Jak & Daxter släpps högupplösta

Robot
Jak & Daxter släpps högupplösta

Naughty Dog råkar försäga sig och avslöjar att deras Playstation 2-serie ska putsas för Playstation 3-spel.

#uncharted-3-drakes-deception, #naughty-dog, #sony, #ico, #shadow-of-the-colussus


Medlem
Jak & Daxter släpps högupplösta

Blir ett köp så fort det kommer ut man kan ju alltid hoppas på att dom gör ett nytt sen också om dom får in tillräckligt med pengar

Medlem

Det är släpp som dessa som får mig att glömma alla undermåliga ps3 versioner så som Rage.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Synd att man redan har dem på PS2:an:( Hade jag inte ägt dem, så hade detta blivit ett lätt köp.


signatur

Iä! Iä! Cthulhu fhtagn!

Medlem

Final Fantasy VII HD!

Medlem

Givet köp. Gillar det bättre än Ratchet and clank.

Medlem

Skulle nästan kunna köpa en Playstation bara för detta. Åhhhh!

Medlem

Kanoners! När jag uppgraderade till PS3 så flöt inte första Jak & Daxter så jäkla bra och nu när man har Slim så går det inte alls.

Det känns som att de flesta PS2-spel som jag skulle vilja spela igen (Silent Hill 2, MGS, Shadow of the...) redan är på väg så det är nog bäst att inte vara för girig!


signatur
Inaktiv
Skrivet av MiRV:

Final Fantasy VII HD!

Sluta häda!


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Antar att det är konsol dom pratar om, och då är det ju ofta inte riktig HD.

Medlem
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Atlas Redscale:

Antar att det är konsol dom pratar om, och då är det ju ofta inte riktig HD.

Så du förnekar att 1080p inte är HD? Det finns väl till och med en gammal "standard" som säger att 720p är HD, när det började snackas om olika tv-upplösningar vid LCD-boomen. Eller ville du bara trolla lite?


signatur
Medlem

Så har man sålt sin ps3....


signatur

Game long and prosper

Legacy of Kain: Blood Omen så är nöjd sen!

Medlem

Synd att man inte har en ps3:A


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

BIC
Medlem

Jag som pc-gamer hoppas att dessa spel kanske konverteras till PC. Jag har växt upp med platformsspel som Mickey's Wild Adventure på PS1och det vore nice om det fanns en liten, liten chans att Naugthy Dog har intresse om faktan att spelen kan släppas till datorer? Man kan drömma och hoppas och överhypa tanken för en liten stund...


signatur

Wh..why are you looking at my signature? You filthy...DIRTY...CHILDREN!!!

Medlem

Ja för fan! Nu väntar jag bara på Ratchet & Clank-serien....

och ett PS3.

Medlem
Skrivet av BIC:

Jag som pc-gamer hoppas att dessa spel kanske konverteras till PC. Jag har växt upp med platformsspel som Mickey's Wild Adventure på PS1och det vore nice om det fanns en liten, liten chans att Naugthy Dog har intresse om faktan att spelen kan släppas till datorer? Man kan drömma och hoppas och överhypa tanken för en liten stund...

Drömma kan man alltid, tyvärr kommer det nog förbli en dröm dock. Naughty Dog ägs helt av Sony så det lär nog dröja länge (om ens någonsin) som deras spel går att spela på en pc.

1
Skriv svar