Checklista för fredagens RAGE.

Testpilot
Checklista för fredagens RAGE.

Checklista att bocka av under fredagen inför kvällen/nattens frossande i RAGE:

* Rage nedladdat och Upplåst på Steam.
- Check
* Nyaste grafikdrivrutinerna installerade
- Check
Utsövd och redo för slakt.
- Check
* Logitech G9 gaming mouse avdammad och inkopplad.
- Check
* Hörlurarna hela och inkopplade
- Check
* Skärmen rengjord
- Check

[Edit kl 20:42]
* Arbetsdagen slut
- Check
* Musmattan rengjord och redo
- Check
* Handlat efter jobbet
- Check
* Dricka inköpt och uphälld med massor av is
- Check
* Extra megastor Whiskey redo
- Check
* Godis framme
- Check
* Sambon satt på Ignore-läge
- Check
* Mysbrallor på
- Check
* Stolen perfekt inställd för fraggande
- Check

Ignition started at 20:45

#blogg

Checklista för fredagen.

*Telefonen dumpad i en hink med vatten
-Nix


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Testpilot

Bra tips med telefonen , får nog ta en mindre destruktiv metod att tysta den

Medlem

Hoppas det fungerar på din dator grät när jag fick ned det och det crashade vid start up lol

Medlem

Blev rätt dramatisk skillnad för min del med Rage och ATI's nyare drivers. Från att ha 20 fps i upplösningen 800x600 till nästan 60 konstant i 1920x1080 efter en liten patch.
Ändå så hade jag först ATI's "RAGE drivers" och inte de som var för BF3.

Det jobbigaste är ju att behöva starta om datorn flera gånger vid en uppdatering av gfxdrivers.

Testpilot

Rätt impad sen ett tag tillbaka av Nvidia , man kan installera deras drivare och SLIPPA omboota burken!
Nu gör jag det iallfall förr eller senare men installationerna kräver inte det som så i många andra fall.

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Rätt impad sen ett tag tillbaka av Nvidia , man kan installera deras drivare och SLIPPA omboota burken!
Nu gör jag det iallfall förr eller senare men installationerna kräver inte det som så i många andra fall.

Har då aldrig behövt reboota datorn efter installation av ATI drivare.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Testpilot
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Harakiri:

Rätt impad sen ett tag tillbaka av Nvidia , man kan installera deras drivare och SLIPPA omboota burken!
Nu gör jag det iallfall förr eller senare men installationerna kräver inte det som så i många andra fall.

Har då aldrig behövt reboota datorn efter installation av ATI drivare.

Bra , det är så det skall vara , rätt irriterande då man avinstallerar nåt program och dom alltid skickar upp att man skall starta om , program som inte är så inbakade i systemet som grafikdrivare.

Medlem

Hmm? Min dator verkar vara "special", för lik så förbannat så vill den starta om efter ATI's nyaste drivers som kom ut igår (sweclockers skrev om det igår iaf).

1
Skriv svar