Dark souls, hjälp

Medlem
Dark souls, hjälp

Nån som har klarat väldigt långt och som är kung över blighttown isf behöver jag din hjälp!

Medlem

Använd armor med hög poison resist är ett bra tips (går att hitta ett Shadow armor set i blighttown som funkar bra).

Om du har problem att ta dig förbi jättarna som kastar alt. slår med stenbumlingar nere i träsket så kan du ta dig förbi dom på den högra kanten utan att behöva slås med dom.

Medlem

mja, behöver inte hjälp på det sättet Finns ett item vid första bonfire, vid firedogs som jag inte kan komma till.

Medlem

Har inte tagit mig till Blighttown än, bävar mig för det. Har grindat ganska mycket purple moss iofs.

Medlem

första bonfire är den på bron där man får Eagle skölden eller? finns ju massor med stegar som är lite halvsvåra att se när allt ser lika dant ut och laggar


signatur
Medlem

hittade vägen till skölden tillslut... Dumma jag försökte säkert 10ggr med att hoppa ned dit. Inget lyckat resultat kan jag säga haha

Medlem
Skrivet av IronCouncil:

Har inte tagit mig till Blighttown än, bävar mig för det. Har grindat ganska mycket purple moss iofs.

Så många behöver man inte Men kan rekommendera att du skaffar en speciell ring som du hittar i Undead Asylum

1
Skriv svar