Jag har dött, dött, dött, dött, dött, dött...

Flakmonkey
Jag har dött, dött, dött, dött, dött, dött...

Vad jag tycker om #Dark Souls och vad det får för betyg får ni veta först om några dagar när recensionen publiceras, men jag kan redan nu avslöja det som alla nog redan vet - det är rejält knepigt. Exakt hur många gånger jag dörr sedan jag fick det i onsdags har jag ingen närmare koll på men det spelar ingen större roll eftersom känslan när du väl lyckas besegra en boss är så tillfredsställande. Önskar att fler utvecklare vågade utmana sina kunder på det här sättet, skulle nog många må bra av...

#blogg

Medlem
Jag har dött, dött, dött, dött, dött, dött...

Att läsa detta gjorde mig rejält lycklig. Det är väldigt härligt att veta att jag inte är ensam om att just dö..

"De morbidas sammansvärjning i Sverige började år 2011 på ett forum som hette FragZone. Det inleddes med ett samtal om spelet 'Dark Souls' som skulle visa sig bli inkörsporten till en av de farligaste sekterna i landets historia, nämligen: 'The Like-To-Diers'...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Slog mig fram till Moonlight Butterfly, dog ett par gången men klara det till sist :), underbart spel!

Medlem

Ett tips ifall någon boss känns svår, utnyttja multiplayer systemet och kalla på vänner som kan hjälpa till! I övrigt mitt GOTY, finns så otroligt mycket content och underbart att de bara har gjort förbättringar sen Demon's Souls. Är lite mer än halvvägs in i spelet nu och det blir inte lättare vill jag lova haha.

Medlem

Anledningen jag slutade spela Demon Souls var bossarna. de förbaskade bossarna...

"I conquered the spider infested caves only to fall to a being made of fire.

I eradicated the shadows and the abomination controlling them, but the blind man froze my movement forever

I climbed the high towers and smashed the gargoyles to peices, only to get my spirit crushed by the more expeirienced twins, who sought vengeance for their broken brethren."

Medlem

Det är så det ska vara, shit vad jag vill ha spelet & längtar efter recensionen!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Fan. Jag vill ha det här spelet, men ändå inte.

MFZ
Medlem

spelet kan summeras med ett långt "AAAAAAAAARRRRRGH!!!".
dock så fortsätter man spela det om och om pga detta. sjukt beroende/revansch-framkallande.

love it.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

1
Skriv svar