Heroes VI-tävlingen avgjord

Robot
Heroes VI-tävlingen avgjord

Röstningen på det bästa bidraget är klar, priserna har hittat sina nya ägare.

#might-magic-heroes-vi-1


Medlem
Heroes VI-tävlingen avgjord

Grattis Till Vinnarna!

Grattis, det var förtjänat

Medlem

Grattis till vinnarna slutade ju bra det här

Medlem

Grattis till de som vann på talang.... och inte behövde bildcommunitys(eller kanske rent av fusk) som hjälp!

Medlem

Bra jobbat. #1 har tagit bilden från reklamen, lagt annan färg och fixat så han fick 200 röster första dagen, och 100 röster sista dagen. #2 har lagt ner jobb, gjort sin grej, fått personer som verkligen använder fz att rösta.

Jag säger det här, från botten av mitt hjärta: Skittävling.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Sveakungen:

Grattis till de som vann på talang.... och inte behövde bildcommunitys(eller kanske rent av fusk) som hjälp!

men lägg ner nu, var inget fusk inblandat...

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Bra jobbat. #1 har tagit bilden från reklamen, lagt annan färg och fixat så han fick 200 röster första dagen, och 100 röster sista dagen. #2 har lagt ner jobb, gjort sin grej, fått personer som verkligen använder fz att rösta.

Jag säger det här, från botten av mitt hjärta: Skittävling.

+1

Medlem

FZ, nästa gång ni håller i en sådan här tävling så ska bara medlemmar få rösta alternativt att ni har en jury som bestämmer, så slipper man rösttiggeri.

Edit: Glömde säga grattis till bidrag 12 och 18, samt bidrag 8 som väldigt snopet inte delade 3:e platsen med bidrag 18 (lika antal röster).

Medlem

Bidrag 8 - 7.56% (100)
Bidrag 18 - 7.56% (100)

En till grej ni missat?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Grattis! Bra tävling, bra vinnare

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Grattis! Bra tävling, bra vinnare

På vilket sätt är den bra?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av 73mpl4R:

Grattis! Bra tävling, bra vinnare

På vilket sätt är den bra?

Bra på det sättet att den främjar de kreativa sidorna hos oss användare! Så istället för att hoppas på en lottning, så får man utnyttja sina kreativa kunskaper, och hoppas att juryn har samma uppfattning om smak och tycke

Medlem
Skrivet av Lotzym:
Skrivet av bjosarn:

Bra jobbat. #1 har tagit bilden från reklamen, lagt annan färg och fixat så han fick 200 röster första dagen, och 100 röster sista dagen. #2 har lagt ner jobb, gjort sin grej, fått personer som verkligen använder fz att rösta.

Jag säger det här, från botten av mitt hjärta: Skittävling.

+1

+2
Dags för inloggningskrav på tävlingsröster.

Medlem

Tycker det där känns helkonstigt men rösterna.
Vinnaren är ju en ren kopia på reklampostern! bara smutsat ner den lite.
Jag deltog inte och inte heller röstade jag men detta ser inte rätt ut någon stanns. Ingen chans att 305 ärliga pers röstade på bidrag 29.

Medlem

Synd bara att fuskaren vann. Fattar inte hur ni kan godkänna det FZ. Skärpning.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Bra på det sättet att den främjar de kreativa sidorna hos oss användare!

Användare har ju tydligt inget med saken att göra i den här tävlingen. De flesta röster har ju kommit från personer som inte är medlemmar, och de som skrivit i kommentarerna är registrerade samma dag.

Citat:

Så istället för att hoppas på en lottning, så får man utnyttja sina kreativa kunskaper, och hoppas att juryn har samma uppfattning om smak och tycke

Juryn har ju varit "oss" den här gången. Och i "oss" menar jag: Fz-användare, utbölingar från "VOTE ON MY ART!" från random dumpsidor på internet, samt gratisproxys (som funkar fantastiskt bra för att rösta i tävlingar där man inte behöver vara medlem).

Därför vinner en "fyll i färger innanför linjerna, område 1, 2 och 3 representerar olika färger"-bidrag över någon som gör en hyllning till serien genom att måla för hand.
Jag tycker inte det är att hylla kreativitet, det är att pissa kreativitet i ansiktet. Den här tävlingen har inte fått mig att känna "Åh, jag ska göra något eget så vinner!", snarare "fuck it jag ändrar färgskalor och spammar andra forum, facebook och min släkt samt kopplar upp mig till en massa proxys på freeproxys.com".


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Hahaha FZ, kommer ta ett tag innan jag tar er seriöst igen som låter detta hända. Skrattar dessutom åt er som säger grattis till den som kom etta, de andra två förtjänar sina platser i alla fall.

Är ju klart och tydligt att den som kom etta är ett jävla skit bidrag, blir fan förbannad på detta.

Tror ni själva att över 300st skulle rösta på bidrag 29 och inte t.ex. på.. ja, vilken bild som helst?

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Bra på det sättet att den främjar de kreativa sidorna hos oss användare! Så istället för att hoppas på en lottning, så får man utnyttja sina kreativa kunskaper, och hoppas att juryn har samma uppfattning om smak och tycke

Hade så varit fallet så hade det faktiskt varit en bra tävling, ja. Nu var det tyvärr inte så utan bidrag 29 fiskade röster bland sina bekanta från andra sidor, som inte enns hade konton här på fz, och vann på det sättet.

Värt att påpeka är att jag har, av ren irritation på grund av det hela, kollat igenom ungefär 50 gratisproxies och hittat ett 20-tal vars ip-adresser redan använts för att lägga röster. Jag är ganska säker på fz crew gör samma fynd om de utreder det hela lite.

Priset ska gå till nummer 12, som faktiskt gjorde sig förtjänt av sina röster.

Medlem

Så bidrag 18 var mer "värdig" en tredjeplats än bidrag 8?

Medlem
Skrivet av Jokkocze:

Värt att påpeka är att jag har, av ren irritation på grund av det hela, kollat igenom ungefär 50 gratisproxies och hittat ett 20-tal vars ip-adresser redan använts för att lägga röster. Jag är ganska säker på fz crew gör samma fynd om de utreder det hela lite.

Bump.

Skrivet av kebbe:

Så bidrag 18 var mer "värdig" en tredjeplats än bidrag 8?

Det undrar jag också.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Bra jobbat. #1 har tagit bilden från reklamen, lagt annan färg och fixat så han fick 200 röster första dagen, och 100 röster sista dagen. #2 har lagt ner jobb, gjort sin grej, fått personer som verkligen använder fz att rösta.

Jag säger det här, från botten av mitt hjärta: Skittävling.

Word!

Medlem
Redaktör
Skrivet av bjosarn:

Bidrag 8 - 7.56% (100)
Bidrag 18 - 7.56% (100)

En till grej ni missat?

En grej vi missade, ja. Ska försöka skaka fram ett till andrapris.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av bjosarn:

Bidrag 8 - 7.56% (100)
Bidrag 18 - 7.56% (100)

En till grej ni missat?

En grej vi missade, ja. Ska försöka skaka fram ett till andrapris.

Jaha, det tar ni upp men inte det faktum att vinnaren fuskade sig till vinsten? Vafan Tompa, du var mer uppmärksam när du hängde i irckanalen..

Medlem

fy, tänker aldrig kolla nått på den här communityn igen bara massa folk som slänger anklagelser och är sura av sig, önskar att jag kunde ta bort min användare men det är ju tyvärr länkat till PCG...

Medlem
Skrivet av CeSuZ:

fy, tänker aldrig kolla nått på den här communityn igen bara massa folk som slänger anklagelser och är sura av sig, önskar att jag kunde ta bort min användare men det är ju tyvärr länkat till PCG...

Slänger anklagelser och är sura? Klart att vi är sura när någon fuskar och vinner en tävling på grund av det. Hade varit exakt samma sak var det än hade hänt.

Medlem
Skrivet av CeSuZ:

fy, tänker aldrig kolla nått på den här communityn igen bara massa folk som slänger anklagelser och är sura av sig, önskar att jag kunde ta bort min användare men det är ju tyvärr länkat till PCG...

Inga anklagelser, det är ju sanningen bara.

Inte så att någon hade brytt sig om du hade tagit bort din användare ändåså.

Medlem

Nej, ettan förtjänar inte den här vinsten. FZ jag ber er att utreda!

Medlem
123
Skriv svar