64-spelarbana till Battlefield 3-betan i dag

Robot
64-spelarbana till Battlefield 3-betan i dag

Caspian Border blir upplåst för alla i dag. Med andra ord: krig med 64 spelare och fordon.

#nyhetstips, #dice, #battlefield-3


Medlem
64-spelarbana till Battlefield 3-betan i dag

Jippi!!

Medlem

Gott! Då var denna helgen bokad!

Medlem

FÖrsta studiedagen på år och dagar så kommer den här nyheten! Yippie!

Medlem

wohoo! Helg och underbara nyheter


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Kul!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Woohoo! Då vet man vad man ska göra i helgen iaf! Fyfan va gött

Medlem
Medlem

Fucking underbart, då var denna helgen räddad

Medlem

GO DICE!! Fick chansen att testa banan när den var låst och den är grym som bara den

Medlem
Medlem
Medlem

lite lagg och massa DC.... men annars så är det bara att älska nya banan... grym känsla i att flyga både helikopter och flygplan!

Medlem

Jaaaaaaaaaaaaa fan vad jag längtat!

Medlem

Innebär detta även konsol???

Medlem
Skrivet av FirePanzer:

Innebär detta även konsol???

"Och ja, Caspian Border finns endast till Windows-betan."

Medlem

Jag sa ju dom skulle släppa Caspian Border när dom sista dagarna närmade sig betan!

I'm a genius!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Tråkigt, dock förvirrar ni mig med "Och ja, Caspian Border finns endast till Windows-betan. På PS3 och Xbox 360 får du nöja dig med 24 spelare på samma karta."

Första gången jag läste samma karta trodde jag ni hänvisade till Caspian Border och inte till Metro.


signatur

Only the dead have seen the end of war - Plato

Medlem
Skrivet av Floyd Forward:

Tråkigt, dock förvirrar ni mig med "Och ja, Caspian Border finns endast till Windows-betan. På PS3 och Xbox 360 får du nöja dig med 24 spelare på samma karta."

Första gången jag läste samma karta trodde jag ni hänvisade till Caspian Border och inte till Metro.

Exakt... så frågan är...om Caspian Border ingår i beta till PS3 och Xbox360 överhuvudtaget???

Medlem
Skrivet av Floyd Forward:

Tråkigt, dock förvirrar ni mig med "Och ja, Caspian Border finns endast till Windows-betan. På PS3 och Xbox 360 får du nöja dig med 24 spelare på samma karta."

Första gången jag läste samma karta trodde jag ni hänvisade till Caspian Border och inte till Metro.

Jag får hålla med, väldigt förvirrande, samma karta är det Metro eller CB??

Medlem

FZ:s skribenter har väldigt bråttom ibland...

Medlem

nu jä**ar blir det Battlefield på riktigt! Underbart!

Medlem

Det var ju lite väntat att den här kartan skulle komma framåt slutet på betaperioden, men man vågade inte tro allt för mycket Nu är helgen bokad, inget snack om den saken. Blir bara en jäkla väntan till 27e lol

p.s Dock väldigt skönt att slippa Metrobanan då den verkligen inte är min typ av karta, föredrar starkt en blandning mellan fordon och infanteri

Medlem

Kollar man på fler sidor så står det att Caspian Border endast öppnas för PC.

Medlem

tänkte att detta skulle vara ett spel jag skulle ge en chans att lira på ps3an, men när dom gör såhär så inser jag att fps fan inte hör hemma på konsol. får väl testa detta med lagg på min pissdator!

Medlem

Där ser man, kan bli mycket intressant!

Medlem

Its about dayum time

Redaktör
Skrivet av Tokn:
Skrivet av Floyd Forward:

Tråkigt, dock förvirrar ni mig med "Och ja, Caspian Border finns endast till Windows-betan. På PS3 och Xbox 360 får du nöja dig med 24 spelare på samma karta."

Första gången jag läste samma karta trodde jag ni hänvisade till Caspian Border och inte till Metro.

Jag får hålla med, väldigt förvirrande, samma karta är det Metro eller CB??

Dålig formulering, ledsen för det och fixat nu. Caspian Border släpps enbart till Windows.


signatur
Medlem
Skrivet av najtrows:

tänkte att detta skulle vara ett spel jag skulle ge en chans att lira på ps3an, men när dom gör såhär så inser jag att fps fan inte hör hemma på konsol. får väl testa detta med lagg på min pissdator!

BF3 tillhör inte på konsol...inte FPS spel!

Medlem

Inget tipstack?

Skriv svar