Inget singelspelar-DLC till Uncharted 3

Robot
Inget singelspelar-DLC till Uncharted 3

"Vi gör hellre vårt nästa spel istället för episodiskt material", förklarar Naughty Dog.

#uncharted-3-drakes-deception, #naughty-dog


Medlem
Inget singelspelar-DLC till Uncharted 3

Mycket bra!

Medlem

Bra nyheter. De får gärna fortsätta att vara små i.s.f.

Medlem

Tummen upp för det, stort fan av denna utvecklare, kul att se att de istället satsar på en uppföljare eller ett nytt spel =).

Medlem

Bra för att man slipper mjölkad DLC och disk locked/rippat material.
Synd då de skulel kunna erbjuda nyheter och förbättringar samt mindre äventyr till ett vettigt pris.

KoP
Medlem

Trist för dom som vill ha mer efter avklarat spel.

Medlem

To be fair KoP, dem får nytt när/om dem gör ett nytt UC ;P

Medlem

Hoppas de istället släpper Co-op DLC med story.

Medlem

Hade gärna sett ett liknande spel i framtiden med Co-op

KoP
Medlem
Skrivet av farfadern:

To be fair KoP, dem får nytt när/om dem gör ett nytt UC ;P

Jojo, men det kan ju dröja flera år. Om det ens blir något nytt UC, dom kanske nöjer sig med en triologi eller inväntar nästa generations konsoler. Själv inväntar jag varje dlc till Fallout Vegas med spänning, känner absolut inget ont gentemot dlc om det tillför lite spelglädje.

Medlem

Helt rätt! Ogillar den nya "trenden" med DLC's. Jäkla mjölkningsmetoder. Hellre ser jag som förr i tiden expansion packs där det alltid var mer innehåll än vad en DLC idag bjuder på. Expansion packs var i alla fall värd pengarna.
Stor tumme upp!

Medlem

Bra, uncharted skulle inte passa med dlc singelplayer, då uncharted ska vara en lång och episk kampanj!

Ish
Medlem

Helt rätt!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

BRA! Dlc är djävulens påfund

Medlem
Medlem

Bra, börjar dom väl med DLC-köret så blir det allt kortare SP från start och massa DLC istället.

Rejält med spännande gaming i UC. Nog mest för pengarna hittills. Mycket hög kvalitet. Så fortsätt på den vägen.

Medlem

Låter mycket bra, jag gillar inte DLC.
Hade dock velat hört att de avstog DLC för att de inte gillade konceptet, istället för att de inte har råd/tid nu. Blir de stora nog i framtiden kommer ju framtida spel få DLC....

Medlem

Äntligen någon som fattar hur det ska vara istället för att mjölka sönder sina konsumenter..

1
Skriv svar