Tenchu - Alla släppta psp versioner

Medlem
Tenchu - Alla släppta psp versioner

Gillar detta spelet sen första gången jag spelade Tenchu Z till Xbox 360. Men jag vill veta mer vilka som finns till psp, detta har jag hittat hittils.

psp 2005
Tenchu: Time of the Assassins/Tenchu: Shinobi Taizen

Wii 2008, psp 2009
Tenchu: Shadow Assassins/Tenchu 4/Tenchu Shi/Yon

ps2 2003, xbox 2004, mobil telefoner 2005, psp 2009
Tenchu: Wrath of Heaven/Tenchu 3//Tenchu San
Tenchu: Return From Darkness(xbox)
Ninja Katsugeki: Tenchu San Portable(psp)/Tenchu San Portable(psp)

ps2 2004, psp 2010
Tenchu: Fatal Shadows/Tenchu: Kurenai
Ninja Katsugeki: Tenchu Kurenai Portable(psp)/Tenchu: Kurenai Portable(psp)

psp 2010
Tenchu 4: Enhanced(riktig titel)/Tenchu 4(japansk titel)/Tenchu 4 Plus(engelsk titel)
------------------------------------------------
Tenchu 4: Enhanced vet jag inte mycket om alls, hittade cover och release datum bara typ.


signatur

I am a Psychonaut, a sailor of the soul.

Tenchu! Åh, de första spelen till PSX spenderade man mycket tid med en gång i tiden.

Medlem

Exactly! Men jag har kollat gameplay på alla psp versioner, synd att shadow assassins och time of the assassins har dialogerna på engelska.


signatur

I am a Psychonaut, a sailor of the soul.

Inte lirat nåt Tenchu sedan 2005 (?) eller däromkring då jag recenserade ett halvdant PS2-lir. Har nåt av de senaste spelen varit något att ha? Jag har fått uppfattningen att serien gick ner sig ganska rejält efter de första spelen, men jag hoppas att jag har fel.

Medlem

Aha, tyvärr har jag inte spelat något annat än Tenchu Z till xbox 360 som är en spin-off. Men att det är 100% stealth, som är min typ av spel genre, är det jag gillar mest. Är inte så kräsen av mig. Hade man kört sen början när Tenchu serien starta hade det kanske vart annat.


signatur

I am a Psychonaut, a sailor of the soul.

Medlem

Hittade mer info om tenchu 4 plus, stör mig alltid på att inte veta sånt här.

"The "Plus" edition of Tenchu 4 includes a new ad hoc communication mode where players can skulk together in stealth-slash-kill missions. The game also features new skills when multiple players collaborate together."


signatur

I am a Psychonaut, a sailor of the soul.

1
Skriv svar