Registrerings problem på PSN

Inaktiv
Registrerings problem på PSN

Är det någon som vet varför man inte kan registrera nytt konto på psn? Har inte gått under två veckor nu, och skickar man ett tweet till dem så svarar de inte. Behvöver ett nytt konto. Nu får de allt fixa det. Sony har haft många problem så man kan ju tycka att detta inte är så bra för dem.
Vet ni varför det varit under maintanance under så lång tid?

Medlem

Köp en 360 istället. Har varit så mycket trubbel med PSN så jag har tröttnat till 200% Förlåt för att jag gnäller av mig lite. Har också försökt hitta en lösning så jag är också sugen på att se om nån vet.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem
Skrivet av El Presidente:

Köp en 360 istället. Har varit så mycket trubbel med PSN så jag har tröttnat till 200% Förlåt för att jag gnäller av mig lite. Har också försökt hitta en lösning så jag är också sugen på att se om nån vet.

Känns lite ovärt att köpa en ny spelkonsol när man redan har köpt en bara för att det inte går att registera sig under maintenance. Kanske har något med hacker-incidenten att göra.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av El Presidente:

Köp en 360 istället. Har varit så mycket trubbel med PSN så jag har tröttnat till 200% Förlåt för att jag gnäller av mig lite. Har också försökt hitta en lösning så jag är också sugen på att se om nån vet.

Känns lite ovärt att köpa en ny spelkonsol när man redan har köpt en bara för att det inte går att registera sig under maintenance. Kanske har något med hacker-incidenten att göra.

Jag är inte bitter


signatur

Jag vill ha page...

1
Skriv svar