Svarta hål i The Darkness 2

Robot
Svarta hål i The Darkness 2

Föregångarens läskigt övermäktiga förmåga är tillbaka. Frågan är om den är lika överdriven denna gång? Spana in i vårt filmarkiv.

#digital-extremes, #the-darkness-ii, #starbreeze-interactive, #the-darkness


Medlem
Svarta hål i The Darkness 2

Måste bara säga att detta spela ser sämre och sämre ut ju mer jag ser

Medlem

Första spelet var roligt i sig men får se om 2an blir lika rolig

Medlem

Svarta hål har inte oändlig gravitation. -___-'
Men håller med, det vore en ganska grym attack.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Hehe, minns det svarta hålet mycket väl från orginalet. Man riktigt kännde på en gång hur den fuckade till hela balansen, så jag slutade använda den relativt fort. Då blev det heder i slagsmålen igen


signatur

Game long and prosper

Medlem

Som Proximatly sa... Inte oändlig gravitation. Oändlig densitet möjligtvis

Medlem

Håller med om fatalbert att det här bara ser sämre och sämre ut ju mer som visas. Första spelet hade sin charm (och ett fantaaaaaaaaastiskt intro) men ja, det är väl svårt att se i kortare klipp iåförsig, men ändå. Något fattas.
Tyckte att svarta hålet var fräckare i första också, samlades inte alla gubbar ihop i mitten och sen flög iväg åt alla håll och kanter?


signatur
Medlem

Ja, ett slags hål liknar det i alla fall...


signatur

Jag vill ha page...

Medlem
Skrivet av fatalbert541:

Måste bara säga att detta spela ser sämre och sämre ut ju mer jag ser

Ja verkar ju inte lovande direkt. Ser ut som tråkig grafik med tråkigt gameplay.
Med tanke på hur pass bra många av spelen som kommer i år och i början på nästa år verkar kunna bli så ser det inte lovande ut för Digital Extremes.

1
Skriv svar