Spela The Old Republic och träffa Bioware!

Medlem
Skrivet av LiTo:
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av LiTo:

Jag bruka säga att jag förbrukade all min tur i denna liv den dagen då jag träffade min nuvarande sambo.

Sitter hon och läser dina meddelanden här?

Nej det gör hon inte.

Då behöver du ju inte fjäska för henne och kanske försöka hålla dig On-Topic? ^_^

Moderator | Testpilot
Skrivet av Tompa:
Skrivet av MacNille:
Skrivet av Joakim Bennet:

Eller så gör du inte det när du vet att du är ett rövhål om du gör det. Du förstör ju chansen för någon annan att få spela.

Om han vinner, kan ni ge hans plats till mig istället

Nåt säger mig att han inte har turen på sin sida denna gång.

Ni behöver inte oroa er, jag ska inte tävla I'm not evil


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av LiTo:
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av LiTo:

Jag bruka säga att jag förbrukade all min tur i denna liv den dagen då jag träffade min nuvarande sambo.

Sitter hon och läser dina meddelanden här?

Nej det gör hon inte.

Då behöver du ju inte fjäska för henne och kanske försöka hålla dig On-Topic? ^_^

Det gör han ju? Han säger att han inte lär vinna. Du (och jag), däremot, är inte on topic.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av LiTo:
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av LiTo:

Jag bruka säga att jag förbrukade all min tur i denna liv den dagen då jag träffade min nuvarande sambo.

Sitter hon och läser dina meddelanden här?

Nej det gör hon inte.

Då behöver du ju inte fjäska för henne och kanske försöka hålla dig On-Topic? ^_^

Det gör han ju? Han säger att han inte lär vinna. Du (och jag), däremot, är inte on topic.

Min poäng var att hans kommentar var väldigt slumpmässig i detta sammanhang

Medlem

Har redan spelat det. Spenderat säkert minst 20 timmar med betan som pågår just nu! MOUHAHAHAHAHA!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Möjligtvis någon som vet vad detta är för evenemang? Även om man inte har turen att få åka dit vore det kul att veta varför Bioware kommer och besöker oss glada svenskar!

Medlem

Hoppas man får det vill så gärna testa detta spel!

Medlem
Skrivet av Chiefen:

Möjligtvis någon som vet vad detta är för evenemang? Även om man inte har turen att få åka dit vore det kul att veta varför Bioware kommer och besöker oss glada svenskar!

Delvis reklam såklart men även för att dem vill göra ett gott intryck. Vi har en svensk inom Bioware, Lion Martinez, som är community manager för swtor, dragon age och mass effect (tror det är dem) i norden. Han finns redan ute i de mer "specifika" forumen, dvs. pre-launch gillena. Och givetvis på det officiella forumet.

Medlem

Ytterligare en tävling förlagd till huvudstaden, rätt så avis på er som bor i närheten=).

Medlem
Skrivet av Fritjof92:
Skrivet av Chiefen:

Möjligtvis någon som vet vad detta är för evenemang? Även om man inte har turen att få åka dit vore det kul att veta varför Bioware kommer och besöker oss glada svenskar!

Delvis reklam såklart men även för att dem vill göra ett gott intryck. Vi har en svensk inom Bioware, Lion Martinez, som är community manager för swtor, dragon age och mass effect (tror det är dem) i norden. Han finns redan ute i de mer "specifika" forumen, dvs. pre-launch gillena. Och givetvis på det officiella forumet.

Åfasen, då kanske jag redan har stött på honom. Är delaktig både i pre-launch och flummar runt på forumet.

Är eventet alltså i ett nordiskt Bioware-kontor? Eller en del av något större evenemang? Ursäkta min nyfikenhet men sådan är jag =P

Inaktiv

Fan, skulle jag kunnat så skulle jag definitivt tävlat, vunnit (så klart) och rest dit för att träffa BioWare folket, och spela SW TOR.


signatur

The Year was 2027..

Inaktiv

FZ, mitt tävlingsbidrag kan ni ta bort från dragningen också. Har fått annat att göra tyvärr. Lycka till, ni andra.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Skrivet av Chiefen:
Skrivet av Fritjof92:
Skrivet av Chiefen:

Möjligtvis någon som vet vad detta är för evenemang? Även om man inte har turen att få åka dit vore det kul att veta varför Bioware kommer och besöker oss glada svenskar!

Delvis reklam såklart men även för att dem vill göra ett gott intryck. Vi har en svensk inom Bioware, Lion Martinez, som är community manager för swtor, dragon age och mass effect (tror det är dem) i norden. Han finns redan ute i de mer "specifika" forumen, dvs. pre-launch gillena. Och givetvis på det officiella forumet.

Åfasen, då kanske jag redan har stött på honom. Är delaktig både i pre-launch och flummar runt på forumet.

Är eventet alltså i ett nordiskt Bioware-kontor? Eller en del av något större evenemang? Ursäkta min nyfikenhet men sådan är jag =P

Är själv med i ett Empire gille!

Evenemanget äger rum på Inferno Online, i alla fall det som mitt gille fårr inbjudningar till

Medlem

Om det inte vore för att bilen krånglar så skulle jag vara med och tävla.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Men på lördag så blir det ju älgslaktning så det här går ju inte.

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Men på lördag så blir det ju älgslaktning så det här går ju inte.

JO irl-slakt är ju att föredra framför digital.

Medlem
Skrivet av Fritjof92:
Skrivet av Chiefen:
Skrivet av Fritjof92:
Skrivet av Chiefen:

Möjligtvis någon som vet vad detta är för evenemang? Även om man inte har turen att få åka dit vore det kul att veta varför Bioware kommer och besöker oss glada svenskar!

Delvis reklam såklart men även för att dem vill göra ett gott intryck. Vi har en svensk inom Bioware, Lion Martinez, som är community manager för swtor, dragon age och mass effect (tror det är dem) i norden. Han finns redan ute i de mer "specifika" forumen, dvs. pre-launch gillena. Och givetvis på det officiella forumet.

Åfasen, då kanske jag redan har stött på honom. Är delaktig både i pre-launch och flummar runt på forumet.

Är eventet alltså i ett nordiskt Bioware-kontor? Eller en del av något större evenemang? Ursäkta min nyfikenhet men sådan är jag =P

Är själv med i ett Empire gille!

Evenemanget äger rum på Inferno Online, i alla fall det som mitt gille fårr inbjudningar till

Kul! Empire jag med, Bounty Hunter Tank för hela slanten ska det bli. Även fast jag är ett stort Republic-fan.

Tack för informationen! Har aldrig vart på besök hos Inferno Online, än. Hoppas det blir av!

Medlem

håller tummarna att jag får en plats skulle så gärna vilja fråga ut dom om saker jag tyckte fattades i Test perioden jag fick spela under sommaren.

Medlem

Ingen beta, ingen test weekend och varför skulle nån från fz ringa mig och fråga om man vill spela lite? mm precis. It will not happen

Hoppas dock att ni som förtjänar det får skojj

Medlem

håller fortfarande tummarna att någon från FZ ringer och säger att jag fick en ticket ^^

Medlem
Skrivet av Busko:

håller fortfarande tummarna att någon från FZ ringer och säger att jag fick en ticket ^^

Då är vi två. Har ialla fall svarat rätt.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

alla rätt men vad är oddsen? kanske like stor som att det ramlar ner en mille i huvet på mig när jag är ute och går

Medlem

guess not big, hade alla rätt oxo men så hade en hel del andra oxo men men hoppas in i de sista

Medlem

Jag tror mannen bland molnen försöker säga mig nått angående det här spelet.

12
Skriv svar