Krypskytteduell i Sniper: Ghost Warrior 2

Robot
Krypskytteduell i Sniper: Ghost Warrior 2

Att vara en krypskytt som får jobbet gjort kräver att du har tålamod. Har du det?

#sniper-ghost-warrior-2


Medlem
Krypskytteduell i Sniper: Ghost Warrior 2

Har sett lite från det här spelet tidigare, verkar som ett spel i min smak=).

Ish
Medlem

Om man kan leva med arkadkänsla tycker jag att Sniper Elite är värt att spela igenom. Det har bullet drop etc åtminstone. Det är en mix av infiltration/prickskytte. Så gillar man sneaky och pang pang kan jag rekomendera det.
Grafiken är väl lite meh i dagsläget, men helt okey. Rätt mobbad MP tyvärr, men det finns om man lanar å dricker bira Inget man sitter och kör seriöst direkt.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Min typ av spel (splinter cell, mw1 & mw2 smyguppdragen, bond spelen då man ska smyga och 100% stealh i Tenchu Z). So wanna buy this game!


signatur

I am a Psychonaut, a sailor of the soul.

Medlem

Dom visade alldeles för lite innehåll. Rätt sunkig trailer egentligen tycker jag.

Blir nog köp om de visar upp lite mer - inte 6s reklam typ.

Om det blir den mentaliteten som visas i trailern och om spelet blir bra gjort så blir det nog ett köp.

Medlem

Ettan var helt klart det bästa sniper-spelet. Jag kan bara hoppas på att detta spel blir aningen bättre.

Medlem

Blir nog bara ännu en konsolifierad arkadpangare med väldigt få smygmoment och förenklad spelmekanik.

Sniper: Ghost Warrior 1.1


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Bara dom gör så att ai:n inte ser än om man ligger i en buske 200m bort så är jag nöjd.

Medlem

Jäklar vilken bra grafik! Förbokar!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Detta är väl knappast in game? Ser ut som en film.

Skrivet av Deragorn:

Detta är väl knappast in game? Ser ut som en film.

ja detta är en live action trailer, tror jag iaf:p

Medlem

Vän av ordning som jag är så bör jag påpeka att termen är prickskytt, inte krypskytt i detta fall.

Medlem
Skrivet av Leedow:

Ettan var helt klart det bästa sniper-spelet. Jag kan bara hoppas på att detta spel blir aningen bättre.

Jag hoppas du skojjar?
1:an var ju ett skämt. Iaf i mitt tycke

Medlem

Grafikmotorn är Cryengine3, dvs samma som i Crysis2.

1
Skriv svar