Cryptics Neverwinter blir gratis-MMO

Robot
Cryptics Neverwinter blir gratis-MMO

Ändrade planer: ut med co-op, in med massivt onlinespelande.

#cryptic-studios, #neverwinter, #perfect-world, #star-trek-online, #champions-online


Medlem
Cryptics Neverwinter blir gratis-MMO

Men för helvete..


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Så nu ska de förstöra Dungeon & Dragons också

Medlem
Medlem

4.0 är skit med penna och papper, och daggerdale visade att det är skit på dator.

varken champions eller startrek online var nåt att hänga i julgranen och gratis mmo brukar betyda mikro transaktioner.

kombinera allt ihop så får du en stor stinkande hög med skit

Medlem
Skrivet av BeILamron:

Så nu ska de förstöra Dungeon & Dragons också

Så mycket som bygger på D&D så finns det nog redan mycket skit därute.

Medlem
Skrivet av Xzander:
Skrivet av BeILamron:

Så nu ska de förstöra Dungeon & Dragons också

Så mycket som bygger på D&D så finns det nog redan mycket skit därute.

buggfesten tempel of elemental evil nån ??

Medlem
Medlem
Skrivet av BelLamron:

Så nu ska de förstöra Dungeon & Dragons också

Redan hänt.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av rubbiten:
Skrivet av Xzander:
Skrivet av BeILamron:

Så nu ska de förstöra Dungeon & Dragons också

Så mycket som bygger på D&D så finns det nog redan mycket skit därute.

buggfesten tempel of elemental evil nån ??

Det gjordes inofficiella patcher av fans efteråt som gjorde spelet mycket, mycket bättre. Nu är det faktiskt ganska bra, fast det är fortfarande väldigt långsamt i tempo.

Medlem

Ska mitt Neverwinter förstöras nu också.

Medlem

Inge fel med det.
bara dom utför allting bra.
Dom gjorde Star Trek online bra.. men, inte så många nappade på det, för folk tyckte det var för komplicerat.

Aja, I wish them luck.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

F2P = Fail, blir _alltid_ dåligt. Pröjsar hellre ett lågt pris, då filtreras iaf en del av packet bort.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

F2P = Fail, blir _alltid_ dåligt. Pröjsar hellre ett lågt pris, då filtreras iaf en del av packet bort.

Det fungerar jättebra i DDO och LotRO. DDO är ett fantastiskt exempel på hur man kan göra F2P bra. Tyvärr är ju Cryptic ganska usla på att göra spel, så jag har inga höga förhoppningar på Neverwinter.

Inaktiv

f2p spelare kommer alltid från brasilien

Ish
Medlem

"..en kinesisk studio med MMO-spel högst på dagordningen." Det sket sig redan där mao.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Star Trek kommer också gå från Sub-modellen till f2p i år.

Har varit kund hos Cryptic för ca 2år nu, haft oehört dåliga erfarenheter.

Inga mer cryptic spel för mig. Star Trek är helt OK (lirar mycket pvp där) men nej, det räcker med cryptic. Sämst Dev-team.

Medlem

Men motorn till Star Trek och Champions är komplett värdelös och horribelt dålig!

Ser ingen bra utgång för detta spel nu

Medlem

Cryptic är så jävla värdelösa och kommer aldrig få till ett bra spel. Sorgligt att de ska slakta D&D licensen härnäst

Medlem

En del av mig säger: "åh nej". Medan en annan del av mig säger: "Det kan bli bra...kanske".


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem
Skrivet av raefzm88:

F2P = Fail, blir _alltid_ dåligt. Pröjsar hellre ett lågt pris, då filtreras iaf en del av packet bort.

Tvärt om, kostar det varje månad kommer en arme p12or och deras trogna vänner guldfarmarna springa´nde då det är ner "respect" och "coolare" att pröjsa i evighet för samma spel.
F2P = du får iaf testa spelet, är det bra så blir det bättre och suger det så dör de.

Medlem

cryptic e ju bra, detta blir nog ett test iallfall.

Medlem

Varför... det finns hur många MMO som helst, men inte mer än 2-4 Co-Op dungeon crawlers

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av raefzm88:

F2P = Fail, blir _alltid_ dåligt. Pröjsar hellre ett lågt pris, då filtreras iaf en del av packet bort.

Tvärt om, kostar det varje månad kommer en arme p12or och deras trogna vänner guldfarmarna springa´nde då det är ner "respect" och "coolare" att pröjsa i evighet för samma spel.
F2P = du får iaf testa spelet, är det bra så blir det bättre och suger det så dör de.

Helt fel. Vad har du för verklighetsuppfattning egentligen människa? Aldrig spelat något spel tidigare hör jag.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Dom gjorde Star Trek online bra.. men, inte så många nappade på det, för folk tyckte det var för komplicerat.

För komplicerat? Jag tyckte helt tvärtom, jag spelade en månad och konstaterade sedan att det nog var det mest hjärndöda, "grindiga" och tråkiga MMO jag spelat.
Jag vill ha mer komplicerade spel, inte mindre, tyvärr så ser ju trenden inte så ut..

On topic: Jag har provat några av perfect worlds så kallade MMOn, och jag tycker verkligen inte att något av dom är något att hänga i graden. Jag väntar istället på nästa MMO som är lika bra och varierat som WoW var när det släpptes (jämfört med resten av spelmarknaden just då) innan det besudlades av "casual gaming" som t.ex. dungeon finder, summoning stones, strömlinjeformade klasser, "token-systemet" för raid/pvp-rewards m.m. Fast det lär ju knappast hända inom många år.

Medlem

va fan nu kommer dom förstöra hela namnet Neverwinter........damn them to hell!

1
Skriv svar