Shore to Shore

Medlem
Shore to Shore

Imorgon far jag. Till Skottland för ubah-hemligt uppdrag (fortfarande lite osäker själv). Men jag far anyhowz. Borde ta med mig DS att spela, och Rune Factory 3 kanske (dock inte färdig med Frontier ännu, håhåjaja).

Idag hade vi föreläsning. Det var så orelevant det kunde vara för utbildningen. Att pitcha gratis marknadsföringsidéer till en startuppare, känns lite dödsdömt för våran gemensamma plånbok. Speciellt när det inte handlade alls, - alls-, om projektledning. Nej, jag kände mig bitchig idag när jag sade "det här är inte alls relevant för oss". Usch. Gillar inte att känna mig jobbig.

Annars har det inte hänt alltför mycket. Precis druckit en öl med några på det sedvanliga haket. Nu spelar Fredrik Uncharted 3, och jag ska nog klämma en snitsig pizza. Med pommes. I'm so fat.

#blogg

Shore to Shore

Om de ber dig ta av dig kläderna bara på skojs skull, gör det inte, skottar har märklig humor


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Bra råd, jag som tänkt göra exakt allt vad de säger till mig!

Medlem

Akta dig för killar med kjol och förkärlek till whiskey!

Medlem

Själv måste jag genomgå en kurs i Business IT (dvs Office paketet), min senaste position i arbetsvärlden var som IT-ansvarig...

Jag tycker du gör rätt i att klaga, det gjorde jag i början och nu sitter jag med uppgifter relevanta för min utveckling istället för det basic.

Tjejer är dock svaga för en man i kilt, de vill alltid titta under kjolen. Om man tycker det är bra eller dåligt, är upp till "svärdbäraren"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar