Inga fler svävande zombies i Dead Island

Robot
Inga fler svävande zombies i Dead Island

Senaste patchen sträcker upp gravitationstrotsande odöda och innehåller botemedel mot korrupta sparfiler.

#techland, #dead-island


Medlem
Inga fler svävande zombies i Dead Island

Added the option to disable voice chat in game
<3<3<3<3<3!!!
Hatar att spelet inte hade det innan

Medlem

Gäller det PC eller konsol också?

Kul att det uppdateras till det bättre.

Medlem

Nice att man kan stänga av ljudet i spelet nu.
Men det fixade man sedan tidigare med extra program (dåligt att behöva använda det ens men vad ska man göra).
Jag har inte hunnit testa det ännu efter patchen men jag är mer intresserad om problemen med Logitech G35 har åtgärdats (skulle visst gälla usb anslutna headset oavsett tillverkare) för det sprakar och hade sig väldigt ofta för mig. Flygande zombies fick jag aldrig se. Något enstaka vapen har ifs försvunnit och det sved när jag förlorade ett oranget shotgun som jag inte ens fick chansen att testa.

Medlem

fffffffffuuuuuuuu

älskade zombies som randomly stod still i luften, såg askul ut!

Medlem

Trevligt. Får se om jag får ett återfall av zombieslaktning

Medlem

Alla sköna buggar är ju det som gör spelet! Förutom save corrupten, då.

Medlem

Hoppas det fixar buggen som jag har att jag måste ta bort hela mappen med inställningar varje gång jag ska spela, annars kan jag inte sprinta...

Medlem
Skrivet av Lurid:

Hoppas det fixar buggen som jag har att jag måste ta bort hela mappen med inställningar varje gång jag ska spela, annars kan jag inte sprinta...

testa minimera och ta upp spelet igen när det inte går att sprinta, det fungerar åtminstonde för mig.

1
Skriv svar