Battlefield 3-buggarna kommer fixas

Medlem

Helvete, det går sjukt långsamt för mig att buffra videon, och den krashar efter 1 minut.

Allt annat fungerar bra för övrigt.

Medlem
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av swordfish:

Mycket snack och lite verkstad som vanligt

Vafan vet du om det? Har du spelat den versionen som dom har haft under utveckling hela tiden vi suttit på en äldre beta?

Förstår inte snacket kring " det är beta verision, mycket kan ändras". Nej det är inte mycket som ändras spelmässigt. - Clαssic games were made by gamers for gamers.
Todays games are made by companies for consumers.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Skrivet av thuvan:
Skrivet av rysssen:

Bra att Battlelog verkar ha crashat... visar på vilken djävla superpuckad ide det var att läga "start up" funktionen av spelet i en djävla webläsare...

Betan är stängd nu. Du får vänta till release om du vill spela mer

HAHA! Löjligt ägd

Medlem

Awwww jag vill arbeta hos DICE gör det för hälften av städdarnas lön.....

Medlem
Skrivet av swordfish:
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av swordfish:

Mycket snack och lite verkstad som vanligt

Vafan vet du om det? Har du spelat den versionen som dom har haft under utveckling hela tiden vi suttit på en äldre beta?

Förstår inte snacket kring " det är beta verision, mycket kan ändras". Nej det är inte mycket som ändras spelmässigt. - Clαssic games were made by gamers for gamers.
Todays games are made by companies for consumers.

Dom snackade om buggarna, inte gameplay. Precis som du själv sade!
- "Nej det är inte mycket som ändras spelmässigt."

Dessutom handlade detta om att skaffa input från spelarna som t.ex att planen kändes klumpiga som lastbilar. Varför skulle det vara omöjligt att ändra?

Medlem

@ thuvan:

Såg det nu... vore trevligt om man kunde få den infon från Battle logen istället för en blank internetsida...

Medlem

Där sprack det. "Battlefield 3 är både en uppföljare till Battlefield 2 och även till Bad Company 2"
Där sprack verkligen hela jävla bubbla.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

DICE har ett sjuhelvetes grymt spel på gång, låt oss hålla ut till release bara!

Medlem

Nu kommer ju min fråga... Enligt webhallen, komplett, cdon, dustinhome och dom flesta andra sidorna så ska spelet släppas den 27:e... MEN om man spelar BC2 så ser man texten att BF3 släpps den 25:e... Alltså i gamelobbyn.. Nån som vet?

Medlem
Skrivet av Alko:

Nu kommer ju min fråga... Enligt webhallen, komplett, cdon, dustinhome och dom flesta andra sidorna så ska spelet släppas den 27:e... MEN om man spelar BC2 så ser man texten att BF3 släpps den 25:e... Alltså i gamelobbyn.. Nån som vet?

Amerikans release och Europeisk release.

Sjukt dumt och otippat tycker jag. Det beror dock på att amerikaner får betalt tisdagar.


signatur

Idono. That's me!

Skrivet av Zmizk:
Skrivet av Z3bb4n:

Så jävla töntigt att varenda engineer efter ett par timmars spelande har möjligt att skaffa sig en målsökande missil, omöjligt för helikoptrar att göra ett skit när det finns båda mobile AA och varenda engineer har Stinger/IGLA..

Varför då? Jag har känslan av att det kommer bli tvärtom, i mitt spelande i Betan så hade jag ingen i mitt lag förutom mig själv som försökte ta hand om flygplanen/helikoptrarna. Det kommer bara bli skönt att kunna spawna nu på en bas utan att bli sprängd så fort man "vaknar" utan att kunna försvara sig.

Stingern var helt klart ett bra val.

Det finns ju minst 3 tanks man måste ta hand om på varje helikopter så den "manuella" rpg:n funkar ju bäst iaf tycker jag


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av rysssen:

Bra att Battlelog verkar ha crashat... visar på vilken djävla superpuckad ide det var att läga "start up" funktionen av spelet i en djävla webläsare...

+1

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Zmizk:
Skrivet av Z3bb4n:

Så jävla töntigt att varenda engineer efter ett par timmars spelande har möjligt att skaffa sig en målsökande missil, omöjligt för helikoptrar att göra ett skit när det finns båda mobile AA och varenda engineer har Stinger/IGLA..

Varför då? Jag har känslan av att det kommer bli tvärtom, i mitt spelande i Betan så hade jag ingen i mitt lag förutom mig själv som försökte ta hand om flygplanen/helikoptrarna. Det kommer bara bli skönt att kunna spawna nu på en bas utan att bli sprängd så fort man "vaknar" utan att kunna försvara sig.

Stingern var helt klart ett bra val.

Det finns ju minst 3 tanks man måste ta hand om på varje helikopter så den "manuella" rpg:n funkar ju bäst iaf tycker jag

Exakt, långt ifrån alla kommer spela med stingers, möjligtvis 3-4 av 32 och då finns det dessutom flares till både heli och flyg som tar itu med den problematiken om det skulle uppstå!

Gen
Medlem
Skrivet av -=anders=-:
Skrivet av rysssen:

Bra att Battlelog verkar ha crashat... visar på vilken djävla superpuckad ide det var att läga "start up" funktionen av spelet i en djävla webläsare...

+1

-1

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av -=anders=-:
Skrivet av rysssen:

Bra att Battlelog verkar ha crashat... visar på vilken djävla superpuckad ide det var att läga "start up" funktionen av spelet i en djävla webläsare...

+1

-1

Ge mig ETT enda exempel till varför detta skulle vara bättre än att starta med bara en fil/EXE? Jag (bland säkert andra) vill kanske inte ha någon webbläsare igång som stjäler massa onödig kraft när man lirar spel.

Medlem
Skrivet av -=anders=-:

Ge mig ETT enda exempel till varför detta skulle vara bättre än att starta med bara en fil/EXE? Jag (bland säkert andra) vill kanske inte ha någon webbläsare igång som stjäler massa onödig kraft när man lirar spel.

För mig är det att jag kan göra mer saker samtidigt Inte bara ha ett program uppe som täcker hela skärmen. Snabbt att starta o komma in på en server. Även med kompisar.

Hela uppstartningen slipper man ju, bara logga in på sidan, välja server o walla.
Sen kan man fiffla med saker lätt utanför spelet mellan laddningen när det tabbas ner ^^

Kraft drar det nog inte, ram är inte heller så dyrt.

Medlem

Haha, herregud vad störtskön Karl-Magnus visade sig vara! Riktigt positiv och ger bra svar på Calles frågor, that we like..
Dice har blivit så grymma med att göra kampanjer nu så jag hoppas det kommer en Vietnam expansion till BF3 med fast med kampanj, eller ett helt nytt Vietnam spel med Frostbite 2. Jag älskar Nam rullar men hittar inte särskilt bra spel med det temat


signatur

Game long and prosper

Medlem

Självklart, det är ju den 1: aparil idag pojkar små
Skrämmande att folk ens går på skiten, troligen förblindade av sin fanboyism mot Dice. Spelet lär vara lika buggigt och bedrövligt som betan, det kommer att ta veckor innan det blir spelbart och månader innan det har hyfsat flyt. Se fram emot mängder med fin dyr DLC och betydligt mindre buggfixar.

Kom tillbara om några veckor så kan ni bekräfta hur rätt jag har, även om det känns löjligt att en CoD klon med sämre gameplay och funktioner än det flera år gamla BF2 ska vara svår att fixa, finsn ju inte så mycket att välja på som kan vara fel...

Redaktör
Skrivet av Idono:

Där sprack det. "Battlefield 3 är både en uppföljare till Battlefield 2 och även till Bad Company 2"
Där sprack verkligen hela jävla bubbla.

Det finns både Rush (Bad Company) och Conquest (BF1942, 2, ...) i BF3. Plus co-op och annat.


signatur
Skrivet av TexN:
Skrivet av -=anders=-:

Ge mig ETT enda exempel till varför detta skulle vara bättre än att starta med bara en fil/EXE? Jag (bland säkert andra) vill kanske inte ha någon webbläsare igång som stjäler massa onödig kraft när man lirar spel.

För mig är det att jag kan göra mer saker samtidigt Inte bara ha ett program uppe som täcker hela skärmen. Snabbt att starta o komma in på en server. Även med kompisar.

Hela uppstartningen slipper man ju, bara logga in på sidan, välja server o walla.
Sen kan man fiffla med saker lätt utanför spelet mellan laddningen när det tabbas ner ^^

Kraft drar det nog inte, ram är inte heller så dyrt.

+1

Medlem

Gillade betan, förhandsbokade. Tvivlar inte en sekund.

Medlem
Skrivet av Soothsayer:
Skrivet av TexN:
Skrivet av -=anders=-:

Ge mig ETT enda exempel till varför detta skulle vara bättre än att starta med bara en fil/EXE? Jag (bland säkert andra) vill kanske inte ha någon webbläsare igång som stjäler massa onödig kraft när man lirar spel.

För mig är det att jag kan göra mer saker samtidigt Inte bara ha ett program uppe som täcker hela skärmen. Snabbt att starta o komma in på en server. Även med kompisar.

Hela uppstartningen slipper man ju, bara logga in på sidan, välja server o walla.
Sen kan man fiffla med saker lätt utanför spelet mellan laddningen när det tabbas ner ^^

Kraft drar det nog inte, ram är inte heller så dyrt.

+1

Håller med, gillar battlelog. MEN det är synd att battlelog inte fått fler inställningsmöjligheter. Så som att kunna göra grafikinställningar och mappa knappar i battlelog utan att behöva hoppa in på en server och stå där i ett hört o pilla. Hade även varit trevligt att kunna spara sina klasser i battlelog.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Soothsayer:
Skrivet av TexN:
Skrivet av -=anders=-:

Ge mig ETT enda exempel till varför detta skulle vara bättre än att starta med bara en fil/EXE? Jag (bland säkert andra) vill kanske inte ha någon webbläsare igång som stjäler massa onödig kraft när man lirar spel.

För mig är det att jag kan göra mer saker samtidigt Inte bara ha ett program uppe som täcker hela skärmen. Snabbt att starta o komma in på en server. Även med kompisar.

Hela uppstartningen slipper man ju, bara logga in på sidan, välja server o walla.
Sen kan man fiffla med saker lätt utanför spelet mellan laddningen när det tabbas ner ^^

Kraft drar det nog inte, ram är inte heller så dyrt.

+1

Håller med, gillar battlelog. MEN det är synd att battlelog inte fått fler inställningsmöjligheter. Så som att kunna göra grafikinställningar och mappa knappar i battlelog utan att behöva hoppa in på en server och stå där i ett hört o pilla. Hade även varit trevligt att kunna spara sina klasser i battlelog.

Precis sådär tycker jag också, men jag har ganska stora förhoppningar om att de faktiskt kommer. Det finns ingen direkt anledning varför man inte skulle kunna intrigera det lite snyggt. Då ser ja inga större problem med det. Även om man visst har en konstig förkärlek till det klassiska så tyckte ja de funka helt OK under betan ändå

Medlem
Skrivet av Soothsayer:
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Soothsayer:
Skrivet av TexN:
Skrivet av -=anders=-:

Ge mig ETT enda exempel till varför detta skulle vara bättre än att starta med bara en fil/EXE? Jag (bland säkert andra) vill kanske inte ha någon webbläsare igång som stjäler massa onödig kraft när man lirar spel.

För mig är det att jag kan göra mer saker samtidigt Inte bara ha ett program uppe som täcker hela skärmen. Snabbt att starta o komma in på en server. Även med kompisar.

Hela uppstartningen slipper man ju, bara logga in på sidan, välja server o walla.
Sen kan man fiffla med saker lätt utanför spelet mellan laddningen när det tabbas ner ^^

Kraft drar det nog inte, ram är inte heller så dyrt.

+1

Håller med, gillar battlelog. MEN det är synd att battlelog inte fått fler inställningsmöjligheter. Så som att kunna göra grafikinställningar och mappa knappar i battlelog utan att behöva hoppa in på en server och stå där i ett hört o pilla. Hade även varit trevligt att kunna spara sina klasser i battlelog.

Precis sådär tycker jag också, men jag har ganska stora förhoppningar om att de faktiskt kommer. Det finns ingen direkt anledning varför man inte skulle kunna intrigera det lite snyggt. Då ser ja inga större problem med det. Även om man visst har en konstig förkärlek till det klassiska så tyckte ja de funka helt OK under betan ändå

+1
Alla nya saker har ju inte allt på en gång, jag har faktiskt lite hopp om Battlelog. Det var säkert ett jävla klagande på steam när det släpptes "ööh varför måste jag ladda ner den här skiten för att spela cs???" men se hur det gick, steam är stort idag


signatur

Game long and prosper

Medlem

Bra intervju!
Kan knappt vänta på spelet.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Intervjun finns inte längre, ingen video med id 99XX (minns inte nuffrorna) existerar....


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Skrivet av -=anders=-:
Skrivet av rysssen:

Bra att Battlelog verkar ha crashat... visar på vilken djävla superpuckad ide det var att läga "start up" funktionen av spelet i en djävla webläsare...

+1

Som sagt är betan stängd haha


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Friberg:

Dice kan man lita på.

Vi får väl se..

Dice har aldrig svikit än så länge, så håll hoppet vid liv

Förresten så laddar inte filmen för mig :/

Du menar DICE som släpper buggiga releaser och är extremt(!) dåliga på patchandet?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Friberg:

Dice kan man lita på.

Vi får väl se..

Dice har aldrig svikit än så länge, så håll hoppet vid liv

Förresten så laddar inte filmen för mig :/

Du menar DICE som släpper buggiga releaser och är extremt(!) dåliga på patchandet?

Njaa, Mirrors Edge och BF2142 funkade fint vid release för mig, vet inte hur det var med Bad Company spelen vid release


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Friberg:

Dice kan man lita på.

Vi får väl se..

Dice har aldrig svikit än så länge, så håll hoppet vid liv

Förresten så laddar inte filmen för mig :/

Du menar DICE som släpper buggiga releaser och är extremt(!) dåliga på patchandet?

Njaa, Mirrors Edge och BF2142 funkade fint vid release för mig, vet inte hur det var med Bad Company spelen vid release

Allas favorit BF2 då? Liksom deras stortitel.. BC2 löste de ju chatbox problemen med för bara några veckor sen..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

123
Skriv svar