FZ bevakar MLG på plats

Robot
FZ bevakar MLG på plats

Ikväll startar turneringsspelet i Starcraft 2, Halo och Black Ops, vi har en korrespondent på plats.


Medlem
FZ bevakar MLG på plats

Låter bra, skulle gärna requesta en intervju med Stephano.

Medlem

Intervju med alla svenskar.
Inte kollat brakets så det kanske inte är några svenskar med =).

Medlem
Skrivet av lostartist:

Intervju med alla svenskar.
Inte kollat brakets så det kanske inte är några svenskar med =).

2 st tror jag, HayprO och SaSe

Medlem

grymmt! vilken lyckligt lottad korrespondent har ni skickat?
Hur ser planen ut för nattens äventyr? har ni lyckats kontakta och bekräfta någon för intervju ännu?
väl mött inatt!

Medlem

Härligt med lite pro gaming! Förresten, hur många Battlefield-spel kommer vara med i MLG-turneringen?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Vilka spel är det som gäller och vilka plattformar? Kan vara rätt intressant detta, kollade lite på deras sida över tidigare turneringar.

Medlem

Kollade upp det nu.

http://pro.majorleaguegaming.com/competitions/24

- Starcraft 2
- Halo Reach
- Call of Duty: Black Ops


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Ser fram emot detta.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Rätt fattigt att man måste betala för att se detdär live när andra ställen låter en titta gratis.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av red_laces:

Rätt fattigt att man måste betala för att se detdär live när andra ställen låter en titta gratis.

Hur menar du? Standardupplösning är gratis hela helgen, bara HD som kostar. GomTV ger dig bara första matchen i GSL, så jag förstår inte riktigt din kritik.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av isma:

grymmt! vilken lyckligt lottad korrespondent har ni skickat?
Hur ser planen ut för nattens äventyr? har ni lyckats kontakta och bekräfta någon för intervju ännu?
väl mött inatt!

Vi har kontakt med en kille som heter Dennis som pluggar spel i USA, men vi har inget bekräftat ännu.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av red_laces:

Rätt fattigt att man måste betala för att se detdär live när andra ställen låter en titta gratis.

Hur menar du? Standardupplösning är gratis hela helgen, bara HD som kostar. GomTV ger dig bara första matchen i GSL, så jag förstår inte riktigt din kritik.

Utav vad jag kunde läsa på sidan så skulle det kosta att se, men det var ju bra att det gick att se utan att betala.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av red_laces:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av red_laces:

Rätt fattigt att man måste betala för att se detdär live när andra ställen låter en titta gratis.

Hur menar du? Standardupplösning är gratis hela helgen, bara HD som kostar. GomTV ger dig bara första matchen i GSL, så jag förstår inte riktigt din kritik.

Utav vad jag kunde läsa på sidan så skulle det kosta att se, men det var ju bra att det gick att se utan att betala.

Kanalerna är uppe nu


signatur
1
Skriv svar