Rösta fram Heroes VI-vinnarna

Robot
Rösta fram Heroes VI-vinnarna

En person vinner priser för 6000 kronor, var med och bestäm vem det blir.

#might-magic-heroes-vi-1, #logitech


Medlem
Rösta fram Heroes VI-vinnarna

Riktigt trevliga bidrag, alltid roligt när folk lägger ner så mycket tid på sånthär.
Må bästa bild vinna!

Medlem

Mest photoshop klippa och klistra bilder.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det fanns många bra bilder att välja mellan, men bidrag nummer 12 får min röst. Den gav många flashbacks till Heroes 3 dagarna


signatur

Game long and prosper

Medlem

Neatherblade, min bild(nr.7) är till stora delar äkta! Är en rustning som användes vid filmatiseringen av ARN filmerna!

Medlem

Tyvärr inte så många som ritat, min favo är nr 26 då den enheten är min favo^^

Medlem

Jag har lagt min röst nu också.

Medlem

Haha, jag ritade halva min bild live på livestream (bidrag nr. 8 ) så jag kan lova er att den inte är klipp o klistrad

http://www.livestream.com/chrisatelier/video?clipId=pla_c6f52...

En del riktigt bra här, speciella shoutouts till nummer 7, 8, 12 och 19 samt 6 och 27.

Medlem

Aww, inte en enda röst? La ju ner ganska mycket tid på mitt bidrag ändå! Nr. 18

Medlem

Hoppas man får nåt tillbaks för allt arbete nu. Gärna mer såna här tävlingar i framtiden!

Medlem

#12 all the way

Om #4 vinner så kommer jag gråta däremot. Fy vad tråkig.

Medlem

#12 förtjänar helt klart att vinna. Den enda av bilderna som faktiskt talade till mig och en av de få som som inte bestod av ihopklippta pressbilder.

Lite sur blir man dock för att mitt bidrag inte ens kom med. Vafan Tompa? Jäkla sätt..

Medlem

Hm,,, många trevliga bidrag. Men nr. 4 och nr. 16 är väldigt tydligt artwork från spelen som användts rakt av, med bara mycket lätt modifiering. Knappast den som skickade in den som gjort bilderna(mer än monterat dem på annan backgrund + litefriläggning). Man hittar dem direkt om man googlar bilder på sökordet:heroes of might and magic art

Lite synd,,, men kudos till er som gjort något av eget material bara!

Medlem

Men kom igen...bidrag 4 är ju bara en copy/paste av den här bilden över en bakgrund -_-'

http://planetrenders.net/renders/albums/userpics/72715/heroes...

Medlem

Använder man TinEye så kommer dom flesta bilder här upp tyvärr, folk är för lata helt enkelt.

Medlem
Medlem

Nr 26.. Tack vare den sköna kommentaren

Medlem

Lol PAINT!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Var imponerad tills jag insåg att de flesta snygga bara är snodda av någon med faktisk talang. Röstade på bidrag 28, väldigt bra känsla i det, färgstarkt och energiskt!

Medlem

Blir lite sne att en no effort photoshop leder, och antagligen vinner. Surt för dom som försökt att skapa något och inte bara använt någon annans.

jag håller med affi

Medlem

#12 är helt klart bäst.

Medlem

Hoppas #18 vinner. Riktig Grym.. OBS: tryck på den och se den i fullstorlek!

Medlem
Skrivet av molg:

#12 är helt klart bäst.

Tyckte själv att den var ganska trist.. :/ Inte så många "Häftiga" detaljer. Min röst gick till #18

Medlem

Tack StenSven!

Hoppas att dom som har röstat på bidrag #29 inser att det är en overpaint av bilden FZ använder som bakgrund

Medlem

Gillar 8:an.

Skrivet av Ramen:

Hoppas att dom som har röstat på bidrag #29 inser att det är en overpaint av bilden FZ använder som bakgrund

Nice touch att signera på svärdet också.


signatur

Jag köpte den här eftersom jag bara kunde använda ethernet-kabel för att få wi-fi, efter jag köpte den så får jag väldigt bra wi-fi på min dator

Medlem

Tack Kendo! Här är några steg på bilden!
Spenderade nog ca 20timmar give or take.

http://dl.dropbox.com/u/10867635/2011/Sketch/Heroes_fz_tavlin...

Tog för givet att Nr. 4 var tecknad av en skicklig deltagare och vart jätteimponerad, ett tag... :/ Är det inte lite slappt att fokusera sitt bidrag på andras verk?

Inaktiv

Fattar inte varför 18 inte fått några röster. Helt klart snyggaste bidraget.

Edit: förlåt, my bad, såg helt fel. Men ändå. Den borde fått flest! (obs inte mitt bidrag, jag känner inte ens människan)


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Tycker reglerna skulle sagt att det skulle varit eget skapande, inte ta och klistra ihop andras bilder och sedan vinna utan att ha ansträngt sig något nämnvärt. Snacka om att hålla moral låg, hade ju själv kunnat skickat in något om det bara var att göra så. Men så är väl det i verkliga livet eller, dom som är ärliga förlorar......

Skriv svar