Komplett: Live-Rea

Medlem
Komplett: Live-Rea

Mellan 18-19 ikväll bör alla köpsugna hårdvarufantaster och övriga intresserade, hålla koll på Komplett.se. De har utannonserat en "Live-Rea" med tävlingar och (förhoppningsvis) bra priser. Vad de menar med just "Live-Rea" är oklart. Jag gissar på att de kommer att slänga upp nya grejer under hela reatimmen eller något i den stilen. Hardware-fanatics, rejoice!

Sen så vill jag passa på att tacka Steve Jobs för den tid som varit, ännu en man av innovation har lämnat oss. Jag kom ihåg när mor min kom hem med en Apple Power PC, där började och försvann min romans för världens största fruktföretag, även om jag inte har något emot byggkvalitén på dagens bärbara Macbook Pro. Det mest fascinerande med företaget, är hur Jobs tog det från avgrunden och gjorde det till det starkaste varumärket inom datorbranschen. En riktig bragd.
Hardware-fanatics, mourn!

#blogg

Medlem
Komplett: Live-Rea

Dyker det upp en GTX580 eller en bra SSD för ett superduperpris så slår jag till


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Crucial m4 128Gb för 1500kr. Köp!

Medlem

Helvete också, var tvungen att gå ut för att hjälpa någon just den tiden. Hörde att det fanns en GTX580 också? Vilken modell var det och vilket pris?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Den såg jag tyvärr inte. Var upptagen med mitt vin

1
Skriv svar