Tredje gången Skyrim

Redaktör
Ponny
Tredje gången Skyrim

Vi har träffats i Los Angeles och Dallas. I morgon väntar ännu ett möte i London. Naturligtvis talar jag om Skyrim, spelet som ska få de flesta öppna rollspel att se ut som klaustrofobiska hisschakt. Do vi beliv tha hajp?

[ia=407542 Up yours, verklighet!]

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Tredje gången Skyrim

We do beliv tha hajp!

Medlem
Medlem

Sanningen finns där ute


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Är tyvärr skeptisk, Obsidian har i mina ögon inte lyckats med nått spel sedan Knights of the old republic 2, men men... den här gången -kanske-.

Medlem
Skrivet av slander:

Är tyvärr skeptisk, Obsidian har i mina ögon inte lyckats med nått spel sedan Knights of the old republic 2, men men... den här gången -kanske-.

Tja, om det är Obsidian du oroar dig för behöver du inte oroa dig. Obsidian är inte med i utvecklingen av Skyrim. De var inte heller med Morrowind, Oblivion eller Fallout 3. Enbart New Vegas.

I believe! Skyrim är de kommande årens bästa och mest njutningsfulla spel! Och definitivt årets spel!
(NEJ, ni har inget att säga till om i den saken!!!)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Traveller@ Orimliga förväntningar, ändå tror jag inte att du blir besviken.

Vi do beliv!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av slander:

Är tyvärr skeptisk, Obsidian har i mina ögon inte lyckats med nått spel sedan Knights of the old republic 2, men men... den här gången -kanske-.

Tja, om det är Obsidian du oroar dig för behöver du inte oroa dig. Obsidian är inte med i utvecklingen av Skyrim. De var inte heller med Morrowind, Oblivion eller Fallout 3. Enbart New Vegas.

Ber om ursäkt, jag och namn på tidig morgon fungerar inte verkar det som, blandade ihop dom och Bethesda!

1
Skriv svar