Dorksquad - Ett Svenskt League of Legends nyhetsflöde @ Facebook

Medlem
Dorksquad - Ett Svenskt League of Legends nyhetsflöde @ Facebook

Hej!

Tänkte bara tipsa likasinnade människor om en Faceboook-grupp vid namn Dorksquad. Dorksquad går i stort sett ut på att så fort någonting händer inom League of Legends, så ska ni veta det.

Det innebär alla stora nyheter, viktiga posts från Riot personal på forumen, tips & guider, sneak peeks på vilka champions som kommer nerfas/buffas till nästa patch och allt det där som är bra att veta!

Vill man få mail eller en Facebook-avisering så fort någonting händer så är det bara att slänga iväg en tumme upp på

http://www.facebook.com/Dorksquad.LoL

Ha de!

Medlem
Skrivet av Twatch:

Hej!

Tänkte bara tipsa likasinnade människor om en Faceboook-grupp vid namn Dorksquad. Dorksquad går i stort sett ut på att så fort någonting händer inom League of Legends, så ska ni veta det.

Det innebär alla stora nyheter, viktiga posts från Riot personal på forumen, tips & guider, sneak peeks på vilka champions som kommer nerfas/buffas till nästa patch och allt det där som är bra att veta!

Vill man få mail eller en Facebook-avisering så fort någonting händer så är det bara att slänga iväg en tumme upp på

http://www.facebook.com/Dorksquad.LoL

Ha de!

Förlåt men kan man inte lika gärna gå till deras hemsida om man vill få reda på allt sådant här?

Gott intiativ anyways


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Citat:

Förlåt men kan man inte lika gärna gå till deras hemsida om man vill få reda på allt sådant här?

Gott intiativ anyways

Fått den här frågan ganska ofta, men jag skulle vilja säga nej faktist.

Jag ser Dorksquad som en källa på all information inom LoL, inte bara de största nyheterna som hamnar på League of Legends hemsida.
Har Phreak skrivit en post om t.ex en Veigar nerf som inte kommer hamna på hemsidan på en Patch Review med Morello förrän om 2 veckor så lägger jag upp det, har det läckt ut skins som inte kommer presenteras förrän nästa patch om en månad så lägger jag upp det (Super Teemo och Infiltrator Irelia skrev jag om i Onsdags till exempel).

Det här är saker jag skriver om, och jag tycker Facebook är en bra platform för man är, läs "de flesta", är inne på Facebook eller tittar in många gånger per dag så man finner informationen väldigt lätt samt att man kan få mail om det i sin epost

1
Skriv svar