Är du en prisjägare eller en jedi?

Robot
Är du en prisjägare eller en jedi?

I en ny filmserie frågar Star Wars: The Old Republic vilken av två klasser som känns mest lockande. Den första av fyra filmer ställer jedi-krigare mot prisjägare.

#star-wars-the-old-republic, #bioware


Inaktiv
Är du en prisjägare eller en jedi?

Jedi såklart. Ska jag spela Star Wars så kommer jag då vara en Jedi.

Medlem
Medlem

Obefintligt tempo i striderna!

Och varför verkar de aspirera till att spelet ska se ut som WoW (både i cartoony stil och polygoner/texturer), som kom 2005?

2/10

Edit: 2004, till och med. Lyckat.

Medlem

WAR i repris då

Medlem

Prisjägare eller Jedi..?

Ingen av de två klasserna känns så jättelockande, smugglare ska man vara! Om de inte misslyckas helt med att göra de olika klasserna unika..

Medlem

Jag spelar bra spel istället.

Medlem

Jag var för jedi men att spela ond låter lite awesome också. Tror Bounty hunter vann mitt val när han sade "you will realise what a complete idiot u are *WAWE*"

Medlem

sith warrior såklart.

Medlem

I Knights of the old republic 2 så slutar jag alltid som Sith lord, så däråt lutar mina böjelser...

Medlem

Måste säga att båda klasserna ser trevliga ut fast skulle nog välja Sith warrior istället för Jedi

Medlem

Varför kan man inte spela som Kowakian monkey-lizard eller Ortolan?

Inaktiv

Gameplayet ser iallafall bättre ut än videosarna. Helt plötsligt gick spelet från helt ointressant till något som man kanske kan kolla in sig mer på

Medlem

Sith Warrior eller Bounty Hunter tror jag om man köper spelet var inne i Warrior helt förut, men tycker Bounty Hunter ser mer och mer intressant ut, sedan kommer det nog vara färre Hunters än Warriors... enklare att få grupper kanske!

Medlem

Båda ser roliga ut att spela, jag skulle ha det lite svårt att bestämma mig att välja. Tror nog att det skulle sluta med Jedi Knight eftersom jag alltid gillat republiken mer än sith imperiet, men det skulle kräva en del tänkande

Måste säga att det var många år sen gameplay såg så här lockande ut, och jag som precis började spela Age of Conan Unchained igår >.<


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av KatOne:

Obefintligt tempo i striderna!

Och varför verkar de aspirera till att spelet ska se ut som WoW (både i cartoony stil och polygoner/texturer), som kom 2005?

2/10

Edit: 2004, till och med. Lyckat.

Det verkar inte som om du har spelat WoW eller så har du bara dålig syn. WoW har ju uppdaterat grafiken och texturer med åren och helt ärligt var spel som kom 2004 inte ens i närheten av att vara så snyggt. Grafiken är riktigt bra, det ända är att de har en cartoon stil så att gubbarna kan se lite annorlunda ut, men jag har inga problem med det. Sedan ska man inte döma ett spel som inte har släppts ännu..... Det är som att döma ut en människa första gången du ser den.

Till alla som säger att detta är skit har ingen rätt till det ännu, eftersom ni inte spelat den färdiga produkten och ni har då alltså ingen kunskap om spelet. Okunnighet är vanligt och det är aldrig bra..... Ni kan klaga och säga att spelet är sämst osv när det har släppts men ge fan i att klaga nu och framförallt om saker som inte ens stämmer!

Inaktiv

patetisk film .. spelet lär va balanserat så båda är lika br a

Medlem
Skrivet av riktigninja:

patetisk film .. spelet lär va balanserat så båda är lika br a

Ehm, jaha? Äre inte balans man vill ha mellan klasserna i ett MMO? Är väl bara bra om det är lika bra, då kommer det ner till vem som är den bättre spelaren och inte vem som kör den mest OP klassen..
Ditt argument faller ju lättare än ett korthus.

Medlem

Ingendera. Jag är en Tie-Fighter-pilot.

Men oj, George Lucas har visst bestämt att originaltrilogin är förlegad, flygsims är ointressanta och att framtiden ligger i tecknade och barninriktade renderingar av en tid där alla kan vara jedis och springa runt med ljussablar i regnbågens alla färger om de vill.

(Ja, jag är bitter. Ni behöver inte påpeka det)

Medlem

Det är skillnad mellan "Tema" och hurvida själva grafiken är bra.

Detta är något som väldigt många inte verkar förstå, för kollar man grafikmässigt på spelet så ser det faktiskt väldigt höguplöst ut med karaktärer som verkar ha nästan dubbelt så mycket polygoner än en WoW käraktär.

Sen så har man ju väldigt snål budget då man tillverkar en model då det måste tillåta att flera stycken kanske 100tal gubbar visas samtidigt.

Själv tycker jag det ser bra ut och dem verkar putsa på grafiken konstant för att göra den ännu lite bättre här är ett exempel mellan 2009-2011 http://www.youtube.com/watch?v=kT-qwewvSAM

Deras val av tema kan man ju tycka som man vill med, fast jag tycker endå att det är ett ganska bra val även fast jag kanske hade velat ha det lite anurlunda.

Blir att testa spelet då det kommer iaf och se om det är nått att hänga i julgranen ^_^

Medlem

I lol'd IRL, 2005 called and want their graphics back! /end

Enligt min gymnasieutbildning kan jag skriva på en skrivmaskin, så jag är förmodligen en "Hut"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Comstedt:

I lol'd IRL, 2005 called and want their graphics back! /end

Snälla visa ett spel från 2005 med denna grafiken eller ännu bättre, ett MMO från den tiden med denna grafiken.

Jag förstår inte vad alla klagar på, jag tycker spelet är skitsnyggt, och deras grafiska stil är underbar, åtminstone miljöerna. Jag hoppas det kommer en dag då grafiken inte ligger lika mycket fokus som den gör idag...

Alla dessa grafikbögar..ni förstör spelindustrin med ert ständiga whinande.

Medlem

Jösses, ett par scener hade ju inte ens skuggor.

Medlem

Inte den snyggaste grafiken, men kan vara skoj ändå.

Medlem

Fy fan vad segt, stelt, fånigt och misslyckat det här spelets strider ser ut.
Sömnpiller.

Medlem
Skrivet av Warwick:
Skrivet av Comstedt:

I lol'd IRL, 2005 called and want their graphics back! /end

Snälla visa ett spel från 2005 med denna grafiken eller ännu bättre, ett MMO från den tiden med denna grafiken.

Jag förstår inte vad alla klagar på, jag tycker spelet är skitsnyggt, och deras grafiska stil är underbar, åtminstone miljöerna. Jag hoppas det kommer en dag då grafiken inte ligger lika mycket fokus som den gör idag...

Alla dessa grafikbögar..ni förstör spelindustrin med ert ständiga whinande.

Men spela gamla spel då? PACMAN kanske?
Varför ska du försöka förstöra framtiden för oss andra som vill se utveckling?

Medlem
Medlem

1: Modellerna är välgjorda.
2: Grafik stilen är ok (vilket är vad ni bör klaga på inte modellerna eller texturerna).
3: Gameplay ser ut som WoW klon = fuck no.

Medlem
Skrivet av LinusAnttila:

Jag var för jedi men att spela ond låter lite awesome också. Tror Bounty hunter vann mitt val när han sade "you will realise what a complete idiot u are *WAWE*"

Jag har inte varit så intresserad av det här och har inte en PC duglig nog för att köra det här men efter Bounty hunterns episka citat, gick jag från "meh" till FUCK YEAH!!!

12
Skriv svar