Undersökning till psykologiarbete

Medlem
Undersökning till psykologiarbete

Hej kära medlemmar på fz!
Jag heter Simon och studerar psykologi vid Lunds universitet. Just nu håller jag och fyra av mina kurskamrater på med ett arbete om gamers. Jag undrar därför om några av er hade velat vara med i en kort undersökning om gaming-vanor, effekter av gaming och könsskillnader inom gaming-communityn.

Enkäten är kort och tar bara några minuter att genomföra, men det skulle hjälpa mig väldigt mycket om ni ville vara med. Det är en anonym undersökning och jag kan aldrig se vem som har svarat.

Ni hittar länken till undersökningen här: [http://www.surveymonkey.com/s/CBW2782]

Har ni några frågor om undersökningen får ni jättegärna PM:a till mig. Tack på förhand!


signatur

3.4 GHz Intel Core i7 / 4GB 1333 MHz DDR3
AMD Radeon HD 6970M 2048MB

Medlem

check!

Edit:

Du får gärna posta en länk med arbetet sedan när ni är klara. Det är alltid intressant att se vad man kommer fram till i såna här studier.


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Tack LupX! Utmärkt ide! Det ska jag göra. Eller i alla fall lägga upp en sammanfattning.


signatur

3.4 GHz Intel Core i7 / 4GB 1333 MHz DDR3
AMD Radeon HD 6970M 2048MB

Medlem

Svarat!

Tycker dock det var en väldigt kort undersökning men det kanske var allt ni behöver. Jag brukade spela ruskigt mycket men svarade hur mina spelvanor ser ut idag. Jag läser också gärna resultatet/slutsatsen från undersökningen.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Youtube-proffs

Svarat, som skrivet tidigare i tråden. Posta arbetet så vi kan skicka det till våra lärare


signatur

Calle säger att jag är influencer

1
Skriv svar