15 minuter Hitman: Absolution

Robot
15 minuter Hitman: Absolution

Se vår vän Agent 47 smyga och utföra illdåd (?) under blott en kvart av ditt liv.

#hitman-absolution


15 minuter Hitman: Absolution

Fan vad mäktigt!


signatur
Medlem

Detta kommer Fan bli intressant ^^


signatur

When do you think people die? When they are shot through the heart by the bullet of a pistol? No. When they are ravaged by an incurable disease? No. When they drink a soup made from a poisonous mushroom!? No! It’s when they are forgotten.

Medlem
Medlem

Den där videon var över förväntan

Skägg.
10 Chambers

Ser smarrigt ut. Han gömde inga kroppar, men gissar att det är möjligt. Sista scenen, med allt folk, kändes väldigt lovande.


signatur

Vet inte riktigt vad jag tycker om röntgensyn. Men jag antar att man bara kan skita i att använda den.
Sen kändes det lite må fjantigt när han stod på utrymmet ovanför dörren. Nu har ju Hitman inte vart nån hyper realistisk smyg simulator, men när han stod där uppe kändes det som han var extremt synlig för alla i rummet.

Men överlag ser det ju fint ut. Hoppas kanske bara på lite öppnare banor med olika vägar att ta.

Medlem

What the...?
Sjukt högt över förväntan.
Spelet ser ju grymt ut!


signatur

Have a good time!

Medlem

Har inte spelat något Hitman tidigare, men detta såg riktigt bra ut, stämningen var hög

Medlem

Aldrig spelat Hitman-spelen förut men detta ser fanimej ut som min sorts spel. Sneaky shit = good shit.


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Skägg.
10 Chambers

Det är också intressant vilken genomslagskraft Inception-blåset har fått.


signatur
Medlem
Medlem

Wow, grymt som fan!

Skrivet av TheWhaleHunter:

Hoppas kanske bara på lite öppnare banor med olika vägar att ta.

Precis vad jag tänkte, verkade ganska snävt och uppstyrt här. Det som gör hela Hitman är de öppna och genomtänkta banorna och suget efter övning och perfektion när det finns så många olika sätt att klara av sitt allt annat än förlåtande uppdrag på. Om detta bibliotek är uppbyggt med fri gameplay i åtanke så är jag grymt imponerad att de fått alla vägar så levande, om inte är jag besviken

Medlem

Föregångaren var grym, ser fram emot detta!

Medlem

Såg JÄVLIGT grymt ut!

Medlem

Mycket intressant titel. Hade inga förväntningar på denna, men det verkar som som Hitman serien har mognat. Reagerade också på Inception blåset =P

Medlem

Det verkar grymt.
Angående öppenhet så såg det ju ut som den här banan gick att lösa på många fler olika sätt en det som demonstrerades.
Jag antar att funktionerna som röntgen och pilen som dyker upp för att indikera att någon ser dig går att stänga av på högre svårighetsgrader.
Det här kommer bli så grymt.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Är vi grymma i Norden eller vaddå ?
Sverige med vårat BF3
Danmark med Hitman..

Grymt vacker å se å saknat serien.....


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

Medlem

Riktigt grym intro och teaser. Blev genast sugen på att spela om de tidigare spelen.

Medlem

Det här spelet är ett måste! Även om det brukar sluta med att jag drar fram mina vapen och skjuter ganska mycket i slutet av banorna Hoppas bara att de har fått in så man kan välja vapen själv innan banan startar.. saknar de...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

fy fan vad nice ^w^ det här ser mycket roligare ut än BF3 och MW3 :3 det kommer att bi ett säkert köp

Medlem

Tycker de är tråkigt att dem inte försöker utveckla A.In mer, fan dem är snutar me walkies och dem kommunicerar nada, så tråkigt hur "lätt" dem programmeras. annars ser de riktigt spännande ut

Medlem
Medlem

Coolt, men varför kastar han sig in genom fönstret?? ^^

Medlem

Vart lite orolig när dom skulle börja lägga in mer action och film sekvenser i spelet, men det verkar som Danskjävlarna kommer lyckas få fram ett grymt spel än en gång.

Medlem

F*n vad sjukt. Kan inte ens beskriva hur bra det ser ut. Perfektion

Medlem

JAG ÄLSKAR HITMAN! detta får hypen att gå helt över styr. Från och med nu ska jag bojkotta alla videos som kommer! faan oxå!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Häftigt klipp. Ser fram emot det här även om jag aldrig spelat ett hitmanspel längre än några minuter

Medlem

Det verkar sjuuukt häftigt! Så här spel ska göras, mysig stämning!

Ps, Inge tipstack?


signatur

Nämen!

123
Skriv svar