MLG Orlando – rapport från lördagen

Robot
MLG Orlando – rapport från lördagen

Fler, längre, hårdare matcher och vi fortsätter hålla koll. Vilken match tyckte du var lördagens bästa?


Medlem
MLG Orlando – rapport från lördagen

bra! mer sånt här! ^___^
*gilla*


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Det kan vara värt att nämna också att det är MKP's fans som betalat hans flyg och uppehälle så att han skulle komma och spela MLG. Synd att han kommer att bli 2:a ^^

Medlem

Sase är extremt bra, tyvärr visade sig den dåliga balansen i SC2 på sin sämsta sida i hans match mot Puma.

Medlem

Tror Stephano kommer gå långt. Kanske hela vägen. Får väl se om jag får äta upp det direkt nu mot boxer

Medlem

Bra Jobbat Dennis... ta gärna upp hela förstasidan med en nyhet, jag tror bestämt att FZ har en "läs mer" eller liknande funktion som du kan använda dig av så kanske det får plats mer än en nyhet på förstasidan utan att man ska behöva scrolla en evighet för att komma till föregående rubrik...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Skägg.
10 Chambers

Vad är det för tråkattityd Nudel?


signatur
Medlem

Grymt jobbat av SaSe att slå Bomber! Stolt Svensk!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Bra Jobbat Dennis... ta gärna upp hela förstasidan med en nyhet, jag tror bestämt att FZ har en "läs mer" eller liknande funktion som du kan använda dig av så kanske det får plats mer än en nyhet på förstasidan utan att man ska behöva scrolla en evighet för att komma till föregående rubrik...

Dagens mest förvånande kommentar?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vad är det för tråkattityd Nudel?

Bry dig inte om honom. Han är bara avundsjuk.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vad är det för tråkattityd Nudel?

Tror han syftar på att undertecknad glömde -taggen. Åtgärdat, fast det var lite otydligt formulerat av nudel.

Mitt fel! Be happy and the likes instead!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Finns det någonstans här på FZ man kan kolla på repriser av alla eller åtminstone de bästa matcherna, eller måste jag rota mig fram på tuben? (eller någon annan vart)

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Finns det någonstans här på FZ man kan kolla på repriser av alla eller åtminstone de bästa matcherna, eller måste jag rota mig fram på tuben? (eller någon annan vart)

Borde väl komma VODs snart, om det inte redan kommit.

Måste ta mig i kragen och leta upp Idra vs MKP :>

Medlem

Nosade runt lite och tydligen så avvaktar de med att ladda upp replays då de innehåller information som kan leda till DDOS-attacker? Något sånt var det jag läste. Tydligen läggs de upp när allt är avgjort? Om du hittar så länka gärna!

Medlem

Vilka är dom bästa teamplayerna tex 2v2 3v3. gissar att dom bästa 1v1 playerna inte har så mycket att säga till om där????

Medlem
Skrivet av papajoe:

Vilka är dom bästa teamplayerna tex 2v2 3v3. gissar att dom bästa 1v1 playerna inte har så mycket att säga till om där????

Starcraft spelas bara seriöst i 1v1. Det är balanserat bäst för det.

Medlem

Varför får vi ingen information om söndag?

1
Skriv svar