Det sa bara pang

Redaktör
Ponny
Det sa bara pang

Skyrim ena dagen, Uncharted 3 nästa och idag The Old Republic. Spelhösten har inte knackat på lite försynt, nej, den har snarare sparkat in dörren (eller typ sprängt den med dynamit). Hur snabbt hände inte det här?

Ja, tiden går och Klara bara växer. Numera dubbelt så stor som Henning (eller är det en synvilla?).

[ia=409923 Klara, Hennings borste, Henning och min spegelbild]

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Det sa bara pang

Det tråkiga med att spel släpps så tätt in på varandra är att man blir "fed up" och inte har mycket att längta till, det måste väl du känna som har näsan i smeten hela tiden...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Redaktör
Ponny

Man blir avtrubbad av all extravaganza. Våren och sommaren är sköna på det sättet, då man kan ta igen allt man missat (och ägna mindre tid åt releaselistor).


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Alltså spelar du alla nya spel åt Fz eller ?
Känns verkligen som du åker på alla förhandstittar världen över och spelar alla förhandskoder på spelen haha.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Skyrim
Tycker synd om BF3 och Uncharted 3, de har inget att locka bort mig ifrån det episka epos som är Skyrim. (som för övrigt nu för all framtid måste skrivas i "bold".)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Dinskugga: Haha! Jag är ju inte ensam om turerna (även om jag inom en snar framtid planerar att bli chefredaktör, 2 x redaktör och 10 x skribent på en gång – men det stannar mellan oss), helt klart är att det hunnit bli vansinnigt många timmar i luften.

Traveller: läste först "måste skrivas i blod". Det hade gjort ont.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Dinskugga: Haha! Jag är ju inte ensam om turerna (även om jag inom en snar framtid planerar att bli chefredaktör, 2 x redaktör och 10 x skribent samt världspresident på en gång – men det stannar mellan oss. Deal?), helt klart är att det hunnit bli vansinnigt många timmar i luften.

Traveller: läste först "måste skrivas i blod". Det hade gjort ont.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar