Fem minuter gameplay från Uncharted 3

Robot
Fem minuter gameplay från Uncharted 3

Det är inte ens en månad kvar innan Nathan Drakes tredje äventyr släpps. I den senaste trailern får vi se en utmattad Nate stappla in i en övergiven (skulle inte tro det) ökenby.

#uncharted-3-drakes-deception


Medlem
Fem minuter gameplay från Uncharted 3

Nice det ska bli att forsätta med drakes äventyr! Mycket spel i höst, lite tid :).

Medlem

skapligt snyggt! längtar!!

Medlem

Ser för djävligt ut - j-a PC-portningar

Bara skoja....

Medlem

Blir sugen på PS3.

Medlem

GE MIG FÖR I HELV*TE!!!


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

Jag blev imponerad över hur snyggt det verkar vara. Jag trodde att det var en cutscene i början men det övergick visst i gameplay. Det blir nog en förbokning på Uncharted 3, denna video gjorde mig väldigt sugen.

Medlem

Lagom svårt att fightas mot en snubbe som kan ta 100 kulor i bröstet Stackars ökenfolket...

MFZ
Medlem

det är svårt att hålla sig från att kolla på gameplay-filmer. :I vill fan inte avslöja mer av spelet än vad japanerna redan lyckats göra. >:|


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av Anciegher:

Lagom svårt att fightas mot en snubbe som kan ta 100 kulor i bröstet Stackars ökenfolket...

tror dock dom kör på easy

Medlem

Ser ut som dem andra 2 spelet, redigt underhållande och bra

Medlem

Vill ha PS3 igen så man kan fortsätta äventyret


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Trots Drakes *smirk*, så måste detta spelas.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Måste klaga lite på en detalj. Han går runt i öken med en scarf istället för att täcka sitt huvud. Går man i extrem värme så är huvudbonad en väldigt viktig regel för att klara sig. Skulle han haft någon som helst överlevnadsinstinkt hade han satt scarfen som ett huckle.

1
Skriv svar