Achievements avslöjade för Battlefield 3

Robot
Achievements avslöjade för Battlefield 3

38 totalt, inklusive sex hemliga. FZ bjuder på de 32 som avslöjats hittills!

#battlefield-3


Medlem
Achievements avslöjade för Battlefield 3

Synd att inte origin har achievements, STEAM FTW!

Medlem

Achievements är en av alla sjukdomar som tar död på spel nuförtiden. Vill ha en inaktivera-funktion så att man slipper se och tänka på skiten.
*raeg*

Medlem
Skrivet av Insomniac:

Achievements är en av alla sjukdomar som tar död på spel nuförtiden. Vill ha en inaktivera-funktion så att man slipper se och tänka på skiten.
*raeg*

Håller med till vis del, samma sak med kill death ratio, gör ofta folk till sämre lagspelare.

Medlem
Skrivet av Insomniac:

Achievements är en av alla sjukdomar som tar död på spel nuförtiden. Vill ha en inaktivera-funktion så att man slipper se och tänka på skiten.
*raeg*

Trams. Det är en kul grej - som man inte behöver fästa så mycket uppmärksamhet på.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Insomniac:

Achievements är en av alla sjukdomar som tar död på spel nuförtiden. Vill ha en inaktivera-funktion så att man slipper se och tänka på skiten.
*raeg*

Trams. Det är en kul grej - som man inte behöver fästa så mycket uppmärksamhet på.

Tyvärr så förstör det spelen idag... man lirar för att farma istället för att ha kul..

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Insomniac:

Achievements är en av alla sjukdomar som tar död på spel nuförtiden. Vill ha en inaktivera-funktion så att man slipper se och tänka på skiten.
*raeg*

Trams. Det är en kul grej - som man inte behöver fästa så mycket uppmärksamhet på.

Tyvärr så förstör det spelen idag... man lirar för att farma istället för att ha kul..

Det är ju upp till var och en. Själv spelar jag exakt lika dant som vanligt. Jag läser inget om Achievements utan när de kommer så tycker jag bara det är en kul grej.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tack och lov då att PC inte har dom! Skönt att slippa!

Medlem
Skrivet av Atlas Redscale:

Tack och lov då att PC inte har dom! Skönt att slippa!

Hupp - det hade jag faktiskt helt missat


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Verkar inte vara särskilt svåra chievies Då kan man ju t om köpa xbox versionen när den är billig och jaga lite


signatur

Game long and prosper

Medlem

Äsch, achievments är ju bara trevligt. Tycker om när man måste göra lite avvikande grejer för att låsa upp achievments.


signatur
Medlem
Skrivet av martinhjerpe:

Synd att inte origin har achievements, STEAM FTW!

Hade Steam achivments när det va i beta stadiet / nytt? Svaret är nej, inget som sagt att Origin inte kommer lägga in det senare med tankte på att Origin är i beta stadiet så är inte allt igång / implementerat.

Jag hoppas dom inte lägger in Achivments på Origin iallafall. Om dom nu ska göra det så gör det endast för Singelplayer delen och inte Multiplayer!

Medlem

Achevements som motarbetar spelets uppdrag är av ondo. Generellt...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Trevligt eftersom man är jo en achievement hunter men det betyder inte att man kan njuta av spelet

Medlem

KDR förstör för mig rätt så mycket, måste komma 1:a helatiden!

Medlem
Skrivet av Insomniac:

Achievements är en av alla sjukdomar som tar död på spel nuförtiden. Vill ha en inaktivera-funktion så att man slipper se och tänka på skiten.
*raeg*

Problemet är ju att det inte hjälper att inaktivera det för dig själv bara. Resten av ditt lag kommer fortsätta att springa runt och försöka döda fienderna med en rutten fisk 3 gånger i rad och på så sätt förstöra allt vad lagarbete heter.

Pratar om team fortress 2 här, har inte spelat många andra onlinespel med acheivments men antar att samma trams försigår i alla spel med liknande "acheivments".

Medlem

Aldrig brytt mig on achviements ändå och som PC spelare får jag ju ändå något som är mkt bättre 64 players conquest.

Medlem

"A rock and a hard place", är inte detta en referens till simpsons - the movie?

1
Skriv svar