FZ Play – Multiplayer i Battlefield 3

Robot
FZ Play – Multiplayer i Battlefield 3

Se FZ:s korrespondenter rapportera om en heldags multiplayerspelande hos Dice.

#battlefield-3


Medlem
FZ Play – Multiplayer i Battlefield 3

Älskar FZ Play!

Medlem

Bipods va, inte "tripods"?
Krascha mer än att flyga känns igen från alla som vill vara piloter.
För övrigt härligt med video, dock så kändes det lite väl mycket som ett PR-klipp producerat av DICE/EA. (Edit: Men så är det väl ingen recensionen gjord på det egna kontoret heller.)

Hann ni inte att märka några buggar alls? Insta-killad från 0-100%, träffindikatorn säger att du träffade fast motståndaren har 100%, den läskiga buggen med folk vars vapen pekar rakt upp i himlen fast skjuter dig utan problem iaf. Sådana saker som fick en att tillslut överväga om man verkligen kommer lägga 50h+ på spelet.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Dom nämnde aldrig något om det fruktade meny systemet :-/
I dont like this at all...


signatur

Star Citizen - Swedish Umbrella. En svensk union för er spelare och organisationer som tycker om demokratiska val.
Sweumb på RSI
Sweumb Discord

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Bipods va, inte "tripods"?
Krascha mer än att flyga känns igen från alla som vill vara piloter.
För övrigt härligt med video, dock så kändes det lite väl mycket som ett PR-klipp producerat av DICE/EA. (Edit: Men så är det väl ingen recensionen gjord på det egna kontoret heller.)

Hann ni inte att märka några buggar alls? Insta-killad från 0-100%, träffindikatorn säger att du träffade fast motståndaren har 100%, den läskiga buggen med folk vars vapen pekar rakt upp i himlen fast skjuter dig utan problem iaf. Sådana saker som fick en att tillslut överväga om man verkligen kommer lägga 50h+ på spelet.

Bipods stämmer ja

Jag kan bara tala för mig, men jag hann inte märka sådana buggar. Det betyder dock inte att de inte finns, men det var inget jag hann upptäcka under min speltid. Dock så var det en del problem med grupphantering som kändes konstiga, men det tar Calle upp i sin skrivna variant.

Och kul att ni uppskattar videos!


signatur

Videomupp

Inaktiv

Tackar för detta. Känns tryggt att ni kan raportera om att koden blir stabilare och stabilare för var dag som går. Väntar med stor spänning på att kunna få ladda ner detta från Origin Store.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Så sjukt mycket FZ hypar detta spel med nya artiklar, filmer, förhandstittar osv dagligen. Har för länge sedan slutat tro på nån slags opartisk rapportering/granskning av detta spel. Är mer nyfiken på hur mycket EA betalar er för hjärntvättningen av den stora massan?

Halleluja!

Edit: Inte så att jag inte uppskattar era artiklar och videos, för det gör jag. Men det här börjar nästan bli för mycket

Redaktör
Skrivet av Orbs:

Så sjukt mycket FZ hypar detta spel med nya artiklar, filmer, förhandstittar osv dagligen. Har för länge sedan slutat tro på nån slags opartisk rapportering/granskning av detta spel. Är mer nyfiken på hur mycket EA betalar er för hjärntvättningen av den stora massan?

BF3 har legat etta på listan över populäraste spel bland våra läsare sedan det presenterades i vintras. Det vore väldigt, väldigt korkat av oss att inte rapportera om spelet när vi har chansen.

Det är vanskligt att leverera för mycket kritik byggd på förhandstittar. Dels har man inte spelat lika mycket som vid recension, dels är koden inte klar. Både Jimmy och Calle tar upp ett par tveksamheter i denna text och film, men det "riktiga" omdömet kommer i recensionen. Sen kan det faktiskt vara så ibland att man mestadels låter positiv av det enkla skälet att det man får se är riktigt jäkla bra.


signatur
Frilansare
Skrivet av Orbs:

Så sjukt mycket FZ hypar detta spel med nya artiklar, filmer, förhandstittar osv dagligen. Har för länge sedan slutat tro på nån slags opartisk rapportering/granskning av detta spel. Är mer nyfiken på hur mycket EA betalar er för hjärntvättningen av den stora massan?

Halleluja!

Edit: Inte så att jag inte uppskattar era artiklar och videos, för det gör jag. Men det här börjar nästan bli för mycket

Det är rätt enkelt egentligen: Om ni inte läser det vi skriver om BF3 så kommer vi inte att skriva lika mycket om BF3. Efterfrågan styr i viss mån rapportering, även om det inte är frågan om något folkstyre.

I Sverige, världen och på FZ är BF3 en av de allra största händelserna i år. Det är vår förbannade plikt att ge er allt vi kan.

Inaktiv
Skrivet av Orbs:

Så sjukt mycket FZ hypar detta spel med nya artiklar, filmer, förhandstittar osv dagligen. Har för länge sedan slutat tro på nån slags opartisk rapportering/granskning av detta spel. Är mer nyfiken på hur mycket EA betalar er för hjärntvättningen av den stora massan?

Halleluja!

Edit: Inte så att jag inte uppskattar era artiklar och videos, för det gör jag. Men det här börjar nästan bli för mycket

Dagens bullshitinlägg går till... *drumroll*... ORBS!!! Grattis mannen! Lovikavantar kommer på posten.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Trist bara att DICE inte tänker på oss som vill lira clanspel och bara tänker publicspelare. Blir riktigt förbannad att man trott på deras lovande och lovande. Ser ut att bli ett snyggare bc2. Jag som hoppats och hoppats och verkligen trott att de ville föra in bf3 bland E-sport-spelen.

Info om missnöjet :

http://www.bfhq.se/forums.php?m=posts&q=42393

http://www.bfhq.se/forums.php?m=posts&q=42380

Medlem

Bra med youtubekanalen btw (med tanke på de senaste dagarnas "load" ) ^^

Medlem

Vilket grafikkort är det absolut bästa för BF3 på inet.se?

Medlem
Skrivet av totte1015:

Vilket grafikkort är det absolut bästa för BF3 på inet.se?

Sortera på pris, sen tar du nVidias dyraste..

Medlem
Medlem
Skrivet av papajoe:

här har du ett bra kort till hyfsat pris

http://www.alina.se/Produkt.aspx?r=pl&T2=ENGTX560%20TI%20DCII...

aaaaaaa!!!

2000 spänn....
Det finns möjligenvis ingenstans där det kostar högst 1000kr?
Nej jag tänkte väl det

Medlem
Skrivet av totte1015:

Vilket grafikkort är det absolut bästa för BF3 på inet.se?

Ska du ha det bästa kostar det pengar, men du behöver inte det bästa för att spelet ska vara spelbart. Jag körde betan och alphan på mitt ATI 5770 som förra sommaren kostade typ 1500:- och nu inte ens finns länge i princip. Men då blir det Medium/High som grafik, men du borde kunna få tag i ett vettigt kort runt 1500-1700:- som kör BF3 utan problem.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Härlig video!

Medlem

Det är riktigt trevligt att se filmklipp som är filmade samtidigt som ni har spelat och jag hoppas verkligen att ni fortsätter med sånt
Allt låter väldigt bra än så länge, jag blev extra förtjust när jag hörde att Jets för mer svängrum på kartorna. Felet med Bad Company´s flygande var just att det blev för instängt när man flög helikopter, bah

Det vore fantastiskt om FZ lade upp en eller fler servrar på BF3 efter det släpps, ni har en stammis här i så fall


signatur

Game long and prosper

Medlem

Helt ok grafikkort..
Något högt pris, men det lär nog klara BF3..

http://www.webhallen.com/hardvara/137588-asus_rog_mars_ii-pci...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Javas:

Det vore fantastiskt om FZ lade upp en eller fler servrar på BF3 efter det släpps, ni har en stammis här i så fall

Vi funderar på saken, hårt


signatur
Medlem

Två veckor till release! JAG ORKAR INTE VÄNTA! Fy fan vad kul jag ska ha med en av kompisarna. Co-op all the way baby!

Han säger en sak fel och hälften av kommentarerna pratar om det. Folk har verkligen inga liv.
För övrigt tror jag han sa tripod för det är väl det man kallar den ställning man kan köpa till digitalkameror.

Medlem

Flygplanen kunde röra sig på större ytor än infanteriet på bf2 också, inge nytt.

Kan någon förklara vafan som händer vid 4:20?? Pinsamt dice...


signatur

B lup

Medlem

Haha var nog bara jag som är är lite nerd inom allt o allt i militära syften etc. Och reagerade lite på Tripod.
Ja det stämmer men också för t.ex 50´cal o 30´cal använde(r)s tripod till :). nothing to care about.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Javas:

Det vore fantastiskt om FZ lade upp en eller fler servrar på BF3 efter det släpps, ni har en stammis här i så fall

Vi funderar på saken, hårt

Underbart!


signatur

Game long and prosper

Skrivet av Eottt:

Kan någon förklara vafan som händer vid 4:20?? Pinsamt dice...

Eh..va?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Här är en developer preview av "operation firestorm" http://www.youtube.com/watch?v=QUZcIcrdZaY

ser fantastisk ut även den,... längtar!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Javas:

Det vore fantastiskt om FZ lade upp en eller fler servrar på BF3 efter det släpps, ni har en stammis här i så fall

Vi funderar på saken, hårt

Det vore awesome om ni skulle göra det ;D En svensk server som man inte laggar på

Medlem
Skrivet av Swedishguy32:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Javas:

Det vore fantastiskt om FZ lade upp en eller fler servrar på BF3 efter det släpps, ni har en stammis här i så fall

Vi funderar på saken, hårt

Det vore awesome om ni skulle göra det ;D En svensk server som man inte laggar på

Du har ju Webhallen och Battlefield Gotland som jag alltid spelar på när de inte är fulla =). Gotland har varit med åtminstånde sen BF2 tiden så det är en gammal härlig veteranserver som känns nostalgisk att spela på


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Eottt:

Kan någon förklara vafan som händer vid 4:20?? Pinsamt dice...

Eh..va?

Någon sort inzooming som sker inne i hjärnan eller vadå?


signatur

B lup

12
Skriv svar