Battlefield 3-buggarna kommer fixas

Robot
Battlefield 3-buggarna kommer fixas

Betan en riktig beta och ingen demo, menar Dice och tackar för alla buggrapporter. Se vad de har att säga i FZ:s videointervju.

#dice, #battlefield-3


Medlem
Battlefield 3-buggarna kommer fixas

Goodie!

Bra där! Tvivlade aldrig

Medlem

Generation Kill <3

Medlem

annars hade de varit big fail

Medlem

Dice kan man lita på.

Medlem

Saftig intervju.

Medlem

Det är inte buggarna jag är orolig över utan hitboxen/registration, UIn på vissa fordon, helikopterns styrning och hur dålig den är och den grafiska biten..

Inaktiv

Så jävla töntigt att varenda engineer efter ett par timmars spelande har möjligt att skaffa sig en målsökande missil, omöjligt för helikoptrar att göra ett skit när det finns båda mobile AA och varenda engineer har Stinger/IGLA..

Medlem
Medlem
Skrivet av Friberg:

Dice kan man lita på.

Vi får väl se..

Skrivet av donhenri:

Det är inte buggarna jag är orolig över utan hitboxen/registration, UIn på vissa fordon, helikopterns styrning och hur dålig den är och den grafiska biten..

Tacka vet jag Desert Combat!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Likheterna med BC2 var för stora för att jag skulle tycka det var riktigt roligt. Jag hade hoppats på en annan känsla, en BF-känsla, men i slutändan så känns det här bara som en iteration av BC-serien.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

dmn
Medlem

Tyvärr har ju Dice (återigen) pissat oss gamla battlefield-fans i ansiktet genom att köra på samma sorts gimpade flygkontroller/flygfysik som i Bad Company 2 (helikoptrarna).

Visst, visst, det var bara beta...men det är knappast nåt som kommer ändras till den bättre typen av kontroller som fanns i BF2 och t ex Desert Combat till BF1942.

Det återstår att se om det ens kommer att gå att använda en joystick normalt, med avseende på gasreglaget, eller om det är samma skit som i BC2 det med.

Medlem

In DICE We Trust

Medlem
Skrivet av Typhor:

In DICE We Trust

Word!

Medlem

Najs!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem
Medlem
Skrivet av Z3bb4n:

Så jävla töntigt att varenda engineer efter ett par timmars spelande har möjligt att skaffa sig en målsökande missil, omöjligt för helikoptrar att göra ett skit när det finns båda mobile AA och varenda engineer har Stinger/IGLA..

Varför då? Jag har känslan av att det kommer bli tvärtom, i mitt spelande i Betan så hade jag ingen i mitt lag förutom mig själv som försökte ta hand om flygplanen/helikoptrarna. Det kommer bara bli skönt att kunna spawna nu på en bas utan att bli sprängd så fort man "vaknar" utan att kunna försvara sig.

Stingern var helt klart ett bra val.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Friberg:

Dice kan man lita på.

Vi får väl se..

Dice har aldrig svikit än så länge, så håll hoppet vid liv

Förresten så laddar inte filmen för mig :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

undrar om de kommer ta bort att man kan spawna på flygplan.
man fick ju ingen chans att ta flygplanen när de som körde de innan spawnade i den 24/7 :S

Medlem

Mycket snack och lite verkstad som vanligt


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

DIC3 e bra grabbar


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av swordfish:

Mycket snack och lite verkstad som vanligt

Vafan vet du om det? Har du spelat den versionen som dom har haft under utveckling hela tiden vi suttit på en äldre beta?

Medlem
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av swordfish:

Mycket snack och lite verkstad som vanligt

Vafan vet du om det? Har du spelat den versionen som dom har haft under utveckling hela tiden vi suttit på en äldre beta?

Har du? Var samma visa när bc2 skulle släppas...

Medlem

hoppas dem fixar delayen(?) med! De var fan värre än APB: Reloded... Och då har man lyckats..


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem

Fastnar vid 03:00

Provade ladda ner klippet med flashgot men det fastnar vid 03:00 då också.


signatur
Medlem

Bra att Battlelog verkar ha crashat... visar på vilken djävla superpuckad ide det var att läga "start up" funktionen av spelet i en djävla webläsare...

Medlem

Känns som att det kommer bli lika grymt som jag förväntat mig.

Medlem
Skrivet av rysssen:

Bra att Battlelog verkar ha crashat... visar på vilken djävla superpuckad ide det var att läga "start up" funktionen av spelet i en djävla webläsare...

Betan är stängd nu. Du får vänta till release om du vill spela mer


signatur
Medlem

inte testat spelet men vad jag läst kommer det suga hästpung, vilket är tråkigt. Bara en sådan sak som battlelog gör att jag avstår direkt.

123
Skriv svar