FZ Play – Battlefield 3:s singleplayer

Robot
FZ Play – Battlefield 3:s singleplayer

Calle berättar om solokrig och kooperativa strider – se filmen.

#battlefield-3, #dice


Medlem
FZ Play – Battlefield 3:s singleplayer

Gott, om ni nu bara kunde fixa så filmerna laddar lite snabbare vid 0-day visning vore allt prima. Hört att youtube har en del bandbredd över.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Redaktör

Vi får ta en funderare på det. Men trösten är att det i princip bara är för BF-filmer som det blir så här.


signatur
Medlem

Trevligt med dessa klipp! Ser vi gärna mer av. Lite seg att ladda dock, får ta en kaffe så länge medans den buffrar.

Medlem

Dagens i-landsproblem, inget ni behöver ligga sömnlösa över på nätterna.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Medlem

Haha grymt!
"En råtta"
Calle är ju grym på det här med video. Fortsätt med det!


signatur

Have a good time!

Medlem

Alltså, har ingen tålamod i dagens samhälle? Ta det lugnt och sluta stressa. Det tog mindre än en minut och sen trycka på play sen pause för att buffra hela filmen.

Så FZ behöver inte ta någon funderare, plus att jag gillar JW Player mer än Youtubes flashspelare.


signatur
Medlem

underbart, synd att film inte alls laddar för mig

Medlem

Så jävla taggad nu..
Helt sjukt..

Köpt ny dator som landar imorrn (R.I.P. HDX 9200), sletit fram mitt gamla G-15 och min MS Sidewinder FF 2.
Fan vet om den funkar, men ändå..

*Myyyysss*

Medlem

Uppdrag utspelar sig som flashbacks...intervjuas av CIA agenter...hmmm undrar varifrån DICE har fått inspirationen...

Medlem

Är riktigt taggad!!

Medlem

Det kändes som att ni bröt lite mitt uppe i intervjun där >.<

Låt karln prata till punkt!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

spelas med en svart dosa ser jag, preciiiiis som det ska vara=) taggtagg!!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Dunder:

Det kändes som att ni bröt lite mitt uppe i intervjun där >.<

Låt karln prata till punkt!

Inte världens vackraste slut, men det är för att resten kommer på fredag! Då är det dags för Multiplayer.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av FirePanzer:

Uppdrag utspelar sig som flashbacks...intervjuas av CIA agenter...hmmm undrar varifrån DICE har fått inspirationen...

cawa duty: hip hops

Medlem

Skitbra som vanligt!

Medlem
Skrivet av ReeBart:
Skrivet av FirePanzer:

Uppdrag utspelar sig som flashbacks...intervjuas av CIA agenter...hmmm undrar varifrån DICE har fått inspirationen...

cawa duty: hip hops

Exakt....Svårt för EA att vara nummer 2 efter Activison

Medlem
Skrivet av FirePanzer:

Uppdrag utspelar sig som flashbacks...intervjuas av CIA agenter...hmmm undrar varifrån DICE har fått inspirationen...

Knappast Black Ops, om det nu var spelet du tänkte på.

Medlem

Knappast Black Ops de har fått inspirationen ifrån.

Längtar som fan till releasen

Medlem
Skrivet av FirePanzer:

Uppdrag utspelar sig som flashbacks...intervjuas av CIA agenter...hmmm undrar varifrån DICE har fått inspirationen...

Jaaa.. någon av ett par hundra filmer kanske? För du tänkte väll inte att CoD var först?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Inaktiv

Jag skulle gärna viljat veta lite mer om hur lång SP-kampanjen är, kan vi förvänta oss fler speltimmar än i t ex Bad Company 2?

Sedan så vill jag, utan att låta cranky, säga att det vore trevligare om ni skar ner lite på nörd-engelskan genom att säga "prickskytt" och "fordon" istället för "sniper" och "vehicles"

Medlem

Hänger på Mjauvs fråga - SP längd och hur seriöst är det egentligen?

Hur står det sig mot Uncharted 2 - som tusan är det längsta jag träffat på hittills.

Sedan undrar man stillsamt - kommer sverige stå still som när Stenmark åkte när BF3 släpps?

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av FirePanzer:

Uppdrag utspelar sig som flashbacks...intervjuas av CIA agenter...hmmm undrar varifrån DICE har fått inspirationen...

Knappast Black Ops, om det nu var spelet du tänkte på.

Likheterna är dock slående

Medlem

Är nog kul att spela igenom... en gång.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av FirePanzer:

Uppdrag utspelar sig som flashbacks...intervjuas av CIA agenter...hmmm undrar varifrån DICE har fått inspirationen...

Jaaa.. någon av ett par hundra filmer kanske? För du tänkte väll inte att CoD var först?

Att spel inspireras av filmer är inga konstigheter...

Det var snarare likheten med Black Ops singlepayer storyn och enstaka detaljer

MEN det fattade du inte eller hur?

Medlem

Från vad jag förstår av intervjun så är spelet, "intensivt"

Mkt bra utfört!

Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi får ta en funderare på det. Men trösten är att det i princip bara är för BF-filmer som det blir så här.

Tycker ni borde ha ett youtube konto och lägga ut alla filmer där ochs edan länka de hit till FZ, för att det laddar alltid segare här att kolla på videoklipp:( Sitter på tre, 3g, förövrigt:)

Medlem

Trevlig rulle! Lite segt med laddningen som folk skriver, youtube vore ju grymt men antar ni inte får ta del av reklamcashen då..

Medlem

Ni borde satsa på att anställa någon som kan hjälpa er med era videos, de känns ärligt talat lite B, men intressant vilket som.

12
Skriv svar