Se på högupplöst MDK 2

Robot
Se på högupplöst MDK 2

Trailer med mord, död och avlivning i fler pixlar än någonsin.

#bioware, #mdk-2


Medlem
Se på högupplöst MDK 2

Ok.

Medlem

Want! Spelade originalet för inte så värst länge sen.

Medlem

Nog för att MDK (1) var häftigt, så tror jag nog inte att detta är en speciellt bra idé. Man kanske ska avstå från HD-versioner utav spel där bandesignen är fyrkantig.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Murder Death Kill, On a good day only 2.5 billion people will die <3


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

mdk2 har man på skiva någonstans. men även om jag gillade det spelet, så är jag inte så sugen på en hd version

Medlem

Trevligt! Funderade igår om man skulle ta och köpa det via GOG, men nu blir det att vänta på HD-versionen istället.

Inaktiv

Vill se mdk 1 och 2 släppas på xbla, hade hur kul som helst när man lirade dom på pc, men numera liras det enbart konsol, och det vore kul att använda världens minsta atombomb igen.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av BeachBum4fun:

Vill se mdk 1 och 2 släppas på xbla, hade hur kul som helst när man lirade dom på pc, men numera liras det enbart konsol, och det vore kul att använda världens minsta atombomb igen.

...och inte att förglömma "The World's Most Interesting Bomb"!


signatur

Iä! Iä! Cthulhu fhtagn!

Medlem

soundtracket tycks vara det som mått bäst av en remake ... tycker man kunnat finslipa lite animationer och liknande utöver den grafiska uppdateringen

Medlem
Medlem

Haha fan va nice, det är en riktigt gammal klassiker

Medlem

Ojdå! Var övertygad om att både MDK 1 och 2 var gjort av (underbara) Shiny, men icke

Kul initiativ i alla fall! MDK var ruskigt kul

Gen
Medlem

Originalet var både bra och snyggt (på sin tid).
Detta blir en trevlig nostalgitripp!

Medlem

mdk2 var kung på sin tid. Kanske nostalgin får en att återvända till denna ansiktslyftning?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar