Först blir störst

Redaktör
Ponny
Först blir störst

Jag skriver alltid upp vilka spel jag och Simon klarar av i en prydlig lista med 1-5-betyg. Tvångsmässigt eller ej, det är fin tradition och känns alltid hisnande att blicka tillbaka på de digra spelår vi avverkar.

2010 var årets spel i min bok New Super Mario Bros. Wii. Det var det första spelet jag tog mig an det året, men det släpptes redan 2009. I år var Heavy Rain den första titeln – vilken släpptes redan i fjol. Och med två och en halv månad kvar är det fortfarande den bästa. Naturligtvis reserverar vi oss för Skyrim, Batman, Uncharted, Zelda och så vidare... men något säger mig att Heavy Rain kommer att sluta på topp. Det fina är att både denna och föregående titel skulle passa högt upp på min personliga all time-lista.

Med detta sagt; det kommer att bli en intressant grej att välja vilket 2012 års första spel blir. Något säger mig att The Old Republic ligger nära till hands.

[ia=410014 2011 års bästa spel, enligt Pixelpojken, föddes 2010.]

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Först blir störst

Det stavas Skyrim!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Det stavas Skyrim!

Skyrim äger!
HAHAHHA!

Gör ni inget annat roligt ihop, typ en promenad i skogen, bakar bullar, blir lite orolig om ni bara hänger framför TV:n...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Heavy Rain är helt klart ett av de bästa spel jag spelat, tyvärr faller det på den konstiga avslutningen. Vad var det med hans dömmar igentligen?
Det fick man aldrig veta :S

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Heavy Rain är helt klart ett av de bästa spel jag spelat, tyvärr faller det på den konstiga avslutningen. Vad var det med hans dömmar igentligen?
Det fick man aldrig veta :S

Heavy Rain var ju underbart. :-]

1
Skriv svar