar! EA är i mina ögon = Activsion. Samma girighet driver bägge företagen och låt dig inte luras att EA är änglar.

EA har lagt mest kru på PC-utvecklingen av BF3. I mina ögon är BF3 primärt en FPS till PC och inte till konsol!

Du har nog fått det om bakfoten.
Det var Activision som sa att dom höll på med att göra ett nytt cod spel några timmar efter EA och DICE gav ut en teaser på BF3.
DICE tjänar sina egna pengar utan dice så skulle in ens bf serien funnits.
EA är inga änglar men EA är bättre än activision
I dina ögon så kanske bf3 är så men så är det inte för oss andra och även inte för dice eller ea.

123
Skriv svar