Ni lirar The Old Republic på lördag

Robot
Ni lirar The Old Republic på lördag

FZ:s Star Wars-tävling avgjord, tio pers får träffa Bioware och testa spelet innan den stora massan.

#star-wars-the-old-republic, #bioware


Medlem
Ni lirar The Old Republic på lördag

Grattis!

Medlem

Grattis till er! Jag vill också testa det här. Får ju ingen beta inv !

Medlem

Ja!!
Fan vad kul, då är lördagen bokad!!
Får väl ta och skriva ett blogginlägg om upplevelsen till de som inte fick chansen att gå.
Tack som fan för det här! (Vem man nu ska tacka... slumpgenerator? )

EDIT: Såg nu att folk från Bioware kommer vara där!
Mina idoler! Mina gudar! Är så glad så jag kan gråta.

Skrev senast för ett par timmar sedan i förslagsdelen på forumet att jag vill se en retrorecension av Baldur's Gate II, det bästa spelet jag någonsin spelat. Spelar om det just nu efter en tur i Neverwinter Nights och Dragon Age, bra spel som fan, men de mäter sig inte mot BG2.
Och nu händer det här!


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw

Aja, grattis till er

Medlem

Grattis era lyckliga j-vlar!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Medlem
Skrivet av Mellanare:

Ja!!
Fan vad kul, då är lördagen bokad!!
Får väl ta och skriva ett blogginlägg om upplevelsen till de som inte fick chansen att gå.
Tack som fan för det här! (Vem man nu ska tacka... slumpgenerator? )

EDIT: Såg nu att folk från Bioware kommer vara där!
Mina idoler! Mina gudar! Är så glad så jag kan gråta.

Skrev senast för ett par timmar sedan i förslagsdelen på forumet att jag vill se en retrorecension av Baldur's Gate II, det bästa spelet jag någonsin spelat. Spelar om det just nu efter en tur i Neverwinter Nights och Dragon Age, bra spel som fan, men de mäter sig inte mot BG2.
Och nu händer det här!

Meh fan va avundsjuk jag är på dig och dom andra som vann nu Vill också spela SWTOR och träffa både FZ och Bioware Men grattis till dig och er andra också självklart

Medlem
Skrivet av Mellanare:

Ja!!
Fan vad kul, då är lördagen bokad!!
Får väl ta och skriva ett blogginlägg om upplevelsen till de som inte fick chansen att gå.
Tack som fan för det här! (Vem man nu ska tacka... slumpgenerator? )

EDIT: Såg nu att folk från Bioware kommer vara där!
Mina idoler! Mina gudar! Är så glad så jag kan gråta.

Skrev senast för ett par timmar sedan i förslagsdelen på forumet att jag vill se en retrorecension av Baldur's Gate II, det bästa spelet jag någonsin spelat. Spelar om det just nu efter en tur i Neverwinter Nights och Dragon Age, bra spel som fan, men de mäter sig inte mot BG2.
Och nu händer det här!

Berätta för dem att Baldurs gate 2 var ett jävla bra spel, du har mitt stöd! Jag köpte dubbla kollektionen med BG1 och BG2 + alla expansioner för att jag spelade det piratkopierade som jag fick av min far för läääänge sedan med en kompis på LAN.

Medlem

Som sagt "out of luck for life" Have fun och försök och ta reda på vad det är för specs på burkarna ni kommer och använda.

Medlem

Ni som vann får ta och berätta för oss här hur spelet är när ni kommer hem igen känslan och så! (om ni får det så att säga)

Medlem

Sjukt avis, men stort grattis! Håller med bushkalle, dela med er av den infon ni kan efter testet


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Medlem

Will do. Jag ska se till att de vet om att Baldur's Gate serien är några av de största mästerverken spelvärlden någonsin producerat.

Jag ska även försöka ta reda på vad jag kan om spelet och hårdvaran som används.

Nu sitter jag bara på nålar och väntar på mailet med tiden och platsen ska dimpa ner.
Snart hoppas jag.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

OH YEAH! ^^ kommer bli grymt nice!

Medlem

Fan då! Grattis då.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Jahopp, detta var den första tävlingen jag vann

Skickar min Bioware spelsamling till redaktionen. Ask them to sign it. MAKE them sign it!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Grattis

Vilken tur att man redan har fått prova på spelet på Betan! Jag rekommenderar sith warrior, ( det var det jag spelade som), fan ta de fjolliga jedi´sen

Medlem

Jag deltog inte i tävlingen för jag har redan tillbringat 30 timmar + i betan! Mouhahahaha!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Nu får ni fan ta och skriva en egen preview i forumtråden när ni spelat!

Okej?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

FZ kommer vara på plats med kamera, så vi kommer försöka få deltagarna att öppna upp sig själva om spelet


signatur

Videomupp

Medlem

Åh så avundsjuk jag blir! Stort grattis!

Får ni beta-access så postar ni ju ner det till mig. Bra, då var vi överens.

Medlem

Grattis allihop

Gen
Medlem

Vilket grymt pris! Grattis!

Medlem
Skrivet av WildThing:

FZ kommer vara på plats med kamera, så vi kommer försöka få deltagarna att öppna upp sig själva om spelet

Okej najs! Kan man ordna lite frågor ifrån FZ forum kanske?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Inte okey med så många som heter "ström" i efternamnet... Kollar alltid efternamn först och trodde att jag såg mitt namn

Medlem
Medlem

Så... När kommer mailet med tid och plats? Skulle behöva planera lite, det är ju knappt en dag kvar.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

12
Skriv svar