Flerspelarläget i Goldeneye 007: Reloaded presenteras

Robot
Flerspelarläget i Goldeneye 007: Reloaded presenteras

Det legendariska spelet har aldrig varit bättre, hävdar Activision.

#goldeneye-007-reloaded


Medlem
Flerspelarläget i Goldeneye 007: Reloaded presenteras

Blir antingen kanon eller julkalkon!

Medlem

Blir nog att varva Goldeneye på Nintendo 64 igen, thank you very much.

Medlem
Citat:

Är du en av de som bär med sig varma minnen av originalkassetten?

Helt klart. Många många timmar av mitt ungdom gick åt multiplayern i GoldenEye 64 (dock tror jag att Perfect Dark slog GE i antal spelade timmar).
Dock så borde inte det här spelet jämnföras med GE64 alls. Det är inte baserat på varken spelet eller filmen utan något manus remake. Fel Bond är det med.

inK
Medlem

Har inga vidare förhoppningar alls...
Men eftersom det är Bond så är spelet självklart förbokat.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av BadMrBox:
Citat:

Är du en av de som bär med sig varma minnen av originalkassetten?

Helt klart. Många många timmar av mitt ungdom gick åt multiplayern i GoldenEye 64 (dock tror jag att Perfect Dark slog GE i antal spelade timmar).

Samma här.

Tveksamt om något FPS någonsin kommer kunna bli lika beroendeframkallande som golden eye, och senare perfect dark, var.

Hade varit så otroligt kul om dem kunde gjort en exakt kopia utav något av dem, med högupplösta miljöer.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Remakes brukar aldrig bli bra...men man kan ju hoppas!
Fångar sällan samma känsla som det ögonblicket var då i dagens nostalgifång..

Medlem

Ser ut som skit jämfört med originalet.

Medlem

Nostalgi! Fy satan vad jag älska detta spel! Saknar tiden då man körde 4 coop på N64


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem

Spelade originalet med en kompis och insåg att det var väldigt länge sen jag spelade en shooter med en analog spak. Utan auto-aim (för det var det ju verkligen!) är det ju helt omöjligt att sikta...

Eller så har jag bara glömt bort hur man gjorde på den tiden.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

var så under bart på n64

aldrig hör en remake göra bra ifrån sig.

Medlem

Fel bond, fult utseende, färre karaktärer/banor (och vapen?) än i originalet. Ska de inte lägga till killstreaks också för att göra det till nästa CoD?
En skam är vad detta är, gammla goda Golden Eye på N64 tar jag valfri dag framför denna lågupplösta parodi!

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Fel bond, fult utseende, färre karaktärer/banor (och vapen?) än i originalet. Ska de inte lägga till killstreaks också för att göra det till nästa CoD?
En skam är vad detta är, gammla goda Golden Eye på N64 tar jag valfri dag framför denna lågupplösta parodi!

Samma här!

Det ser precis ut som CoD måste jag (tyvärr) säga, men jag spelar hellre ett CoD med Bond-vapen och karaktärer samt maps än låt oss säga CoD Black (sn)op(p)s!

Definitivt ett köp eftersom det är Bond!


signatur

+Werewolf-Legion+

Inaktiv

Är det bara jag eller såg vissa vapen riktigt snarlik vissa från cod mw2 och cod black ops? sure spelet ser trevligt ut men varför ta vapen från dom andra spelen? akn med red point sikte såg ut som i black ops och mp5 och den andra smgn som syntes såg ut som från mw2 och black ops :S

Inaktiv

nääää, nu är det slut med bond spel tycker jag, så trött på det där skräpet, blir alltid så besviken på bond spel...

inK
Medlem
Skrivet av Nudel man:

nääää, nu är det slut med bond spel tycker jag, så trött på det där skräpet, blir alltid så besviken på bond spel...

bond spel = Bondespelet?
Särskrivning utan versal är lätt att feltolka.


signatur

Every trophy counts...

Inaktiv
Skrivet av inK:
Skrivet av Nudel man:

nääää, nu är det slut med bond spel tycker jag, så trött på det där skräpet, blir alltid så besviken på bond spel...

bond spel = Bondespelet?
Särskrivning utan versal är lätt att feltolka.

okej, men jag bryr mig inte hur det står och det är onödigt att påpeka det :/

1
Skriv svar