Forumtävling – vinn kultig skräckfilm

Robot
Forumtävling – vinn kultig skräckfilm

Dvd-boxen Critters Collection står på spel.

#traveller-in-time


Inaktiv
Forumtävling – vinn kultig skräckfilm

Coolt, jag gillar sånt här. Både tävlingar och skräckisar

Medlem

Synd man redan har den boxen sedan länge XD (import dock)
Mycket roliga skräckisar dom där crittersfilmerna.

Medlem

Ugh om det vore Bluray så skulle jag nog deltagit, orkar inte med pisskvalitén på dvd.

Restaurerad film i Hd-kvalitet förtär mycket av känslan som originalprint versionerna delger. Det finns absolut en charm med scratches, likt skrapet på Lp-skivor. Filmforskare har sedan en tid tillbaka börjat diskutera "Filmens död". Får se vad det blir av den saken, en smakfråga enligt mig.

DVD filmerna i boxen håller en garanterat bra kvalitet. Garanterat! (Var tvungen att tänka på att fler äger en dvd spelare i någon form, Blueray är fortfarande inte normen. This is something anyone can enjoy)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

Ugh om det vore Bluray så skulle jag nog deltagit, orkar inte med pisskvalitén på dvd.

Gillar du inte "pisskvaliten" på dessa dvd så vill du inte ha blueray heller.
piss in piss ut så att säga.

Medlem
Skrivet av RainesX:
Skrivet av J0hAnN48:

Ugh om det vore Bluray så skulle jag nog deltagit, orkar inte med pisskvalitén på dvd.

Gillar du inte "pisskvaliten" på dessa dvd så vill du inte ha blueray heller.
piss in piss ut så att säga.

Jag menar att jag gillar inte hur dvd:er ser ut, inte kvalitén i hur specifika filmer spelades in.
Men i vilket fall, för dem som vill vinna boxen så blir det en mindre deltagare och större chans för er andra.

Inaktiv

Critters är riktight nice. Jag hoppas någon annan vinner då jag redan har haft chansen att njuta av filmen.

Skrivet av vampyrer_suger:

Critters är riktight nice. Jag hoppas någon annan vinner då jag redan har haft chansen att njuta av filmen.

Men har du sett 2:an, 3:an och 4:an? They are all packed together like little angry kokosbollar


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Det blev en riktig överraskning när jag kom hem i dag och hittade ett fluffigt kuvert i brevlådan, jag vann! Nu ska tjejen få genomlida en helkväll med Critters (okey hon kanske får slippa undan ett litet tag för att titta på Idol) men för mig blir det fullt ös! Tack Traveller!

1
Skriv svar