Spana in det unika spelsystemet i Binary Domain

Robot
Spana in det unika spelsystemet i Binary Domain

Segas squad-baserade shooter lägger stort fokus på samarbete och gruppdynamiken.

#binary-domain, #sega


Medlem
Spana in det unika spelsystemet i Binary Domain

Kan faktiskt bli riktigt kul att äntligen få känna att man har ett riktigt team. Ska nog ge spelet en chans ifall det får godkänt betyg


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ser fram emot detta actionspel mest av alla, mer än Battlefield, CoD osv.

Gillar Freedom Fighters och Republic Commando en hel del, och hoppas detta ha samma team-känsla som dom (om inte ännu bättre), plus att det är cyberpunk är ju inte helt fel heller.

Medlem

Aldrig hört talas om förrän nu men det låter ju faktiskt smått intressant.

Medlem

Verkar som en idé som låter bra i teorin men av att döma hur de utfört den i det här spelet så är jag inte speciellt imponerad.

Inaktiv

Seriously?
Ser ut och låter extremt crappy. Förstår att det inte släpps till PC

Medlem

Cool idé
Men själva spelet ser inte ut att fått tillräckligt med "kärlek" ser rätt B ut ....

Medlem
Medlem

Whaaaaat... Terminator? oooor?

Medlem

Console fanboisarna kommer tycka att det är jättehäftigt, men som i alla andra spel kommer vara upprepande och bara bli tjötigt i längden!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Bara jag som tycker att han på bilden ser ut som den där kostym-nissen i Half Life 2? Fast lite zombiefierat ansikte då.

Medlem

Hahaha!

-"Is that the best you can do?"
-"...YES!"
Jag trodde det här spelet skulle kunna bli bra trots sina likheter med GoW. Nu krossade denna video de tankarna med den retarderade medspelar-AI:n de visade upp. Den ser nästan ut att vara värre än AI:n i Resident Evil Outbreak ([http://www.youtube.com/watch?v=BckMJRKLWv0] spola till 2:40 så får ni exempel på den)

1
Skriv svar