Skön Gameplay från BF3 Beta

Medlem
Skön Gameplay från BF3 Beta

Betan är tyvärr över och vi får längta i två veckor till nästa gång.
Undertiden kan man alltid kolla på lite sköna videor!

Spelade in under några timmar och gjorde dessa.
Jag gjorde dock ingen fancy redigering, men jag hoppas det är underhållande ändå!

http://www.youtube.com/watch?v=5pWHVYVxjTo

http://www.youtube.com/watch?v=gXD36B38-Jc

Inaktiv

Kollade bara andra filmen men satan va snabb du är!!

Medlem

Grymt spelat! Jag frapsade lite och har funderat på att lägga upp det på youtube, men mina klipp känns pinsamt dåliga i jämförelse
Jag förstår inte hur alla lyckas få tag på sådana grupper av fiender och framförallt döda dem.
Jag har ett klipp där jag dödar 5 pers....på en minut -____-
En av dina videos fick äran att bli min 3000:e favorit, hehe.

Vad är det förrestenför "glitch" alla pratar om på ena videon?
Jag såg en annan sniper-gameplay där snubben som spelade också gjorde sådana där knyck med vapnet. Tar det bort bullet drop, ger mer accuracy eller helt enkelt kortare laddningstid av kula?

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Grymt spelat! Jag frapsade lite och har funderat på att lägga upp det på youtube, men mina klipp känns pinsamt dåliga i jämförelse
Jag förstår inte hur alla lyckas få tag på sådana grupper av fiender och framförallt döda dem.
Jag har ett klipp där jag dödar 5 pers....på en minut -____-
En av dina videos fick äran att bli min 3000:e favorit, hehe.

Oj, tack! Vilken ära

Skrivet av v1lle3:

Vad är det förrestenför "glitch" alla pratar om på ena videon?
Jag såg en annan sniper-gameplay där snubben som spelade också gjorde sådana där knyck med vapnet. Tar det bort bullet drop, ger mer accuracy eller helt enkelt kortare laddningstid av kula?

"Glitchen" är att man istället för att låta animationen för mantelrörelsen (som för in nästa kula i patronläget) göra sitt så byter man vapen fram och tillbaka. Patronen laddas direkt, det är bara animationen som hindrar en att skjuta igen. Det fungerar precis på samma sätt som i CS, då med AWP och Scout.

Medlem

Ok, då tycker jag att det är fånigt att de klagar.

Medlem

Imonerande, la också till i mina favoriter. Som sagt ruggigt snabb är du och säkert aim. Apropå den sk glichen, så går det att göra samma sak även i gamla cod uo, många använder den med kar98k tex


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Medlem

Tack så hemskt mycker för den fantastiska responsen ni ger! Inte alls vad jag förväntade mig.

Det värmer.

Skrivet av RawSnake:

Imonerande, la också till i mina favoriter. Som sagt ruggigt snabb är du och säkert aim. Apropå den sk glichen, så går det att göra samma sak även i gamla cod uo, många använder den med kar98k tex

Ja, det är en vanlig glitch. Om det ens är en glitch, utvecklare måste ju veta att det är möjligt att göra detta.

Medlem

Imponerande, verkligen.
Själv hoppas jag bli lite bättre när jag byggt ihop min nya dator så jag har en FPS som är över 20, ruskigt svårt att döda fiender när man in har nog med FPS för att vända sig om någorlunda kontrollerat. Frag on man!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

1
Skriv svar