Potato Squad rekryterar

Medlem
Potato Squad rekryterar

http://potatosquad.com/andrabilder/sokerfolk/potatis_m_text.png
Hej alla glada spelare.
Detta är alla casual players lyckodag! Potato Squad har börja rekrytera igen till
framförallt Battlefield 3!

Vilka är Potato Squad?
Vi är en grupp spelare som tycker om teamplay och att ha rolig, vi startade klanen för nästan [b]5 år sedan. Du behöver alltså
inte vara eller sikta på att bli ett proffs för att spela med oss.
Vi ser oss som datorspelsvärldens svar på korpfotboll.
Vi kommer mestadels spela BF3 men också spela BF:BC2, BF2, BF2142 och BF2 moddar.

Givet så kommer Potato Squad ha sin egen Battlefield 3 64 slots server. Denna kommer att vara uppe samma dag som Battlefield 3 släpps.

Vem är du?
Du är en trevlig person som gillar teamplay och gemenskap med andra under spelandet.
Du spelar någon/några gånger i veckan och kanske känner för att spela någon klanmatch ibland.

Lägsta ålder för medlemskap 18 år.

Titta in på vår hemsida för mer information och för att göra en ansökan.

Medlem

nu går de!


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av USF-BH:

vad e de för jävla mög loggin,

Regga mig via min iphone och kan inte logga in via datan pga att det står:
"ERROR: We're sorry, but this IP range has been blocked due to too many recent failed login attempts."

ok jag kan mitt lösenord måste jag göra en ny gubbe nu med ny hotmail o skit.
vf ska det vara så krånglit att man ska logga in med rätt dator, då kan jag inte äns logga in på sidan om jag sitter på polarens dator.

Det går att logga in från vilken dator som helst, däremot så har vi ett system som bannar ipnummer vid för många felaktiga försök. Detta för att minska risken för hackare som försöker gå igenom flera vanliga lösenord.

Första gången är det dock bara för en kortare period, sen blir det längre och längre. Just nu ligger det inga ipnummer som bannade från sajten. Så det har antagligen redan släppt.

Medlem

fått rätt på de nu, ber om ursäkt av mitt oförskämda skrivande!


signatur

Snusar till varje pris!

1
Skriv svar