Officiella sockerhelgen börjar nu

Redaktör
Ponny
Officiella sockerhelgen börjar nu

Den här helgen viger vi åt sötman: sockrade spel, sliskiga drycker och sött godis. Är vi överens? Bra. Först och främst vill jag krama och gulla med rävar, tvättbjörnar och galna spindelkvinnor i Sly 2. Men jag vill också åta mig en vit kanin (som får Raymans rabbids att ligga i lä) och katten med det jättestora – men inte särskilt snälla – leendet. Förra veckan körde jag igenom första Alice, som håller överraskande bra. Alice: Madness Returns är nog ännu bättre och dessutom ett spel som personifierar mig: sött och mentalt instabilt.

Hinner jag blir det också söta mutanter i Rage och söt retro (med en besk eftersmak) i form av Chrono Trigger. Hur ser eran söta helg ut?

[ia=407174 Henning gone bad.]

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Officiella sockerhelgen börjar nu

Det blir light-fotbollsmanagerspelet Fifa Manager 11, för min del. Så statistik, siffror och en massa bollar är vad som väntar, oh yeah. Inte så sött med andra ord, jag kanske borde byta spel?

Skall läsas sisådär 70 sidor och 3 PDF, på det måste jag se 3 filmer relaterade till litteraturen OCH hinna ta min egen tid att se igenom den brittiska serien Black Books samlingen som jag införskaffade igår. sjukt kul serie. Varför är Britterna bäst på komedi??


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Till Traveller in time:

http://www.youtube.com/watch?v=D8hrFQKAL-Y

Sjukt bra britiskt serie om du har missat den

Medlem

Vet inte om min blir så söt utan blir väl snarare bitter. Blir väl en hel del Dark souls

Redaktör
Ponny

Sebbz@ Light-produkter smakar fabrikat, men hinkar du i dig 358,5 sockerbitar äro du förlåten.
Traveller@ Ett ord: självdistans (och så pratar dom jätteroligt också).
Cane@ Sweet n' sour!


signatur

En Bamseponny av folket

Henning? Ser väll att det är klara när hon når tonåren.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar