Toy Story-författare snackar Farmville-film

Robot
Toy Story-författare snackar Farmville-film

Om du tittar på min film så tittar jag på din, eller?


Medlem
Toy Story-författare snackar Farmville-film

Men va det ska släppas skit på bio nuförtiden...om det nu blir av dvs

Medlem

Äh, ge mig en tecknad Paparizou-film istället.

Medlem

Därför jag kollar på serier istället, helst äldre serier. Hollywood har använt upp alla idéer, det här är bara bevis på det -_-

Släpp den nya Batman eller Avatar 2, innan dess så behöver inte komma fler filmer, allt är ju bara crap


signatur

Game long and prosper

Medlem

vet inte vad som är värre, detta eller sänka skepp filmen

Medlem

Men vafan -.-

Medlem

... Allvarligt?

Inaktiv

nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa om det här xD

Medlem

Hahahaha
Seriöst? Vad lär hända i den då? En gubbe som åker runt och fixar på sin lilla gård och måste vid exakt tid (dag/natt) harvesta sina grönsaker?

Medlem

Hade hellre kollat på en The Sims film.

Medlem
Skrivet av Javas:

Därför jag kollar på serier istället, helst äldre serier. Hollywood har använt upp alla idéer, det här är bara bevis på det -_-

Släpp den nya Batman eller Avatar 2, innan dess så behöver inte komma fler filmer, allt är ju bara crap

Är nästa Batman och Avatar 2 bevis på bra filmer med fräscha idéer. Tredje rebooten av Batman (missförstå mig inte, älskar Nolan:s Batman), så kan man ju nästan tro att den franchisen är en av anledningarna till alla remakes i dagsläget. Avatar 1 var ju ren smörja som har gjorts tio gånger tidigare, och bättre. Noll substans förutom att vara fin. Skippa alla de pengar det kostar att göra Avatar 2 så kan man göra 20-30 indie filmer med vettiga manus, karaktärer, etc. så kanske vi får in lite nytt blod i Hollywood som kan ändra i ordningen i stället.

Medlem

Fan. Denna filmen måste man ju gå och se. XD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Just själva handlingen är inte dum. En bondgård full med äventyr och problem, de har funkat flera gånger, men att använda sig utav Farmville som namn är FEL!

Medlem

En Farmville-film skulle väl inte vara sämre än mycket annat.

Medlem
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Javas:

Därför jag kollar på serier istället, helst äldre serier. Hollywood har använt upp alla idéer, det här är bara bevis på det -_-

Släpp den nya Batman eller Avatar 2, innan dess så behöver inte komma fler filmer, allt är ju bara crap

Är nästa Batman och Avatar 2 bevis på bra filmer med fräscha idéer. Tredje rebooten av Batman (missförstå mig inte, älskar Nolan:s Batman), så kan man ju nästan tro att den franchisen är en av anledningarna till alla remakes i dagsläget. Avatar 1 var ju ren smörja som har gjorts tio gånger tidigare, och bättre. Noll substans förutom att vara fin. Skippa alla de pengar det kostar att göra Avatar 2 så kan man göra 20-30 indie filmer med vettiga manus, karaktärer, etc. så kanske vi får in lite nytt blod i Hollywood som kan ändra i ordningen i stället.

Eller så kan man ju spendera de $200M som Avatar 2 lär kosta och göra något fint för den behövande världen istället, men men.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Javas:

Därför jag kollar på serier istället, helst äldre serier. Hollywood har använt upp alla idéer, det här är bara bevis på det -_-

Släpp den nya Batman eller Avatar 2, innan dess så behöver inte komma fler filmer, allt är ju bara crap

Är nästa Batman och Avatar 2 bevis på bra filmer med fräscha idéer. Tredje rebooten av Batman (missförstå mig inte, älskar Nolan:s Batman), så kan man ju nästan tro att den franchisen är en av anledningarna till alla remakes i dagsläget. Avatar 1 var ju ren smörja som har gjorts tio gånger tidigare, och bättre. Noll substans förutom att vara fin. Skippa alla de pengar det kostar att göra Avatar 2 så kan man göra 20-30 indie filmer med vettiga manus, karaktärer, etc. så kanske vi får in lite nytt blod i Hollywood som kan ändra i ordningen i stället.

Eller så kan man ju spendera de $200M som Avatar 2 lär kosta och göra något fint för den behövande världen istället, men men.

Håller med, men det är ännu mindre idé att hoppas på tyvärr. Sedan kostade Avatar ca. $240M. Har svårt att tro att tvåan blir billigare.

Medlem

Avatar var ingenting märkvärdigt, en helt okej rulle helt enkeltmed några fina sekvenser här och där!
Farmville-film, skulle hellre se en Frontierville-film där cowboy-andan slår mig med häpnad haha!

Medlem

Uwe Boll borde regissera filmen.

1
Skriv svar