A Fool No More.

Medlem
A Fool No More.

Dagens musik-tips.

Peter Greens Fleetwood Mac med "A fool no more".
Kommer nog fortsätta använda min "blogg" till mer musiktips pga av att jag inte har någon större motivation eller lust med långa blogginlägg.

#blogg

A Fool No More.

Good stuff Får lust att dansa med gitarren liten, baby, baby...

En fråga bara, varför ser han ut som John Holmes? Kusin?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Kanske ett annat band som faller i smaken "Kingdom Come"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Good shit helt klart, jazzigt och nice...
Kingdom Come var rätt nice faktiskt, iaf den låten. Tackar :).
Lite ögongodis också...

Medlem

Ingen länk till Spotify?
ajabaja.

Lyssnar i vilket fall på låten just nu. Vi får se vad jag ger det för betyg..

Aldrig någon länk till Spotify från mig, det det du

Bra låt, bra band, men visst, ibland låter de lite för mycket som Led Zeppelin, men vad gör det när det gör det bättre i vissa fall.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Finns inte på spotify. Iaf inte den låten. All bra musik finns inte på spotify kära Siken.

Medlem

För övrigt tror jag inte det är något för dig Siken. Du kanske ska hålla dig till den där greken. ;). Men vem vet... Sent ska syndarna vakna...Skulle bli positivt överaskad om låten tilltalade dig. Då skulle du ha växt i mina ögon.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Finns inte på spotify. Iaf inte den låten. All bra musik finns inte på spotify kära Siken.

http://open.spotify.com/track/3qK1Ol7jPQSVkdk5F7BPEY

Det är vad vitt jag vet samma artist och låt. Har dock bara lyssnat på Spotifylänken.

Det tilltalade inte mig. Men vem vet, någon gång i framtiden.
Eller så kanske du plötsligt börjar posta låtar som tilltalar mig. Såsom I need a dollar.

Det fastnade rätt bra i min hjärna.. Även om jag säkert sa att den inte var så bra.

Medlem

Tycker inte spotify-versionen har lika skönt sound, versionen på tuben är bättre.
Jag hittade låten för ganska länge sedan, och då fanns den INTE på spotify. Så de så.

Jasså har du börjat gilla need a dollar nu?
Man kan lära gamla hundar sitta.

För övrigt... Lyssna på youtube-versionen. Den är MYCKET bättre och har mer utfyllad. Spotify-versionen var blek i jämförelse, den saknade samma känsla.

Medlem

Nu orkar jag inte jämföra dessa versioner riktigt. Men det var ju stor skillnad på YT och Spotify-versionen. Kan inte säga att YT-versionen var bra. Men bättre, jo..

Detta är ju i en klass för sig:
http://open.spotify.com/track/0BFbwNH2tTmXgHlJtERB4m

Nej, jag lovar. Ingen Paparizou.

Medlem

Öh... Ja. Låter som han druckit några glas för mycket... Helvete vad han mumlar.
Kallar folk detta musik?
Nej det tilltalade mig nog inte så mycket. Skumt var det iaf.

1
Skriv svar