Ace Combat: Assault Horizon

Robot
Ace Combat: Assault Horizon

Högt, lågt och fullständigt kaotiskt – nya Ace Combat förvirrar och underhåller på samma gång.

#namco-bandai


Inaktiv
Ace Combat: Assault Horizon

verkar vara ett roligt spel när man har tråkigt

Medlem

Riktigt kul spel om det inte varit för just DFM (Dumb F*ck Mode).

Medlem
Medlem

Tycker inte om Ace Combat då det är så regisserat.


signatur

Memento Mori

MFC
Medlem

"Upplopp på Kumla" ... HAHAhaha.. .. ...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Den bästa combat flygsimulatorn är och kommer antagligen alltid att vara il2 sturmovik

Inaktiv

Och varför kommer det inte till PC?


signatur

The Year was 2027..

Medlem

Tycker det är väldigt roligt att många eller dom flesta känner till Kumla mer än Hallsberg men ändå har Hallsberg mer ekonomiskare och strategiskare viktigare än Kumla ens kommer bli xD
Har ni lanserat vinnarna till spelet än btw?

Medlem

Det får räcka med H.A.W.X.2


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Nudel man:

verkar vara ett roligt spel när man har tråkigt

Verkar vara ett tråkigt spel när man har roligt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Slår inte AC5 iaf

Medlem

Kan inte konsolen bara dö............ och dåliga spel med den.


signatur

💻 → Asus ROG Strix G15 Advantage Edition G513QY-HQ008T (Win11, Linux Kali, VM)
🎮 → Fractal Design Define 7 XL Dark TG • Ryzen 9 7900X + Asus ROG Ryujin II • Gigabyte Aorus Radeon RX 7900 XTX Elite • 32GB DDR5 • Gigabyte X670E AORUS Xtreme
🖥️ → Samsung 32'' Odyssey C32G75 Curved 240 Hz QLED
🎧 → AKG K701🖱️ → GLORIOUS MODEL O ⌨️ → CoolerMaster CK721 65%
📞 → NothingPhone 1 "Signaturen är nästan stulen"

Medlem

Nja, förbokade det och hämtade ut det på söndagen. Men det har inte samma gnista som de andra spelen.

Helikopterflygning är kul. Irriterande att det inte går att flyga upp och ner på standardinställningarna, du kan alltså inte göra en roll. Suck. Negativt är att du måste gå in i DogFightMode för att kunna skjuta ner de "svårare" fienderna. Minus är också att fienfer kan göra svängar som är mycket snävare än vad du kan göra. Detta även om du sitter i ett plan som har bättre svängradie/prestanda än fiendens.

Minus är att fortfarande kan jag inte zooma in på planet tillräckligt mycket och detaljgranska. Klart jag vill komma in i cockpitten.(Ja det är nördigt jag vet) De skulle kolla in hur de gjort i Midnight Club LA. Skitbra, spelet också


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

1
Skriv svar