Dice visar upp Battlefield 3-banor

Robot
Dice visar upp Battlefield 3-banor

Bandesigner lyfter på locket för hälften av multiplayerbanorna.

#battlefield-3, #battlefield-bad-company-2, #dice


Medlem
Dice visar upp Battlefield 3-banor

Smexy

Firestorm bilderna syns inte :/

Medlem

Operation Firestorm FTW

Skägg.
10 Chambers

Fixat, bildarkivet ville skämta på mig aprilo


signatur
Medlem

Jävlar!!! Damavand Peak såg riktigt EPIC ut, precis som Firestorm... ser också fram emot hur Kharg Island ser ut i spelet (och Wake island) ^^

Medlem

Operation Firestorm verkar väldigt nice, en typisk BF-bana, man får lite El-Alamein vibbar Metro är för mycket COD och Tehran Highway verkar även det vara en typisk COD-bana. Damavand Peak ser intressant ut, något som tyder på lite Bad Company-känsla.

Det ska bli intressant att få se resterande banor imorgon

Medlem

Damavand Peak ser riktigt ball ut, ser verkligen fram emot den.

Medlem

Trevliga banor man ser, dock har jag personligen lite problem med att valja mellan att kopa Battlefield 3 nar det kommer ut eller helt skita i det.
Gillade starkt Bf2 mycket tack vare deras expansioner ,sa om dom slanger in Eu som en spelbar sida plus kina eller nagra andra lander i en framtida expasion till Bf3 sa kanske det blir ett kop trots allt. Annars ar jag lite allmant trot pa Usa vs Ryssland samt mellanostern conceptet.

Medlem

Damavand Peak ser riktigt cool ut!

Undrar hur man tar sig upp/ner för den stora klippan till de två olika banorna. Hiss och skydiving?

edit: Såg helipads på bilden nu. hehe Det förklarar saken.

PLAY!
NOW...please.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Damavand Peak, kan nog bli väldigt intressant på Conquest

Medlem

Hördu Calle, vilken var den där grustagsbanan där jag ägde dig så fruktansvärt?

Medlem

Oooh, Damavand Peak med sina fällskärmshopp låter jäkligt lockande Äntligen är det bara två veckor kvar!


signatur

Game long and prosper

Medlem

...och varför fick vi inte spela Damavand Peak?!?!1! Firestorm var dock awesome, kändes lite som en korsning mellan Atacama Desert och Arica Harbor från BC2, och den senare var nog min favorit där.

Medlem

PRESS PLAY ON TAPE NU!!!!

Medlem

Det svåraste är att välja mellan PS3 (som var riktigt tight i betan) eller PC (som var fult och laggigt på min dator och innebär uppgradering för typ 6k)...

Hatar egentligen att lira FPS på PS3:an, man missar alltid det där avgörande skottet med två millimeter pga att man styr med tummen. Samtidigt är det riktigt skönt att sitta i soffan med hemmabio-ljud och slippa uppgradera datoreländet. Någon mer som väljer mellan dessa två alternativ? Eller ska man köpa båda

Medlem
Skrivet av Mats Nylund:

...och varför fick vi inte spela Damavand Peak?!?!1! Firestorm var dock awesome, kändes lite som en korsning mellan Atacama Desert och Arica Harbor från BC2, och den senare var nog min favorit där.

Jag misstänker att den du menar med grustag, var just Damavand Peak.

Medlem

Operation Firestorm ser intressant ut. Dock tror jag knappast alla 9 banor kommer vara "BF stora". Dom flesta kommer nog närmare Operation Metro storleken (a la CoD).

Hade förbeställt mitt spel för flera månader sen, och såg riktigt fram emot BF3. Tills jag fick läsa/se allt som inte skulle vara med i spelet från start, eller överhuvudtaget. Saker som är ganska givna som, "squad management", "ingame voip" och "ping på scoreboard:en". Istälelt flyttas VOIP och squad management till deras webbasserade "Battlelog", och ping på scoreboarden är i diskussions-stadiet (2 veckor innan release). Vidare finns det ett gäng andra problem med spelet iallafall under betan, som det imho "värdelösa" kartan, som inte visar tillräckligt och inte kan visa hela "spelkartan".

Är fortfarande sugen på att köpa spelet, men kommer avvakta med köp tills efter nyår när DICE väl gjort "färdigt" spelet förhoppningsvis.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Damavand Peak ser riktigt bra ut! Ser fram emot att få pröva den, och alla andra med!

Skrivet av rewoX:

Jävlar!!! Damavand Peak såg riktigt EPIC ut, precis som Firestorm... ser också fram emot hur Kharg Island ser ut i spelet (och Wake island) ^^

Är wake island med?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skägg.
10 Chambers

Mats, Jag vill minnas att jag hade flest frags av alla och, till skillnad fran dig, tillhörde det vinnande laget. Din lilla knivspurt kan mycket väl ha avgjort matchen till vår favör! Kan ha varit någon av morgondagens kartor.


signatur
Medlem
Skrivet av Johan:

Det svåraste är att välja mellan PS3 (som var riktigt tight i betan) eller PC (som var fult och laggigt på min dator och innebär uppgradering för typ 6k)...

Hatar egentligen att lira FPS på PS3:an, man missar alltid det där avgörande skottet med två millimeter pga att man styr med tummen. Samtidigt är det riktigt skönt att sitta i soffan med hemmabio-ljud och slippa uppgradera datoreländet. Någon mer som väljer mellan dessa två alternativ? Eller ska man köpa båda

Hmm, bryr du dig tillräckligt om känslan så är det nog värt att uppgradera datorn. Förr eller senare så måste det ändå ske, det är dyrt men värt varenda öre! Tänk även på att konsolversionerna bara stöder 24 spelare (har jag hört) vilket är betydligt tråkigare än 64 spelare

Skrivet av darkthunder:

Operation Firestorm ser intressant ut. Dock tror jag knappast alla 9 banor kommer vara "BF stora". Dom flesta kommer nog närmare Operation Metro storleken (a la CoD).

Hade förbeställt mitt spel för flera månader sen, och såg riktigt fram emot BF3. Tills jag fick läsa/se allt som inte skulle vara med i spelet från start, eller överhuvudtaget. Saker som är ganska givna som, "squad management"

Squad Management ska ju visst vara med från början

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av rewoX:

Jävlar!!! Damavand Peak såg riktigt EPIC ut, precis som Firestorm... ser också fram emot hur Kharg Island ser ut i spelet (och Wake island) ^^

Är wake island med?

Den kommer vara med i Back to Karkand expansionen


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av rewoX:

Jävlar!!! Damavand Peak såg riktigt EPIC ut, precis som Firestorm... ser också fram emot hur Kharg Island ser ut i spelet (och Wake island) ^^

Är wake island med?

Den ingår i "Back To Karkand" expansionen.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Frääänt dö ..fräänt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Citat:

Hatar egentligen att lira FPS på PS3:an, man missar alltid det där avgörande skottet med två millimeter pga att man styr med tummen. Samtidigt är det riktigt skönt att sitta i soffan med hemmabio-ljud och slippa uppgradera datoreländet. Någon mer som väljer mellan dessa två alternativ? Eller ska man köpa båda

Står också i samma val, fast på 360. Om jag ska spela BF3 på dator innebär det en helt ny dator för minst 10k (måste ha skärm etc.) så de får nog bli på 360:n så länge iaf.

Är det bara jag som tycker 9 banor är för lite? Jag antar att dom tänkt släppa 1-2 kartor rätt ofta isåfall annars blir jag besviken

Medlem

"Operation Firestorm
En gitantisk karta som rymmer"

Lite tokigt där.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

OMG! 2 veckor kvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!! Jag har så tråkigt! BLAAAAAAARGH!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Mats, Jag vill minnas att jag hade flest frags av alla och, till skillnad fran dig, tillhörde det vinnande laget. Din lilla knivspurt kan mycket väl ha avgjort matchen till vår favör! Kan ha varit någon av morgondagens kartor.

Fast... gjorde vi inte det? Dock i Rush, inte i Conquest.


signatur

Videomupp

Medlem

Om dom kunde bara släppa en ban editor med spelet, hade varit guld värt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Perequin:
Skrivet av Mats Nylund:

...och varför fick vi inte spela Damavand Peak?!?!1! Firestorm var dock awesome, kändes lite som en korsning mellan Atacama Desert och Arica Harbor från BC2, och den senare var nog min favorit där.

Jag misstänker att den du menar med grustag, var just Damavand Peak.

Hmm, du kan ha rätt, men vi fick inte spela den i något spelläge där man såg hela banan, bara en liten snutt... Som IOFS var förbannat cool!

123
Skriv svar