MLG Orlando drar igång imorgon

Robot
MLG Orlando drar igång imorgon

E-sportsturneringen gästar Orlando för andra gången och självklart ser du matcherna live på FZ!

#starcraft-ii


Medlem
MLG Orlando drar igång imorgon

MarineKingPrime!!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Personligen är jag mer intresserad av Halo: Reach turneringen ^^


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Doktor Stephano kommer ta det !

Medlem
Medlem
Medlem

Kommer bli toppen

Skägg.
10 Chambers

Idra är ju hyfsat het, kanske dags för honom.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Idra är ju hyfsat het, kanske dags för honom.

Faktiskt, han har ju spelat riktigt bra! Men tror fortfarande han inte kommer igenom MarineKingPrime eller Bomber.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Vore schysst om FZ kunde omvandla alla starttider till svensk tid!

Medlem

Hoppas på IdrA men jag tror att MKP, July eller Bomber kommer vinna

Medlem

Mina predictions:
1. Bomber
2. MKP (vad annars?)
3. PuMa
4. Stephano
5. Idra eller Hero

MEN hoppas på att spelare som TLO och SaSe kommer långt. Hejar mest på SaSe. Hade MVP och NesTea varit med hade alla lika gärna kunnat GG:a, men som det ser ut nu är den enda spelaren som är en nivå över alla andra Bomber.

EDIT: Som vanligt så får iNcontroL en omöjlig grupp. Förstår inte varför han alltid ska vara med i MLG och gå 0-6 varje gång. Hem och träna med dig, och då menar jag inte att han ska lyfta vikter (som verkar vara viktigt för EG).

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av über_alles:

Mina predictions:
1. Bomber
2. MKP (vad annars?)
3. PuMa
4. Stephano
5. Idra eller Hero

MEN hoppas på att spelare som TLO och SaSe kommer långt. Hejar mest på SaSe. Hade MVP och NesTea varit med hade alla lika gärna kunnat GG:a, men som det ser ut nu är den enda spelaren som är en nivå över alla andra Bomber.

EDIT: Som vanligt så får iNcontroL en omöjlig grupp. Förstår inte varför han alltid ska vara med i MLG och gå 0-6 varje gång. Hem och träna med dig, och då menar jag inte att han ska lyfta vikter (som verkar vara viktigt för EG).

Enligt Liquidpedia bänkar Idra 93 kilo


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av über_alles:

Mina predictions:
1. Bomber
2. MKP (vad annars?)
3. PuMa
4. Stephano
5. Idra eller Hero

MEN hoppas på att spelare som TLO och SaSe kommer långt. Hejar mest på SaSe. Hade MVP och NesTea varit med hade alla lika gärna kunnat GG:a, men som det ser ut nu är den enda spelaren som är en nivå över alla andra Bomber.

EDIT: Som vanligt så får iNcontroL en omöjlig grupp. Förstår inte varför han alltid ska vara med i MLG och gå 0-6 varje gång. Hem och träna med dig, och då menar jag inte att han ska lyfta vikter (som verkar vara viktigt för EG).

Enligt Liquidpedia bänkar Idra 93 kilo

Hade iof inte bangat på att vara en av västvärldens bästa zerg och att kunna bänka 0.1 ton. iNcontroL borde dock ägna sin träning åt att motionera, haha.

Medlem

Tror Bomber winner men hoppas på att Sase lyckas gör sitt genombrott nu. Inte omöjligt att stephano röjer ner allt och alla igen dock.

Medlem

Stor chans att det blir zerg vinst. Idra eller Stephano tar det. Båda två har visade bra form senaste tiden

Medlem
Skrivet av über_alles:

Mina predictions:
1. Bomber
2. MKP (vad annars?)
3. PuMa
4. Stephano
5. Idra eller Hero

MEN hoppas på att spelare som TLO och SaSe kommer långt. Hejar mest på SaSe. Hade MVP och NesTea varit med hade alla lika gärna kunnat GG:a, men som det ser ut nu är den enda spelaren som är en nivå över alla andra Bomber.

EDIT: Som vanligt så får iNcontroL en omöjlig grupp. Förstår inte varför han alltid ska vara med i MLG och gå 0-6 varje gång. Hem och träna med dig, och då menar jag inte att han ska lyfta vikter (som verkar vara viktigt för EG).

Det här ser väldigt vettigt ut. Iaf alla dessa du skrev i top 10, skulle nog slänga in Stephano där med. Open bracket är helt sjuk denna gång också. Synd att man kommer missa väldigt mycket av turneringen denna gång. Mitt hjärta vill att IdrA ska vinna.

Medlem

Hur kommer det sig att FZ bara skriver om MLG men inte IPL/GSL/IEM, vilka är större SC2 turneringar?

Medlem
Skrivet av Asticusss:
Skrivet av über_alles:

Mina predictions:
1. Bomber
2. MKP (vad annars?)
3. PuMa
4. Stephano
5. Idra eller Hero

MEN hoppas på att spelare som TLO och SaSe kommer långt. Hejar mest på SaSe. Hade MVP och NesTea varit med hade alla lika gärna kunnat GG:a, men som det ser ut nu är den enda spelaren som är en nivå över alla andra Bomber.

EDIT: Som vanligt så får iNcontroL en omöjlig grupp. Förstår inte varför han alltid ska vara med i MLG och gå 0-6 varje gång. Hem och träna med dig, och då menar jag inte att han ska lyfta vikter (som verkar vara viktigt för EG).

Det här ser väldigt vettigt ut. Iaf alla dessa du skrev i top 10, skulle nog slänga in Stephano där med. Open bracket är helt sjuk denna gång också. Synd att man kommer missa väldigt mycket av turneringen denna gång. Mitt hjärta vill att IdrA ska vinna.

Stephano har jag med som nr. 4. MKP och Bomber har för bra TvZ för att han ska vinna.

Men jag känner att jag har rätt bra koll, brukar oftast har rätt när jag bettar på teamliquid .:)

Medlem
Skrivet av mezzy:

Hur kommer det sig att FZ bara skriver om MLG men inte IPL/GSL/IEM, vilka är större SC2 turneringar?

För att då skulle varannan FZ-nyhet handla om Starcraft 2. Skulle säga att MLG är den största icke-koreanska turneringen.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av über_alles:

Tjafs

Enligt Liquidpedia bänkar Idra 93 kilo

Jaså? Kollade upp detta och det visar sig att du talar i nattmössan!

Medlem

En korean vinner.

Edit: Så länge Idra håller tyst verkar han sympatisk.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar